Csak sima sisakbelső kímélős, izzadságszívós cucc, vagy rendes neoprén?
Nekem ilyen van, ez még a kevésbé extrém fajta (van belebújós változata is) Scott neoprén maszk. Nem szokott benne fázni a képem.. csupasz motoron sem.
Gondolván a Caberg Duke "zárhatatlan" áll-szellőzője lesz a probléma forrása nemrég vettem egy HJC IS-17-t, de zárt szellőzők ide vagy oda ebben sem jobb a helyzet.
Egy újabb sisakra már nem költenék; olcsóbb is lenne egy plexi, többet is védene, meg nincs is három fejem...
Az sajnos nem elég, valami magasabb kéne (vagy legalábbis olyan ami magasabbra dobja a szelet, bár úgy sejtem ez ugyanaz).
A choppereden alacsonyabban ültél, ott azért lehetett megoldás a dőlésszöggel variálás, nálam úgy is a bukót nyaldossa a menetszél.
Az inyektorosok általában csak papíron kerültek anno 25-ösként forgalomba.
Ha szerencséd van spóroltak a korlátozással és csak egy ütköző van a gázkarnál,vagy az inyektornál ha nincs az ECU is lett módosítva.
Karbisnál a karbit szokták variálni.
Bár ha elszánt vagy mindenből van korlát nélküli alkatrész.
Apropo pecsett ha valski raer nezhetne egy motort nekem.
Szombat, vagy hétfő?
Nekem ilyen van, ez még a kevésbé extrém fajta (van belebújós változata is) Scott neoprén maszk. Nem szokott benne fázni a képem.. csupasz motoron sem.
Egy újabb sisakra már nem költenék; olcsóbb is lenne egy plexi, többet is védene, meg nincs is három fejem...
A choppereden alacsonyabban ültél, ott azért lehetett megoldás a dőlésszöggel variálás, nálam úgy is a bukót nyaldossa a menetszél.
ez volna az...
Próba,próba,próba.
Ha szerencséd van spóroltak a korlátozással és csak egy ütköző van a gázkarnál,vagy az inyektornál ha nincs az ECU is lett módosítva.
Karbisnál a karbit szokták variálni.
Bár ha elszánt vagy mindenből van korlát nélküli alkatrész.