Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok Srácok!

Egy nagyon érdekes jelenséget tapasztaltam a kis 650-esen és nagyon kíváncsi lennék, hogy közülletek tapasztalt e már ilyet vagy hasonlót Valaki?

Vasárnap a kissé esős időben értem haza és hétfő reggel azt vettem észre, hogy a km órám 33-38 km/h-ig mér, majd ha tovább gyorsítok, akkor visszaesik 0 km/h-ra és amig le nem lassítok újra a már korábban említett sebesség tartományba, addig nem is mutatá egyebet, csak 0 km/h-át és még a kilométerekt sem számlálja...

Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Vajon mi okozhatja?
Zoli úgy van a motorozással, mint Oszvald Marika az operettel. Állandóan bukfencel.
az nagyon jo ár...bontoban 5e ft ricsinél...
Gyenge vagy számolásból.
5 év két hete tákoltam az SV-n egyet,Mert kellett.Majd 5 éve rendeltem egy kínait ugyanerre és elraktam a tákoltat hátha kell.Nem kellett.
Picit több mint 4 éve eladtam az SV-t és vettem egy másik motort.
Amire 3 éve kellett egy másik kar mert elfektettem,de csak karcos lett,majd a kopasz is elfektette amikor már hajlott is lett,erre vettem a most meglévő kart,a karcos megvan tartalékba.
Ez egy tákolás és két új kar.
Precízen.
Na még egy kérdés! 3 éve vettél bontottat (gondolom mert az eredeti megsemmisült) 5 éve megint, aztán megint + a tákolás. Te 5db váltókart elhasználtál egy motoron?
Mért kéne kimentenem magam bármiből?
Ez az igazság.
Még a 6 évvel ezelőtti tákolós korszakomban sem MZ korményoztam,ez azóta sem változott csak annyi hogy már nem tákolom a váltókart sem.

Simán tellik festékre a lengőkarra hetente minimum egyszer,sőt még zsírt is tudok venni mellé a csapágyra.

Ja és kéthetente tudok venni egy generátort is.

Ezzel ki is merült a készlet.

Most találj ki valami mást levente.
Na most jön ez a hülye megpróbálod valahogy kimenteni magadat duma
Tudom,ezért írtam.Kimozdulnak a rejtett értékek és fényezik a topikot.
épp írni akartam hogy mit fogsz ezért kapni, de lekéstem
Nos 3 éve vettem egy bontott kart asszem 20e környékén volt asszem.
5 éve vettem kínai felhajlost talán 4500 körüli áron.
5 év két héttel mostan előtt kurvagyorsan kellett szombat délután.
Amit lecseréltem kínaira méggyorsabban.
Szerintem venni kéne kart de tekintettel a tákolókra megemítem azt hogy mit lehet még tenni az MZ kormány és a szigszalagozott index mellé.

Ez így megfelel?
haha. Mit vártál most úgy őszintén ? :D
Pár nappal ezelőtt te írtad, hogy én tákolok
Váltókar ekecselés,barkácsboltban veszel 1 db megfelelő hosszuságú M8 kapupánt csavart,a letört részt síkbacsiszolod majd egy 8-as menete vágsz bele,a csavart menetragasztóval betekered olyan hosszra mint a gumi a letört darabon.
Méretre vágod a menetes részt és felszereled,rá a gumit.
Én még megfelelően lapos és hengeresre csiszoltam a kapupánt fejet,lefestettem ezüstre így megszólalásig hasonlít az eredetire meg nem fog uja letörni.
szia. köszi a segítséget, de a fékkar helyett, nagyobb szükségem lenne váltókarra :D
szia
itt hirdeti a srác fék+kuplung kar 4500 ft.
Tóth Krisztián a neve így rá tudsz keresni.
https://www.facebook.com/group...
Sziasztok !

Sajnos egy kis eldőlés miatt letört a kuplung karból egy kicsi darab, és a váltókarnak is oda a pöcke....

Esetleg akinek lenne elfekvőben egy kuplung karja és egy váltókarja, és szeretne megválni tőle, kérem jelezze :)

Köszi előre is :)
Én is most cseréltetem, nekem is 116 körül van.
A az uj dl-nek is szar a kuplungja, tehat ez az uj kosar nem jo megoldas.
Kb egy árban van, mint látod, de egy ismerősöm vett úja és ~8k után ugyanolyan volt mint a régi, tehát kidobott pénz volt
Ez vicces,mert én 2,5 hónapja kérdeztem és akkor még 116.400 volt :).
80k a Suzuki Hollósnál 2 hónapja kérdeztem..
Egy gyári új mennyi?
Postával együtt 94k. Nem volt olcsó, de teljesen megváltozott a gép
80e???
Mennyiért csinálták?