Lehetséges,h elfáradt a hátsó rugóstagom 40k km alatt?
Maximumra van állítva de azt tapasztalom,h 2 személlyel a hátsó kerék beleér a rendszáma. Persze azért mert nincs fenn a gyári tartója, de a lényeg,h eddig sosem ért bele, idén viszont már többször is beleért, tehát nem olyan keménységű a rugó mint eddig.
Tudnátok segíteni abban, hogy milyen szempontok alapján vásároljak kormányvégsúlyt?Tul.képp csak a gyárit akarnám lecserélni, semmi egyéb. A kormányom is gyári, semmi cicó :)
Másik:
Úgy érzem mintha megnyúlt volna kicsit a kuplung bowden mert kintebb van a kuplungkar. Hogyan és hol tudok utánahúzni neki?
Most értem haza vizsgáról...
Holnap megyek a kpm-hez a papírért,aztán okmányiroda.
Azt mondják kb. 3-4 hét mire megjön a jogsi de addig kapok valami papírt róla.
Ezzel a papírral lehet már menni?
Egy rendőrmotoros azt mondta hogy nyugodtan
Az oktató meg azt mondja hogy nem ajánlott..
Hamarosan én is becsatlakozok egy kisebb túrához ha nem gond
Szerintem is nagyon feszített tempó lenne négy napba sűríteni az útvonalat, ami normálisan öt-hat nap lenne
Két megoldás lehet , vagy nem megyünk olyan messzire, vagy ráteszünk még 1-2 napot.
Mivel Sanyinak csak 4 napja van ? , így csak a másik megoldás valószínű ...
Sziasztok!
Kis segítség kellene útvonaltervezésben. Lenne egy Kazincbarcika-Magdeburg táv, gugli szerint pályán ~1000km. Na ezt én olyan 1200ra szeretném megtoldani autópálya nélkül. Szlovák és lengyel felé szeretnék menni, napi 600 km, lengyelben 1 csucsu. Tippeket és trükköket kérnék ki merre menne, mit érdemes arrafelé megnézni stb. Köszi előre is!
Egyetértek,ezért nem tervezek hegyen többet 300-350 km-nél,ugyanis rájön az ember,hogy mindig a megállók meg a csapatós részek maradnak meg igazán a memóriában,csak mindegyik másképp.
Hááát, én nem túlélő és főleg nem csőlátásos megállás nélküli túrára vágyom, ha ilyen helyre mennék akkor legkevésbé szeretném azt, hogy a végén csak arról tudjak beszámolni, hogy mennyire elfáradtam mire hazaértem, de ha kérdeznek mit láttam akkor csak azt tudnám mondani, hogy a műszerfalat és az aszfaltot.
Ez vállalható,az osztrák oldalon a főutakon azért gyorsan lehet haladni,mire átértek az Ötzi gleccseren,meg utána a Jaufenpasson(nekem az egyik kedvencem,pláne a tetőtől az első 10 kanyar a barna aszfalton,jól beláthatóan),jól fog esni pár egyenesebb szakasz.
Ha már felmentek a Stelvióra,akkor le Bormióig és fel a Gavia hágóra sztem,de igazából azon a környéken nehéz hibázni!
Lehetséges,h elfáradt a hátsó rugóstagom 40k km alatt?
Maximumra van állítva de azt tapasztalom,h 2 személlyel a hátsó kerék beleér a rendszáma. Persze azért mert nincs fenn a gyári tartója, de a lényeg,h eddig sosem ért bele, idén viszont már többször is beleért, tehát nem olyan keménységű a rugó mint eddig.
Az kizárt,h ennyit híztam volna
Tudnátok segíteni abban, hogy milyen szempontok alapján vásároljak kormányvégsúlyt?Tul.képp csak a gyárit akarnám lecserélni, semmi egyéb. A kormányom is gyári, semmi cicó :)
Másik:
Úgy érzem mintha megnyúlt volna kicsit a kuplung bowden mert kintebb van a kuplungkar. Hogyan és hol tudok utánahúzni neki?
Köszönöm
Akkor kivárom a sorom....
Dolgozhatna kicsit gyorsabban az okmányiroda....
Holnap megyek a kpm-hez a papírért,aztán okmányiroda.
Azt mondják kb. 3-4 hét mire megjön a jogsi de addig kapok valami papírt róla.
Ezzel a papírral lehet már menni?
Egy rendőrmotoros azt mondta hogy nyugodtan
Az oktató meg azt mondja hogy nem ajánlott..
Hamarosan én is becsatlakozok egy kisebb túrához ha nem gond
Két megoldás lehet , vagy nem megyünk olyan messzire, vagy ráteszünk még 1-2 napot.
Mivel Sanyinak csak 4 napja van ? , így csak a másik megoldás valószínű ...
Kis segítség kellene útvonaltervezésben. Lenne egy Kazincbarcika-Magdeburg táv, gugli szerint pályán ~1000km. Na ezt én olyan 1200ra szeretném megtoldani autópálya nélkül. Szlovák és lengyel felé szeretnék menni, napi 600 km, lengyelben 1 csucsu. Tippeket és trükköket kérnék ki merre menne, mit érdemes arrafelé megnézni stb. Köszi előre is!
Azt tedd fel,ahogy leparkoltál a Stelvión!
Ha már felmentek a Stelvióra,akkor le Bormióig és fel a Gavia hágóra sztem,de igazából azon a környéken nehéz hibázni!
Majd szóljatok ha konkrét valami.
Érdemes körbemenni, vagy nagyobb élmény csak föl-le gurulni a "neves" szakaszon?