Elsősorban ha benzines az olaj akkor nem indítani,utána keresni egy karburátorral foglalkozó szakit,benzincsapot is át kell nézni,kitakarítja és összerakja.
hogyne fujnánk már...könyve is azt irja... 6ezrenként fujod, 18nál csere..
amugy full tiszta volt, az elözö tulaj rakott rá egy kis plusz vékony szüröréteget, a gyári szürője patyolat volt...
Hali! Abban kérném a segítségeteket, hogy van egy '99es sv650n -em. Ma amikor kihoztam, erős benzin szaga volt. ezért kicsit bele néztem, és azt láttam, hogy a légszűrő és a ház alja tele van benzinnel. kitörölgettem belőle, majd elindítottam és ismét lassan kezdett benzines lenni a légszűrőház. Végig tapogattam mindent majd a légszűrőház (rajt ülve) bal alsó sarkánál felfedeztem egy csövet ami levegőt fújj be a házba, ez nem is lenne baj, csak hogy a levegővel finom benzint permetez be oda. Ennek így kell működnie ?? Esetleg mi a hiba mit csináljak vele? Segítségeteket előre is köszönömköszönöm
Az olajszintet tudtommal meleg motornàl, leàllítàs utàn pàr perccel, vízszintes àllapotban kell nézni s kémlelőn. Hidegen nem làtni olajat. 7...9e km nem sok egy kicsit? Nem 6000km a csereperiódus?
De, autó olaj. A kenés hatásfokát alapból a viszkozitás határozza meg. Finom illesztésű motorokban pld 0W30 olajok mennek. Ducati Superquadro 10 vagy 5W 50el megy. Nem is ez lenne a gond. Az adalék ami a kupplunghoz és a hajtóműben a fogaskerekek felületkezeléséhez kell, az már érdekesebb. Na mind1, vettem rendes motul 5100et és mind megette a motor. Beindítottam, kicsit körbeforgattam a motort, most megint nincs benne olaj. Mármint nem érte el az ablakot, mikor felmentél már a hengerfejekbe az olaj.
Mikor kell az ablakban min és max között lenni? Ha már visszafolyt az olaj mindenhonnan, vagy bemelegítés után?
Illetve az normális, hogy 7-9e km alatt megeszik a motor ~1l olajat? Tudtommal ez a típus am is csipegeti az olajat.
Válaszokat köszi!
3-4000enkent mindig kifujtam, mindig ment ki belole por. Pedig en a legszurohazat is mindig legszuro olajjal bekentem szepen, az is rengeteg port megfogott.
csavarokat átnéztem...
fojtoszelepet nemtom hogy kell szinkronizálni...
azért a gyári denso u24esr-n gyeqtya ment bele,mert ezt irja a könyv, ez volt benne most is és nagyon olcson kaptam darabját...
nemis tudom milyen iridiumos kell bele...
Elméletileg még ellenőrizni kéne a csavarokat, meghúzni őket, fojtószelepet szinkronizálni, és akkor teljes lenne a 12e km-s listád.
Miért nem irídium gyertyát tettél bele? Az tovább bírja, nem kell sűrűn cserélni. Én most ilyet használok.
ma megléptem, 12e km lett a vasban...
kicseréltem a gyertyákat az svn...szép őzbarna volt a pólus...az égés faja...
elvileg 2014tavasz került bele és 2800kmt van benne,de én kicseréltem ugyanolyan densora. olcsón kaptam a gyertyákat.
ha ezek kellenek vkinek,odaadom,ha eljön érte...
kifujtam a légszürőt kompresszorral,meg kiporszivoztam.
holnap olajcsere.
aztán mehet a szezon...
Keresd Mányon a Tasit.