Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hozol cbr-t gombokert?
Mondjuk most már tényleg kéne legalább egyet segítenem, mert kezdek kiszámíthatóvá válni
De hát ez szívótorok, a negró meg a torok kéményseprője
Valami nagynyomasu cucc kene mert ezekkel csak maszatolok.

Tudom mogyorohelyas tisztito a Novoth-nak van.
De az szerelo hazilag krne megoldani.
Ezt hasznald te analisan.

A Kupecre mindig lehet számítani!
Petróleum?
Én most mindent azzal pucolok, legjobb cucc.
Huhh faca a motor így szopatom magam mással.
A kormot mi oldja legkönnyebben?
Sok korom,minden zegzugban.
Féktisztító nem,nitrohigító elég jó de nem tom nagy nyomáson fujni csak ecsetelni.
Amúgy tavaly elvileg kitisztították szervízben,szerintem nem.

http://youtu.be/C0SGNAnLGms
Ok, és akkor nem lesz az a jellegzetes hiba, hogy megfájdul az ember csuklója?
GS-t csinosítom.
Már csak a folyós telót kell rendbe raknom, és akkor úgy adom át egy új tulajnak ahogy egy GS-hez méltó!
Jó.
Ha kell az idom akkor vegyél S-t és alakítsd át N kormányosra, az megvan 35 rugóból.
Sziasztok! Sokat segítettek nekem eddig is, de még mindig a motor választás a téma. Sok embert megkérdeztem, sok véleményt meghallgattam, de maradtam a Suzuki SV-650-nél. Ami kérdésem volna: hosszú távra, több ezer kilométeres utakhoz SV650N, és átalakítva S-es kinézetre? (nem tetszik az N-es lámpája), vagy SV650S és kormányt, plexit kicserélni túrára? Melyikkel járok jobban?
Tát felé tele volt az út motorosokkal, még mindenki kijött egyet kanyarogni. Te mit csinálsz, hogy nem voltál kint?
Passz, még várjuk meg ki mit akar aztán este fixálunk!
Én Veszprém vagy Zircnél csatlakoznék, mikor lennél ott?
Bármilyet! Amúgy az amit legutóbb adtál igen jó volt, az kéne, talán akác?
milyet?

ha irtok valami utvonaltervet akkor kitalalom hol tudok csatlakozni
Ha holnap véletlenül összefutnánk kell hoznod legalább 2 üveg mézet ami nagyon kéne.
Ja.
Holnap akkor mentek valamerre? Csesznek?
Ez nem sima elmélkedés, ez már rögeszmecsere.
mivel nem versenytechnikarol beszeltunk hanem csak sima elmelkedesrol ezert nem is erdekel hogy most tizedre pontosan milyen a guminyomas. Mivel nem hitelesitett oraval mérem hanem a benzinkuton ami van epp. Azt akartam csak mondani hogy kecson egy turagumit eleg gamar el lehet melegitenk, kakucs sem sokkal nagyobb ezert ott is. Nemtudom most kecson mennyi volt a nyomas, nem is erdekel, felmentem korozgetni mert epp Kecskeméten jártam, de kb 6kor utan mar takony volt a gumim, pedig latszolag nem is viselte meg. De hat egy turagumi egy turasport motoron. Utcan is alacsony nyomassal jarok mert igy tetszik, nem, nem annyira alacsonnyal hogy kormanyozni kelljen a motort. Ez valt be, ha kemenyebbre fujtam akkor kigyorsitason el el ment keresztbe ezzel bevonalcsikozta a gatyat, kisebb nyomassal meg erzem hogy elkezd mászni, ad jelzest. Ez az en tapasztalatom.