Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Várjuk a videókat!
Jah és ami a legfontosabb:

Lehetséges,h elfáradt a hátsó rugóstagom 40k km alatt?
Maximumra van állítva de azt tapasztalom,h 2 személlyel a hátsó kerék beleér a rendszáma. Persze azért mert nincs fenn a gyári tartója, de a lényeg,h eddig sosem ért bele, idén viszont már többször is beleért, tehát nem olyan keménységű a rugó mint eddig.

Az kizárt,h ennyit híztam volna
Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy milyen szempontok alapján vásároljak kormányvégsúlyt?Tul.képp csak a gyárit akarnám lecserélni, semmi egyéb. A kormányom is gyári, semmi cicó :)

Másik:
Úgy érzem mintha megnyúlt volna kicsit a kuplung bowden mert kintebb van a kuplungkar. Hogyan és hol tudok utánahúzni neki?

Köszönöm
Köszi

Akkor kivárom a sorom....
Dolgozhatna kicsit gyorsabban az okmányiroda....
Az A4-es papírral csak a már előtte is meglévő kategóriákat lehet vezetni, az újat nem.
Most értem haza vizsgáról...
Holnap megyek a kpm-hez a papírért,aztán okmányiroda.
Azt mondják kb. 3-4 hét mire megjön a jogsi de addig kapok valami papírt róla.
Ezzel a papírral lehet már menni?
Egy rendőrmotoros azt mondta hogy nyugodtan
Az oktató meg azt mondja hogy nem ajánlott..
Hamarosan én is becsatlakozok egy kisebb túrához ha nem gond
Próbáljuk úgy, hogy az első és utolsó napon 6-700 körül a 2.-3- napokon meg 300 körül.
Legyen benne részed
szóval be merném vállalni, ez az android billentyűzet nem a barátom de úgy néz ki csak eljutok idén a Dolomitokba én is link
A Vadása kempinges hétvégével mi legyen? Azt még én is ne merném vállalni
Szerintem is nagyon feszített tempó lenne négy napba sűríteni az útvonalat, ami normálisan öt-hat nap lenne
Két megoldás lehet , vagy nem megyünk olyan messzire, vagy ráteszünk még 1-2 napot.
Mivel Sanyinak csak 4 napja van ? , így csak a másik megoldás valószínű ...
Sziasztok!
Kis segítség kellene útvonaltervezésben. Lenne egy Kazincbarcika-Magdeburg táv, gugli szerint pályán ~1000km. Na ezt én olyan 1200ra szeretném megtoldani autópálya nélkül. Szlovák és lengyel felé szeretnék menni, napi 600 km, lengyelben 1 csucsu. Tippeket és trükköket kérnék ki merre menne, mit érdemes arrafelé megnézni stb. Köszi előre is!
És semmi fejlődés
Egy eltűnt ember visszatért
Bakker, csak nem megcsúsztál a jégen?
Már Te is irigykedsz?
Fotózom a hülyeségedet!

Azt tedd fel,ahogy leparkoltál a Stelvión!
Egyetértek,ezért nem tervezek hegyen többet 300-350 km-nél,ugyanis rájön az ember,hogy mindig a megállók meg a csapatós részek maradnak meg igazán a memóriában,csak mindegyik másképp.
Szotyi mit csinálsz?
Hááát, én nem túlélő és főleg nem csőlátásos megállás nélküli túrára vágyom, ha ilyen helyre mennék akkor legkevésbé szeretném azt, hogy a végén csak arról tudjak beszámolni, hogy mennyire elfáradtam mire hazaértem, de ha kérdeznek mit láttam akkor csak azt tudnám mondani, hogy a műszerfalat és az aszfaltot.
Ez vállalható,az osztrák oldalon a főutakon azért gyorsan lehet haladni,mire átértek az Ötzi gleccseren,meg utána a Jaufenpasson(nekem az egyik kedvencem,pláne a tetőtől az első 10 kanyar a barna aszfalton,jól beláthatóan),jól fog esni pár egyenesebb szakasz.

Ha már felmentek a Stelvióra,akkor le Bormióig és fel a Gavia hágóra sztem,de igazából azon a környéken nehéz hibázni!
Rövid url-t használd, mikor kimásolod a linket a Google mapból (jobb alsó sarok fogaskerék ikon)
Mindenképp kőrözés.
Majd szóljatok ha konkrét valami.
Ezt a részt mennyire ismeritek?: Stelvio karika

Érdemes körbemenni, vagy nagyobb élmény csak föl-le gurulni a "neves" szakaszon?