annyi vagyok. de attól semmi probléma nincs a fejemmel ;) azért veszek sv-t mert szeretem a v hangot, meg persze azért mert max 70 kilowattos motort tudok visszafojtatni 35-re.
KB párezer volt anno az állító a teló végébe.
Csak azt kell kicserélni és bármelyik állítható lesz amin SV embléma van.
De szerintem ezt a 41 mm-es cuccot bármibe szerelik ugyanaz az eredmény.
Betekered tökig és akkor se tudsz semmi érdemlegeset elérni.
Ilyen igények mellett nem az SV650 a te motorod, első futómű egyáltalán nem állítható.Kanyarstabilitás elfogadható, végsebesség gyári állapotban 200-210km/h vezető súlyától függően.Fékek sem az a hú-ha kategória, fognak de azért csodákat nem kell tőle várni.
Összességében egy jó kis jármű. semmi kiemelkedő nincsen benne, mégis egy élvezetes motor.
Valójában a blokk az ami azzá teszi, azt nem érheti panasz, nyomatékos, pörgős.
A futóművén és fékein lehetne mit csiszolni, vagy amit Levi ír, vegyél 1000 cm3.Ott többet kapsz mindenből.
Sziasztok! Éppen most gondolkozom egy 650-es 03 utáni SV-S vásárlásán. Kérdezném, hogy kanyarstabilitása milyen neki? Mire kell vételnél odafigyelni a legjobban a típusnál? Első teleszkópjai állíthatók? Idomot oldalra mennyiért lehet rá találni? Végsebessége mennyi körül van? Illetve az első fékei harapnak kellő mértékben egy tempós szerpentines menethez? Válaszokat előre is köszi!
Olyat kell venni, amin meg van már csinálva. Mint a Way barátomnak(ami eladó). Amúgy én is a K3-tól javasolnám a zártszelvény vázasat... Ha érdekel akkor tudok róla infót küldeni.
A téli állás után tavasszal az első tank benzin nem tudtam elmotorozni belőle, barna löttyöt engedtem le annyira rozsdás volt, most fogyott el a fűnyíróban az a teli tank de mióta megcsináltam kop kop minden jó...
Ha a keret engedi akkor a K3 utánit, ha nem az se baj, azok is sokat elmennek. A tank meg olyan mint az összes többinél, ennek sem rozsdásodik jobban mint a másiké.
Hali
Sv 650 vásárlásán gondolkozom. A kérdésem hogy melyiket érdemes a karbisat vagy az injektorosat? Haverom mondta hogy ezeknek rozsdásodik a tankja és az injektorost az szépen tacsara vágja. Vélemény?
ÜDv
Mikor beszéltünk akkor még nem voltam otthon. Zűrös egy reggel volt, fél6kor el kellett menjek Siófokra aztán haza aztán szaladgálni
Ma meg brutálisan eláztunk, teszteltem az sv-t, akár hajó is lehetne, tengelyig érő vízben mentünk Orfűn Meg voltak hülyülve az emberek, jött a vihar. Kb 10 perc alatt összetörtek 3 autót. Egy bement orral telibe egy kb 1,5 méteres árokba a másik egy fának ment a harmadik meg leszakította az autó elejét a padkán.
Csak azt kell kicserélni és bármelyik állítható lesz amin SV embléma van.
De szerintem ezt a 41 mm-es cuccot bármibe szerelik ugyanaz az eredmény.
Betekered tökig és akkor se tudsz semmi érdemlegeset elérni.
Összességében egy jó kis jármű. semmi kiemelkedő nincsen benne, mégis egy élvezetes motor.
Valójában a blokk az ami azzá teszi, azt nem érheti panasz, nyomatékos, pörgős.
A futóművén és fékein lehetne mit csiszolni, vagy amit Levi ír, vegyél 1000 cm3.Ott többet kapsz mindenből.
Azon mindent kimaxoltál amit kérdezel.
link
8000 Ft-ért valakinek gyári SV1000S plexi? :)
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Sv 650 vásárlásán gondolkozom. A kérdésem hogy melyiket érdemes a karbisat vagy az injektorosat? Haverom mondta hogy ezeknek rozsdásodik a tankja és az injektorost az szépen tacsara vágja. Vélemény?
ÜDv
Ma meg brutálisan eláztunk, teszteltem az sv-t, akár hajó is lehetne, tengelyig érő vízben mentünk Orfűn Meg voltak hülyülve az emberek, jött a vihar. Kb 10 perc alatt összetörtek 3 autót. Egy bement orral telibe egy kb 1,5 méteres árokba a másik egy fának ment a harmadik meg leszakította az autó elejét a padkán.