Most korlátolt vagy, vagy csak szimplán hülye?
1.6 es 3kozt van némi külömbség szerintem...
Nehogy raprobalj az 1.9 es a korulotte levo +- 1ertekekre, mert a vegen még kiröhög a turaosztag... Fasz se tudja milyen a gumid.. Siman jo lehet a 2.1-1.9, de tégy belatasod szerint... Nekem aztán 8, hogy ringatod magad a beballonositott gumikon
Pont azért taknyosodik/gyűrődik, mert nem jó a nyomás
Alacsonnyal pont, hogy hamarabb melegszik mint normál mellett...
Am. 1.6 koruli /hidegen/ slick mellé kell a Ringre Ami persze a hőmérséklet növekedésével aranyosan nő / azé köll hidegen ilyen alacsony / ... Szal faszsagot irtal, faszsagra következtetsz, faszsagot csinálsz és kispalyara / kecso-kakucs / ne akarjal wsbk kritériumokat is teljesítő gumit/futomuvet, mert faszsag... Ott szepen el lehet motorozni bármivel a tudasszinteden
De jót trollkodtam megint
Pl a Honda CBX125 zsebcsopperemen úgy volt. A GS meglepetés volt számomra ebből a szempontból: a kicsin soha nem zsibbadt a kezem, ezen már fél óra után.
A GS500-on (mivel rezeg mint állat, a mereven vázba csavarozott blokk miatt) minden csavar ezzel van gyárilag rögzítve, és a service manualban is előírják a használatát javításkor.
Kenyes vagyok arra hogy ne razza le ujra azt a kicseszett 5000 forintos anyat megin,ezisbaj?
Mennetek olyan helyen ahol legalabb neha nem egy rodeobikan ereznem magam.
1.6 es 3kozt van némi külömbség szerintem...
Nehogy raprobalj az 1.9 es a korulotte levo +- 1ertekekre, mert a vegen még kiröhög a turaosztag... Fasz se tudja milyen a gumid.. Siman jo lehet a 2.1-1.9, de tégy belatasod szerint... Nekem aztán 8, hogy ringatod magad a beballonositott gumikon