Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, annyit mond a táblázatom is az ezresre (5830). A 650-es olyankor 7260-at forog.
Szóval nem forog sokkal többet a kicsi. A vicces, hogy az ereje se sokkal nagyobb így 6.-ban az ezresnek, csak 18%-al. Persze, az ezresen bedobod a 4.-et és már csak a port szagolja a kicsi 160-nál.

Azt sajnos nem tudom megmondani, mennyit eszik tartós 160-nál, sosem volt még két tankolás közt, hogy huzamosabb ideig ennyit menjek vele.
Sajnos nagyon nem ilyen egyszerű. Még egy adott motoron sem igaz, hogy a fordulatszámtól függne a fogyasztás, hiszen adott fordulaton is máshogy fogyaszt függően attól, mennyire nyitod rá a gázt. Hiába mész 50-el mondjuk 3.-ban 5000-et forgatva, nem jársz jobban 5.-ben 3000-en erőltetve sem, mivel akkor jóval nagyobbat kell nyitni a gázon az adott sebesség tartásához, mint az első esetben.
100x jobb lett a futóművem, most hogy lecseréltem a régi teló olajat.
Igen, miért?
Na meg a futomu meg a fek. Viktor pont tegnap mondta hogy milyen kellemetlen volt visszaulni a 650re
Fékbetétet már cseréltél a cbr-en?
Az ezressel tegnap autópályán 160km/h-val 6000-et forgott.
Ha a 650-eseddel 160km/h-val mész mennyit forog neked? Gondolom 160km/h-val a tiéd se eszik annyira keveset.
Pedig egyszerű a képlet.
Nem kell táblázat hozzá.
A fogyasztás és a tartósan használt fordulatszám egyenes arányban van egymással.
Tehát adott esetben két ugyanolyan sebességgel haladó kicsi és nagy fogyaszthat máshogy.
Ha a kicsit 8-10e-ren húzzák hogy elérje ugyanazt a sebességet amit egy ezres 6-8-enél ér el a kicsi simán benylhet 6-7 litert míg a nagy 5-6-al is beéri.
Ennyi az egész.
Köszi!
A mérések alapján megy az még 5l alá is:

spritmonitor
No, ez hasznos infó. Múltkor még mintha azt olvastam volna, hogy 6 alá nem igazán lehet menni az ezressel. Ezekszerint ez téves volt.

Szerintem amúgy nem függ össze a sebesség és a motor ereje. Nem hinném, hogy az ezresen biztonságosabbnak érezném ugyanazt a sebességet... A 650-esen is leginkább ez limitál, nem az ereje. No, meg a barátnő hátul, aki nem igazán szeret tartósan ennél gyorsabban menni.
Nem annyira "huztunk"
70-100km/h-ás sebességgel az 1000-es Sv is kb 5,2litert eszik. Szakadó esőben próbáltam Ausztriában tavaly
De ki közlekedik ennyivel 1000 motorral
Mi me Dombóváron a shelen álltunk, láttuk ahogy elhúztok
A kettő közül egyértelműen az 1000-es, főleg sok cuccal és 2 személlyel. Szerintem S-est és fekete vázast próbálj majd keresni. Haverom szürkevázasát kényelmetlennek éreztem mikor átültem. Túrakormányosítás egyén függő, nekem jó a csutkakormány így is elmegyek 400-500km-t pici megállókkal( zselés ülésekkel).
Fogyasztásilag tényleg nem vészes, tegnap 310km tömény autópálya 150-170km/h és 6literes fogyasztásom volt.
Jól meg kell nézni amikor nézelődsz majd.
Zolinak mondtam is amikor megálltunk, de azt sem tudta az a vakhangya hogy miről beszélek.
De! Valószinüleg mi voltunk.
Ja most már látom...
Annyi volt hogy motort cseréltünk, remélem ez nem zavart össze!
Dózer, nem ti jöttetek tegnap szembe Simontornya és Tamási között 6-7 körül?
Attól függ, nézelődés a prioritás, vagy a sietés.
Szerintem az idom hasznos az S-en, sokat véd a széltől. A túrakormányosítás viszont szükséges lehet hosszabb utakra, bár ez egyénfüggő szerintem.
A kis SV érezhetően lomhább, ha nagy rajta a súly meg emelkedős a terep, de azért nem fog visszagurulni a hegyről, sőt.
Hogy mennyivel fogyaszt többet az évjárat függő is, a régebbi 650-eshez képest stimmel a kb. bő liter/100km, az újabb 650-es (k7 és újabb) viszont hoz még majdnem egy litert a régi 650-eshez képest, ott már nagyobb lenne a difi. Nekem utassal pl. egy Balaton-Bp oda-vissza 70-100-as tempóban megállt alig több, mint 4L/100km átlaggal a 650S K8-amon.
A bardinal van olyan lanc, hogy DC MSX-G meg MZX2 ezek milyenek?
Nekem van egy turakormanyos ezresem eladó. En elucsorgok rajta egy nap 5-600km-t gond nélkül.
Nem jo emberekkel talalkoztal ha kis gazt kell huzni akkor a ket 650es nagyon lemarad az ezreshez kepest.
Kedvenc út típusom. 1 sáv, zergebaszta.
Én a helyedben túrázni nem SV-t vennék. Neked is kényelmetlen lesz, hát még az utasnak.