Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyors kérdés közben.
Fékbetétből Brembo,EBC vagy Nissin?
Ez rezgősebb motoron van a kam.És igen kurvára ebambultam egy jobbost.

https://youtu.be/iBac35obxAU
Itt volt árnyék.
Indulás előtt csoportos mászókázás meg homokozás volt?
Egyik.Lassu vagyok 12 perc után jön a jobb rész.

http://youtu.be/g8HrltQtXIk
Kibaszott idegesítő. Nagyobb túrára nen mennék veled. :p
Úgy néz ki hogy megúsztam, az enyémen gyárilag nincs, így nem is kell vele foglalkoznom. Ezt írták a CBR fórumban...
Én is köszönöm nektek hogy mehettem,látszik hogy még sokat kell gyakorolnom hogy tartsam a lépést
ataaa-a lambda szonda helye le van hegesztve?
Ahogy néztem mindegyik évjáratnál a dobnál van szerelve.
http://www.babbittsonline.com/...
Az egyik feldolgozás alatt.A többi utána.
Videók?
Tényleg visszarakom, csak most már nem olyan sürgős.
Akarom használni egy darabig.
Én a szelepek miatt félnék.
Kérdés mennyit szeretnéd használni.
Az baj, így a rendőrök is odaérkezésem előtt felviszik a vazelint...
Igen.
KB 3 percel a valódi beérkezésed előtt tdtuk hogy megjössz.Ezért is öltöztek már be.
Szerintem kakas!
Tényleg nagyon hangos volt mögöttem jönni?
Visszarakom ám a gyárit, csak olyan jó egy kicsit feltűnősködni a GS utána.
Persze azért kell használni, de ebben is kellemesen csalódtam. A nehezebb GSX-F-en többet kellett markolászni a féket még a mi sporttúrás tempónkban is.
Ez tényleg sporttúra.Nem idegbeteg kényelmetlen szupersport nem tohonya lassú batár mint a túristagépek.................csak az a boyracer hülyegyerekkipufogó ne lenne.
Úgy voltam vele hogy egy drágább GSX-R előtt jó lesz ezzel megtanulni sportmotorozni, de most már úgy vagyok vele hogy sokáig nálam lesz.
Mert mesz mint a gyalogkakukk.
Ha utazni akarsz akkor nem kell,ha haladni is,akkor viszont keményen!
Bíztam benne,ha ezt választod be fog jönni.
Sztem ez hosszú távú gép,sokkal többet tud mint amit kinéznek belőle,a kimotorozásához meg nagyon sokat kell tudni,talán nem is lehet,mindenesetre jó kis kanyarvadász.
Fogyasztani csak finom gázkezeléssel,meg a gyári dobbal fog kevesebbet,túrán annyit szoktak tankolni mint én a bandiba vagy még többet 1-2 decivel.
Ja és ezzel sem kell nagyon fékezni, csak jó ritmusban kell berakni a kanyarokba és kész.
Sokkal kezesebb, kényelmesebb, lágyabb mint gondoltam. Magától megy be a kanyarokba, semmi hirtelen ideges gázreakció, viszont ha kell, oda lehet neki húzni és meglódul. Kicsit most sokat eszik, de nem a gyári dob van rajta, hanem valami mókolt hangágyú. (ma is 6 liter felett evett)
De így mindent összevetve is nagy a szerelem, nekem találták ki ezt a motort!
Így az első pár száz km után,első benyomások az új vasról?
Nem fagyott be a seggünk, de volt egy kis léghűtésünk is azért.
Nem mentünk olyan sokat, olyan 150-200 km-t, de tartalmas volt!