Működik, felpörög a motor, viszont ha visszazárom a sapkát, újra erőtlen lesz 9 ezertől, nyitottal jó, zárttal nem:S Jó úton haladok a megoldás felé?Köszönöm a segítséged.Tehát akkor gondolod mi lehet a hiba?
A tegnapi eset hatására ma kicseréltem a 4 db gyertyát, ngk cre9k-ra. Mind a 4 db régi gyertya színe teljesen normális volt, szép szürkésfehér szürkéssárga színű, de megkapta az újakat helyébe. A motor továbbra is gyengélkedik, most már nem áll le viszont nem tud kiforogni, 9 ezernél teljesen megáll 6-7 ezerig szépen forog utána alig halad, egye sebességi fokozatban 60 km/h-t tud, csak harmadikban éri el a 100 km/h-t Nem gondolnám,hogy motorikus probléma lehet.Dugulás, valami szenzor, vagy valami eldugult cső okozhatja a hibát? Mi lehet a gond továbbra is?
Igaz nekem K1 van de nekem fel szokott menni 100 fölé és a venti is bekapcsol. Egy másik sv tulajnak sem kapcsol be a venti.
Tudom ez nem válasz a kérdésedre.
Akkor nálam dugulás van vagy nem jó a hűtőfolyadék? Most zöld színű van benne. Tavaly tél előtt cseréltem. Előtte passz mert szept óta van nálam a gép.
A mai szép meleg nyári napba becsúszott egy kis csúfság részemről. A délben megkezdett túrám alatt az első 90 km-en semmi gond nem volt az SV-vel, majd egy városi 5-10 km-es etap után a motor erőtlenné vált. Hiába csavartam a gázt fulladt meg a motor és esett le a fordulat szépen lassan, de nem állt meg, ha félreálltam és kiraktam üresbe gond nélkül járt stabilan alapjárati fordulaton, viszont menet közben nem akart felpörögni 5 ezres fordulat felé. Leállítottam-újraindítottam a hiba eltűnt. Ahogy kiértem a városból megint produkálta a hibát. Leállítottam-újraindítottam a hiba eltűnt. Következőnek 10 km-el arrébb a közeli szerpentin előtt jött újra a hiba, a motor 8 ezres fordulat felé nem tudott forogni. Restart, aztán a hiba eltűnt, vígan mentem tovább. Hazáig nem jött elő a hiba. A vízhőfok 100°C felé nem ment a városban sem, ventilátor sem kapcsolt városon kívül 80°C körül járt. A motorból semmi gyanús zaj nem jön, amikor a hiba megjelent, ha a kuplungot behúztam akkor is vette a fordulatot.
A motor az ezt megelőző 3000 km-en nem produkálta ezt a hibát, Lengyelországot 2 hete megjártam vele gond nélkül.
Mi okozhatja a hibát? Mi lehet ez a jelenség? Válaszotokat előre is köszönöm!
Amit a motorról tudni kell:
Biztos 20.000 km futás
2007-es évjárat
Full gyári, semmi módosítás
friss Motul 7100 olaj
friss olaj- és levegőszűrő
Van egy felesleges TPS szenzorom SV 650S 2004 motorhoz. Azt hittem h TPS baja, van, de kiderült, hogy azzal nincs gond, ezért ha valakit érdekel akkor eladó olcsón.
Ha érdekel akkor keress meg: 0670 489 3960
A tegnapi eset hatására ma kicseréltem a 4 db gyertyát, ngk cre9k-ra. Mind a 4 db régi gyertya színe teljesen normális volt, szép szürkésfehér szürkéssárga színű, de megkapta az újakat helyébe. A motor továbbra is gyengélkedik, most már nem áll le viszont nem tud kiforogni, 9 ezernél teljesen megáll 6-7 ezerig szépen forog utána alig halad, egye sebességi fokozatban 60 km/h-t tud, csak harmadikban éri el a 100 km/h-t Nem gondolnám,hogy motorikus probléma lehet.Dugulás, valami szenzor, vagy valami eldugult cső okozhatja a hibát? Mi lehet a gond továbbra is?
Ezé megyek neki fullosan a legtöbbször.
Tuti kiszedném a blokkot.
Minek szopjak szűk helyen ha lehet tág helyen is.
Valaki aki szedett már le hengerfejet? Megoldható a művelet a helyén is? Mármint remélem nem kell kivenni a blokkot a helyéről ugye?
Sanyi?
Nincs gond, csak majd télen lehet ránézek a szelepekre egy kicsit.
Tudom ez nem válasz a kérdésedre.
Akkor nálam dugulás van vagy nem jó a hűtőfolyadék? Most zöld színű van benne. Tavaly tél előtt cseréltem. Előtte passz mert szept óta van nálam a gép.
A mai szép meleg nyári napba becsúszott egy kis csúfság részemről. A délben megkezdett túrám alatt az első 90 km-en semmi gond nem volt az SV-vel, majd egy városi 5-10 km-es etap után a motor erőtlenné vált. Hiába csavartam a gázt fulladt meg a motor és esett le a fordulat szépen lassan, de nem állt meg, ha félreálltam és kiraktam üresbe gond nélkül járt stabilan alapjárati fordulaton, viszont menet közben nem akart felpörögni 5 ezres fordulat felé. Leállítottam-újraindítottam a hiba eltűnt. Ahogy kiértem a városból megint produkálta a hibát. Leállítottam-újraindítottam a hiba eltűnt. Következőnek 10 km-el arrébb a közeli szerpentin előtt jött újra a hiba, a motor 8 ezres fordulat felé nem tudott forogni. Restart, aztán a hiba eltűnt, vígan mentem tovább. Hazáig nem jött elő a hiba. A vízhőfok 100°C felé nem ment a városban sem, ventilátor sem kapcsolt városon kívül 80°C körül járt. A motorból semmi gyanús zaj nem jön, amikor a hiba megjelent, ha a kuplungot behúztam akkor is vette a fordulatot.
A motor az ezt megelőző 3000 km-en nem produkálta ezt a hibát, Lengyelországot 2 hete megjártam vele gond nélkül.
Mi okozhatja a hibát? Mi lehet ez a jelenség? Válaszotokat előre is köszönöm!
Amit a motorról tudni kell:
Biztos 20.000 km futás
2007-es évjárat
Full gyári, semmi módosítás
friss Motul 7100 olaj
friss olaj- és levegőszűrő
Van egy felesleges TPS szenzorom SV 650S 2004 motorhoz. Azt hittem h TPS baja, van, de kiderült, hogy azzal nincs gond, ezért ha valakit érdekel akkor eladó olcsón.
Ha érdekel akkor keress meg: 0670 489 3960
Alsó hasidomok között van-e különbség? (650 S-hez kellene 2008-as) mármint évjáratok között? köszi