Egy hónapja vettem tőle egy 1200 banditra valót a piros csomagosat, fekete bevonattal típusbizonylattal (a kuplunggal, első, hátsó fékcsövekkel volt 146 euro...kb 10-15 ezerrel jött ki jobban mint a Mo.i ajánlatok esetében.) http://www.ebay.de/sch/m.html?...
Ez csak első fékhez való, a teljes fékcső szett (első/hátsó) 130 Euro lenne ugyanitt, az már több mint 40.000 Ft. Az X-Bike-nál van olyan amin van egy külső színes bevonat ami lehet fekete is. Ez annyiból szimpatikusabb, hogy nem virítana a nem gyári a fékcső. Mondjuk az drágább lenne és a műbizonylat is feláras, de legalább kérhető.
Jöttem haza (M1-M7 - M0) és kb. a 25. km után elkezdett furcsán durrogni a motor. Ment, ment, de szar volt a hangja.. Mondom mi a fene? Úgyis jött a lehajtóm, kiálltam a kútra, ahogy váltogattam vissza, mindig nagyokat "rántott", ahogy ráengedtem a kuplungot, szóval alapjárat nyista (ez be is bizonyosodott, amikor üresben leállt). Próbáltam újraindítani, de csak akkor indult el, ha egy kis gázt húztam neki, akkor kicsit darabosan járt, meg csúnyán, de ment mindkét henger.
Mondom haza kő' menni, mert itt a világ végén semmit nem tudok kezdeni vele (van még 6-8km hátra), mondom megyek. Szépen ment, gyorsult, lassult, csak szar hangja volt, és darabos.. Ahogy mentem, egyre rosszabb lett a helyzet.. A végén beértem Halomra, ott meg mindig dugó, egyesben vészvillogóval két sor között, mert ha nem tartottam egy kis gázt, rögtön megállt / rángatott.. Mondom ez fasza..
Kaptam egy HÉV pirosat, megálltam, leállt a gép. Én a föld alá süllyedtem, milyen traktorhangú szarom van, de mondom mivan, ha a tankban lett vákuum (előtte 1 hó / 300km-en át városban jó volt, azzal csináltam a jogsit), így kinyitottam a tanksapkát, hátha szisszen. Nem csinált az semmit (persze forgalom volt, nem is hallhattam), majd HÉV "zöld", kis gázzal ráindítok, felpörög mint atom, kuplunggal elindulok egyesben, és láss csodát szépen megy.. Mondom most mivan? Onnantól hazáig (4km) tökéletes volt, szép alapjárat, egy félresikerült kipuff-durranás nélkül jöttem haza.
Na most a kézenfekvő magyarázat a tankszellőző lenne, de ha elszegényedik (?) a keverék, akkor olyan hangja van, mintha össze-vissza gyújtana, mint egy rossz egyhengeres traktor? Nyilván, mert 25km-t mentem gyorsan (110-120), ilyenkor nem tud elég levegőt szívni a tank, akkor nem folyik le a nyál..
A másik kézenfekvő dolog lenne, hogy elmelegedett valami, de előtte a rutinpályán volt sokszor 100+ fokos a motor, minden (még a váz is) forró volt, akkor meg nem?
Meg persze lehet bármi.. :)
Nem tudtam, hogy az a benzinpumpa és mivel azt hittem, hogy Karbis, fel se merült bennem, hogy injektoros és a benzinpumpa dolgozik. Mit kell ezen ennyit lovagolni? Mintha kb azt kerestem volna, hogy hol kell betölteni az adbluet a motorhoz....
http://www.ebay.de/sch/m.html?...