Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hm...jo ötlet...én vmi relére v áramkörre gondoltam,ami akkor kapcsol,ha pl 13v körüli töltöfeszt kap...
jaja,megoldottam, elvágtam a vezetéket...
Csak is a főtengely szimeringet. Ha kinyomja, de ha van tapasztalat h nem, akkor nem aggódok emiatt :-)

Ha már fényszóró. Valahogy lehet állítani a magasságot? Múltkor sötétben kb 50m-re világított sötétben és úgy jöttem 50km-t országúton. Igazi oruszrulett volt 100nál. Az úton semmit nem láttam. Az autósok nem győztek kerülgetni... Nagyon gáz volt.
Keress egy DRL vezérlő egységet.

http://www.ebay.com/itm/DRL-LE...
Kiveszed az izzokat, vagy elcsiped a vezeteket

Amugy Lallert keresd, nyaggasd
k9 svn meg lehet azt vhogy oldani,hogy a 2 elsö fényszoroizzo ne világitson egyböl,ha ráadom a gyujtást...???
Mennyivel jobban megy egy 1000-es SV...
Melyik szimering menne ki ? A karterban elfer az olaj nagyresze.
Azok a streetfighter motorok amibe 3-4literrel tobb olajat ontenek mint az eloiras, nem nyomnak ki semmi szimeringet ?
tudom...évek ota igy csinálom...gond nemvolt 1x sem...
sokéve apám gsr-jén szétnyomtam a légszürőt a légkulcs kompresszorával...na az átszakadt...azóta csak ezzel a kis lidlis xarral takaritok ilyesmit...
Így nem, de ez ritka.
Köszi! :)

háhá...én pont ugy csináltam,ahogy te leirtad....
előbb egy kis lidlis szivargyujtotöltőbe dugós kerékfujo kompresszorral kifujtam a fémhálo irányábol...majd a porszivo leggyengébb fokozatával kiszivattam a textil oldal felől a mélyebb barázdákat.......de szinte semmi nem volt benne...patyolat fehér volt.....
nem hiszem,h szétbasztam volna ezzel a manőverrel....
Hát, nem tudom mekkora a karter visszavezető cső, de az biztos, hogy hogy nem marad hely a levegőnek lent amit a dugattyú mozgat, akkor az biztos hogy a csövön keresztül tolni fogja kifele az olajat. Ez a része nem vészes, de ekkora nyomásnál (magas fordulaton) azért nem lepődnék meg ha kimenne a szimering. Na mind1, május elején megy a szervízbe, addig csak kibírja így is :)
A következő hónapban meg indul a kocsi projekt is :D
Sajnos azt nem írták le pontosan, hogy hány barral lehet fújni és így mindenki nekiereszti amit a kompresszora bír és akkor jön az az eset amit Laller is linkelt nemrég a sportszűrő ügyhöz amiben pont leírták a káros hatásait amit persze tapasztalatból sokan tudnak már, de ugye az nem hihető, a könyv ez miatt nem korrekt, csak annyit ír, hogy óvatosan, de az mindenkinél szubjektív, hogy mit tekint annak. Én csak kiütögetem ha nem cserélem, de soha nem fújnám meg kompresszorral, talán porszívó fújó oldalával igen, az tényleg nem sok.
nem tolom,csak nem volt alkalmam,kedvem száguldozni...
5ezres fordulat max és 110kmph óra szerinti tempo, kevés város...
3,95liter, tologatod ?
Az ablak azert jo mert latod ha fogy, de nem reklamal a sok olajert egyik motor sem. Ez tevhit hogy a sok olajjal kinyom valamit. Persze ha beleontesz 10litert akkor az valahol tavozik.
ma olajcsere után megnéztem...
leállitás után kb 5mp és látszott az olaj a kis ablakon...
szép pirosasbarna volt...
fura finom illatu ez az uj motul5100 észteres olaj...
ha egyszer azt irja a könyve,h fujni kell,akkor illik is...más tészta,h nem szoktuk...
18ezernél cserélem majd,ahogy elö van irva...
hiflot láttam vmi 3800ft,ha jolemléxem.

jo ötlet volt az elözö tulajtol az a pár mm vastag plusz szüröréteg betétele,igy a gyári szürő majdnem origi tiszta volt...
még nincs,majd csak ápr18.án irathatom át...
Tudom, csak lassan folyt le az olaj
én sem azt írtam hogy tilos, csak hogy nem illik, hajrá csináld, a te motorod ahogy már írtam is. Sanyi szerint az injektoroson nem érezni ha csökken a kompresszió
A te neved van a forgalmiban.
Én nem teszem.