Mintha nem is 2 motoron ülnél akkora a különbség. FZ1 ereje 2-5000 között egy 600-aséval vetekszik (nevetségesen rossz), 7-8000től viszont R1-é válik és nagyon durván kell kapaszkodni, nekem ez a karakter nem tetszett... Ami van alatta futómű azt a Zoli tudja a legjobban, hogy kb űrtechnika egy Bandithoz képest. Ha lehetne keverni a motorokat akkor egy 1250 blokkos FZ1-et vennék.
Kicsit cinikus akart lenni a megjegyzesem szerintem sem veletlen a magasabb ár, mint ahogy az sem hogy a 2004es fjr-ek még mindig közel allnak a 2m forinthoz.
De ami feltuno szamomra hogy a 2007elotti z750esek meg 1m folott is vannak boven. Pedig az aztan semmivel sem jobb mint egy hornet vagy sv...
Nem, mert már eladtam. Akartam is kérdezni a Zolitól, hogy mit ajánl helyette, hisz neki elég nagy a tapasztalata a motorok terén, és szeretném meghallgatni a az elfogulatlan, szubjektív véleményét. Ezúton is várom válaszát!
Nagyon morci ram a Zoli miota kerdore vontam hogy minek vesz "palyamotort" amikor azzal buszkelkedik hogy se ideje se penze palyazni illetve nem is akar gyorsan menni. Innentol en vagyok a buta 20eves genetikai selejt.
Meg a hátsó ülés elég picike
A motor nem jött be vagy más miatt kellett eladnod? Milyen volt az SV1000 után?
Köszi!
De ami feltuno szamomra hogy a 2007elotti z750esek meg 1m folott is vannak boven. Pedig az aztan semmivel sem jobb mint egy hornet vagy sv...
Nem tudom eldonteni hogy a turadoboz szett, sprtdob, turaplexi karpotol-e a 85000km-ert 1,330ert
de van egy vtn-es láncvédőm...
Érdekes hogy egy 2006os SV1000-ért kérnek mondjuk 900at, míg egy ugyanilyen évjáratú fz1-esért 1,4et
a sárvédö egybenvan láncvédövel??