Alpinát kár lenne kihagyni. Ha a második napon Sepsiszentgyörgy környékén mennénk egy pár száz km-es kört, akkor a harmadik napon simán letolhatnánk egyben mindkét hágót, és Szászsebesen megszállhatnánk. Fogarasra nem enged tervezni, ezért mellette fut az útvonal, de a Fogarassal sem lesz 500 km-nél több az útvonal. https://goo.gl/maps/obNFMKVFLUG2
Így az utolsó napon sem kell belehalnunk a hosszú hazautazásba. https://goo.gl/maps/JQumPuRaGfy
Már csak egy jó kanyart kellene kitalálni a második napra Sepsiszentgyörgy környékén. Ötleteket szeretettel várunk mindenkitől!
Múlt hétvégén jártuk meg mindkét Transzot. A tapasztalataimmal segítenék az odakészülőknek.
Alpina: Teljesen jól motorozható, talán egy helyen tűnik el az aszfalt rövid szakaszon, azon kívül kiváló minőségű. A tetejénél, az erdős rész felett vannak még az aszfaltban "átvágások", amik zúzalékkal vannak utólag tömve - nem sikerült szintben megoldani.
Fogaras: Kicsit rosszabb az aszfalt, de nem vészes. Cserébe hétvégén akkora a forgalom, mint a Hungárián csúcsidőben. Ez persze csak a csúcsra igaz.
Becsapás :) Egy barátnőm azután volt kint 1 hétig hogy ezt a cikket megírták. Ha neki nem esett baja akkor nekünk sem fog, pedig úgy néz ki hogy sokan elrabolnánk :D
Ha már összegyűltünk, Durmitor, elég ezen az útvonalon végimenni + a P4-ös útra visszamenni kicsit a hídnál ? A "szebbik" részén így elég végigmenni ? Zabljaknál lesz egy szállás mert reggel itthonról indulunk egyenesen oda, másnap meg illene lejussunk a tengerig, a fő túra Kotor és a tengerpart.
Megnéztem, Sepsiszentgyörgyről a teljes Transzfogaras-Transzalpina kör és vissza 600 km felett van.
Lehet úgy kéne, hogy vasárnap másfelé mennénk, és hétfőn mennénk a hágókra, majd az utolsó éjszakán nem mennénk vissza Sepsiszentgyörgyre, hanem ott szállunk meg ahol elfáradunk.
Itt is leírják hogy hülyeség: http://konzuliszolgalat.korman...