Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 nap nem volt elég 2x350km-re? mennyi a sebességhatár 20?
Nagyjából erről beszélek, egy kanyargós napba nehezen fér bele 6-700km nem beszélve arról amit írsz, hogy egyre jobban ellenőriznek, pár éve még lehetett osztrákiában száguldozni, de manapság nem annyira, szlovákiában is egyre kevésbé.
Én múlt hétvégén voltam asszonnyal Mariazellen és környékén, de mi rászántunk két napot, és még ez is kevés volt. Sebességhatárokat odakint betartottam. 2 x 350 km volt, de odakint drága buli a nagy haladás, vagy 4 helyen radaroztak a zsaruk. Amúgy a 21-es és 28-es utat is érdemes megnézni. 21-en eszméletlen kanyarok vannak. 28-ra sajna nekünk se maradt időnk.
Nekem tetszik!
a péntek csak annyi hogy odamegyünk sátorállítás, aztán iszogatás fürcsi stb. szombaton meg csak be kell esni a kész sátorba szerintem ez a leglájtosabb verzió ami csak lehet.
Viszont a péntek meg a vasárnap csak egy laza 200-as.
Ezeken a napokon meg lehet lazázni. (péntek este, vasárnap délelőtt)
amúgy onnan a Mariazell 197 km. nekem nem tűnik egy vészes távnak, jöttem már haza Raurisból egyedül sima nézelődős tempóban Pesten voltam délutánra
én most hétvégén mindenképpen sátrazni fogok, vagy itt vagy az egri reptéren de ha megyek majd elmondom milyen volt
Nézd el neki!Mostanában mindent légvonalban számol!
Hááát akkor kihagyom, a régi tapasztalatok okán mondom, hogy én nem akarok végigrohanni egy napot, 3-400 egy laza gurulós ami nekem vállalható és még akkor is indulni kell reggel 8 körül és este 6-7-re érünk vissza oszt még fürdeni sem lenne rossz.
660 de lehet menni kisebbet is ezt csak úgy kb. hogy teljes kör legyen ne ugyanott jöjjünk vissza. amúgy ha csak 1 nap és nem kell szállást keresgélni akkor simán lehet menni egy 12 órát, este 8 körül elég visszaérni még akkor is világos van.
Odakint 670km-t szeretnél menni szombaton azokon az utakon?
pontosan ez lenne a terv
Jövő hét esetleg, de akkor inkább péntek esti odamenetel meló után, másnap motorozás a környéken oszt vasárnap haza.
Nekem tetszik a dolog, csak ezen a hétvégén nem fog menni.
Lesz még jó idő!
A Shivert én is el tudnám képzelni magamnnak következőre (majd egyszer...), de már nem először írod, hogy nem túl megbízható. Érdekes dolog ez, hiszen nem tizenéves motorok még Milyenek lesznek, ha elérik azt a kort, hogy nem másfél milla lesz az áruk használtan?
druzsba a pszichikai hadviselés része

...az sv után meg nem könnyű váltani,ezzel kínlódok én is egy ideje.
Próbálkoztam bmw f 800s -el pótolni(úgy terveztem hogy átalakítom r-esre de inkább eladtam)
tdm900-at kipróbáltam,de a futómű nem jött be
a shiver(2 éve megvan) meg nem túl megbízható,de könnyű kényelmes vigyorgenerátor
mt07-09 még jó lenne kipróbálni de minek ugysincs rá pénzem
senki nem ér rá? pedig egy ilyesmit lehetne onnan menni aztán meg hűsölni a tóban
persze, egy szóval nem mondtam hogy terepezni mennék vele. Túrázni, kanyarogni, cuccokat kényelmesen pakolni.
Nekem az új DL1000 nagy kedvencem, bár az se egy kifejezett terepjáró.
Nekem a 990 SMT tetszik a legjobban, igaz hogy nem egy enduró de könnyűtereppel simán megbírkózik pláne normális gumikkal, jó üléspozició. Csak ne lenne 2M fölött az ára
Én bármivel hajlandó vagyok elhagyni a burkolt utakat... de akkor az igazi ha 21-es első kerék van a gépen. A 17-es baromi idegesen viselkedik, a GS 18-asa sokkal stabilabb volt, de az is távol volt az igazitól. Ugyan 19-es első kerékkel szerelt túra-endurót még nem próbáltam.. de az is olyan kompromisszumos megoldásnak tűnik nekem.

..és persze az sem árt ha nem veri a 3 mázsát a felpakolt motor.
Annal lehet jobb, de ranez az ember es egy esetlen motor. A dl valahogy terepkepesebb de az sem az igazi. Bmw meg a ktm amivel terepre is mennek, esetleg a tdm900, az szimpi még
Társasági túra-enduró. A tulajon kívül kell hozzá még legalább két másik motoros, egy aki mutatja merre lehetne átvonszolni a bálna testét, még egy pedig azért hogy ketten le tudják emelni a tulajról, ha mégse jönne össze a terepmutatvány.

Egyébként nem biztos hogy akkora hülyeség az a motor, túramotornak. Ezeken a rossz kelet-európai utakon lehet, hogy jobb döntés mint mondjuk egy Pan..
Az igaz, de pont ezért alkalmas nagy, nehéz és csúnya embereknek