Bontva ritka.
Ezt meg házilag? http://www.ebay.co.uk/itm/like...
Hajrá.
Egyszerűbb egy emelő 10-ért meg egy túraemelö vagy a megdöntés és egy haver lefujja,esetleg tologatás.Vagy láncolajzo.
áh, nem is probáltam...aláraktam az emelőr és ovatosan emeltem...pár mm emeltem csak el a földtől...bőven elég...csilivilire
lemostam a láncot petróval(petróleum) :)
egyedül voltam ma itthon.....
kitekertem az emelöszemet,mert lemértem a körivét...meg egy picit megsmirgliztem,mert le volt nyalatva az egyik pereme....vmi betonszerű maradványt találtam rajta...amugy olyan villát akarok majd csinálni,amibe pont belepasszol az emelőszem...
ha most lenyalatom vele ezeket a conti gumikat akkor én pr3 v pr4 teszek....most tudtam volna dot4414 pr3 gumikat 50ért,de nem akartam még betárazni, lehet jövö ősszel kell majd nekem uj szett...
kiválo,,tényleg nem a legszebb,de az nekem nem lényeg...nincs csőhajlitom, igy én is sarkosat fogok hegelni....nem a szépség a lényeg,hanem az,h megfeleljen a célnak...
ma is fujtam a láncot meg picit takaritgattam....egy autoemelővel emeltem ki...az elős kereket kiékeltem...
Sziasztok!
Sv400nak kisebb a szívócsonkja mint a 650esé. Ki van tágulva a gumi szívócsonkja ahova belemegy a karburátor.
A bilincs is teljesen össze van húzva, ezt milyenre tudom lecserélni? 51es méretű a gumi ahol a bilincs van.
A gumival mit tudok csinálni, ha kicserélni nem tudom? Féktisztítóra felpörög.
Köszönöm.
Ki mondta, hogy nem lehet venni? Senki. 2 óra alatt teljesen készre szerelsz, kb 2000ft-ból egy fasza emelőt. Tehát tisztán 4000ft-os órabérért dolgoztál. Ez azért nem olyan rossz.
Ne ezért fogok én is venni inkább. De azt is arra fogom használni hogy télen legyen mivel megemelni a motort és ne a kerekeken álljon, mert egyébként én szerelgetni se nagyon fogom. Se szerszám se hely. 30e, kötelező szervíz be a könyvébe és még be se kell piszkolni magam. Azt a kis szabadidőmet nem erre fogom elcseszni.
Probalj majd pr4-et,nagy a fejlodes....