Nem tudtam hogy ilyen problémád van, mondjuk nem is gondolnám hogy egy pár éves motornak ilyen baja lenne, nekem a 2001-es yz-n volt ilyen baj, azon segített a szilikonspray nagyon sokat. De az sv-n a brembo betéttel, jól légtelenített fékkel és 5.1es folyadékkal nagyon jó lett
nekem ugyanez volt a gond a gs500nál...darabosan tudtam huzni az első féket..éreztem,h feszül...akadozik...
mareggel lekaptam mindent...fékfolyadékot kicsorgattam...
csuszkákat lezsiroztam...betétek még jok...ferodo van benne.
a kormányon a tartálybol kitöröltem a koszt..lebontottam a kart, kimostam a munkahenger környékét...jött ki belőle a koszos fekete lé...majd visszaépitettem mindent. feltöltöttem uj ferodo dot4 folyadékkal...most faja..1ujjas. és szépen érzékel minden egyes mm karhúzást...
Nem hiszem, hogy az adagolhatóság a betét sara lenne, ugyanis néha jó, néha nem. Az pedig inkább valami mechanikai dolgot sejtet, mint a betétet. Én az úszónyerges kialakításra gondolok, mint tettesre amúgy.
Esetleg kicsit bejátszhat még ez a munkahengeres nyomáspont, ezt tsanyi is nézte, hogy nem az igazi.
No, mindegy, remélhetőleg sikerül majd egy SV1000 elsőrészre beruháznom, és akkor nem lesz gondom a fékre remélhetőleg, legrosszabb esetben egy komolyabb főfékhenger felszerelése után.
Igazából az adagolhatóságon kéne leginkább javítanom. Az ereje se az igazi, de úgysem sűrűn megyek vele olyan tempót, hogy az gond legyen, de az adagolhatósági töketlensége naponta zavar. Nem úgy nő a fékerő, ahogy húzom, és így nem az igazi a dolog.
Remélem csodát tesz majd vele a zsír.
Nem gondoltam volna, hogy valah is találok felbecsülhetetlen értékű előnyét az úszónyerges fékeknek... Most találtam... Szétszedés nélkül meg tudtam állapítani, milyen betét van benne.
Tokico HH (gyári), szval elvileg az jóféle.
Szilikont még nem volt időm halászni a munkahenger nyomáspontjára, de rajta vagyok az ügyön.
Jogos a pont, de ez a szó nálam kivétel, praktikus okokból... Azzal nincs bajom, hogy mondjuk motoroskabát, eszembe se jutna "mociskabát"-ot írni, de a motorról nekem más jut eszembe... A motorkerékpár meg hosszú és kellemetlen, szval jelenleg nem tudok jobbat.
Az "izé"-től viszont én mászok falra, legyen szó bármiről.
Nekem is erőt kéne venni magamon és letakarítani,full szürkés a fékportól.
Nem volt gond a fékkel még úgyse hogy a balost telivertem telóolajjal.
mareggel lekaptam mindent...fékfolyadékot kicsorgattam...
csuszkákat lezsiroztam...betétek még jok...ferodo van benne.
a kormányon a tartálybol kitöröltem a koszt..lebontottam a kart, kimostam a munkahenger környékét...jött ki belőle a koszos fekete lé...majd visszaépitettem mindent. feltöltöttem uj ferodo dot4 folyadékkal...most faja..1ujjas. és szépen érzékel minden egyes mm karhúzást...
Esetleg kicsit bejátszhat még ez a munkahengeres nyomáspont, ezt tsanyi is nézte, hogy nem az igazi.
No, mindegy, remélhetőleg sikerül majd egy SV1000 elsőrészre beruháznom, és akkor nem lesz gondom a fékre remélhetőleg, legrosszabb esetben egy komolyabb főfékhenger felszerelése után.
Remélem csodát tesz majd vele a zsír.
És a gyár az nem a legjobb.
Brembo jobb.
Tokico HH (gyári), szval elvileg az jóféle.
Szilikont még nem volt időm halászni a munkahenger nyomáspontjára, de rajta vagyok az ügyön.
Az "izé"-től viszont én mászok falra, legyen szó bármiről.
Csak ha a kapellaban jarsz.
Üdv a klubban.
Meghoztam, szétkaptam, és igen, bejött, amit akartam :) Videót raktam fel a videók szekcióba.. :)