Mondom mentem,de nem erzem jol magam.
Nathas is voltam,az se jo erzes.
Amigy ez legalabb kéteves.
Azota valtoztam.
Nrm jarok ki motorral.Inkabb a plattossal az csajozosabb.
Nem a lában érzi magát szarul, hanem én. Mind1, nekem 5100 többet nem kell. Érdekes, hogy a 7100-al nem kell 50 fokig melegíteni, hogy el tudjak vele indulni "falvakarás" nélkül. Az még akkor is jobb, ha 25 fokos vízhőfokkal indulok, mint amilyen az 5100 volt akár 40 foknál....
Szval nem garázsszolga kell, hanem normális minőségű olaj, ami hidegen is képes ellátni a feladatát.
Őszintén sajnálom a tökeidet, ha ennyitől már bökdösöd őket, nem lehet könnyű életük.
Másfelől nyugodt lehetsz, hogy 100%-ra kihasználom mindkét hengert, ha a helyzet úgy kívánja. Ezt is már párszor megbeszéltük, hogy nyilván nem annak van baja a cuccal, akinek jól működik.
Ez nem a kanyargászsánál probléma egy 500km-es karikán, hanem amikor reggel a hidegben mennék a dolgomra a motorral aztán meg este vissza. 7-8km-eket megyek, és rohadtul érződik az első 1-2km-en a hideg olajok közötti különbség.
Ebben hol volt elmélet, okostojás?
Leírtam, hogy nálkam szar volt az 5100, ez 100%-ban gyakorlati tapasztalat 0% elmélettel.
Örülök, hogy neked jó az ezres, de véletlen se zavarjon, hogy én 650-esről beszéltem. Azzal amit leírtál működés, én is 100%-ig meg lennék elégedve., de nagyon nem azt kaptam az 5100-tól.
Tenyleg tokon bokom magam ezen a valtaserzet buzerian.Foleg hogy egy csori hatotvenes egyik hengeret hasznalod ki de a valto hofok,olaj,viz meg egyeb faszom adatokkal azzal megy a bogaraszas.
Lehet tul jo tarsulstba csoppentem igy nem volt idom ilyen msrhasagokon toprengenem hogy most milyen vakolat kapirgalasahoz hasonlitsam a valtokar mozkasat.
Berugtam valahova utan jott loholas mert lehagynak meg a basszameg megint egy kanyar csak ne nyirjam ki magam ilyen tempoban fele torpoles jutott.
Meg a hova az istennyilaba tunt el mindeni megint ilyen gyorsan.
Mindjoluk ez most is elojon de legalabb a technikas egyenesek stresszmentesek.
Elindítom a motort jár egy kicsit teszem az 1-et, semmi csattanás, jön a 2. épphogy csak meg kell pöckölni a váltot és így felfelé. Elég szar olaj ez a motul 5100 meg ez az elf is ha könnyen veszi a sebességet ja nem, biztos a motor szar hogy könnyen tudok vele váltani.
Arra nincs táblázatod hogy milyen fordulatszámon a legcélszerűbb váltani ? Lehet mégis csak balfasz vagy hozzá és azért szidod az olajat mert nem te rontod el a váltást
Ne hagyjál békén mert az elméleteidből már elég volt.
Nézd, ha falkaparós érzés váltani 35 fokos vízhőfokig álló helyzetben melegítés után (ami így is gyakran 2-3 perc), az nálam 100%-ban a nemnormális kategóriába esik, ahogy az sem, amikor határozottan erőből kell betenni a sebességet.
Ha csak kicsit nehezebben jár a szerkezet hidegen, abban nem látok kivetnivalót, ahogy most a 7100-al működik.
Jó, abból az XT-ből ami nekem van viszonylag sokat, 55 ezret gyártottak, de lassan 30 éve gördült le az utolsó is a gyártósorról, viszont a 900-as Diviből tényleg nem készült olyan nagyon sok, csak 25 ezer.
Amúgy még tényleg soha sem sikerült típustárssal összefutnom... SV-t viszont már láttam tucatszám úton-útfélen.
Mondjuk csak fel akartam szállni én is a degeci buszra.. de ha már így alakult, 650-es SV-ből mennyi készült?
A stílusodon is volna mit finomítani