Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi volt ez? Kaptál egy pöfföt?
Hogy áll a vedrád? Javítják már, nyaralni mentek? Amúgy milyen kocsid van amit lezúztak?
Zoli, hol vagy? Ez volt a mai köröm: link
Turom mitől megy annyira egy 1000-es GSXR. Ma az FZ1-el mentem és a seggembe egy GSXR, az én órám 244-et mutatott az övé 280-at
Ohh köszönö. ìgy könyebb lessz!
Hátha ez segít: link link.
Megtalàltam én is a gyàri beàllìtàsokat és azzal tényleg nem volt jò nekem sem. Egy rovàtkàt feszìtettem a rugòkon, jobb is lett de nem az igazi. Még majd arra kell ràjönnöm hogyha ezt vagy azt tekerem, àllìtom akkor mi történik. Ha azt megértem utànna szerintem màr belehet àllìtani jòl magamnak :)
Könnyen lehet, hogy ennek köszönheted, hogy most nem a kórházból írsz...
Kis sebességnél viszonylag jól véd a kocsi, de nagyobbnál ott is baj van...
Nagyon sok majom van az utakon, ma is hánnyal találkoztam... mindenki figyeljen oda, még mások helyett is.
95-ös, és tegyél hozzá spurit
Én most vettem nemrég, felújítás minden megvolt, most kb úgy egyben van, tuti nem adom el, most csak motorozni szeretnék már :D Összekötő csöved nem ereszt egyik bilincsnél sem?
Azt vettem észre hogy az összekötőcső dob felőli bilincsénél ereszt, mert kormos a hátsó lengővilla. Lehet majd megnézem mit lehet vele tenni.

szili83 a tiéd nem ilyen nem vetted még észre?
az a vicc, h nem is száguldoztam (ahogy szoktam).
Be kell vasalni a biztosítóján a károkat. Nemcsak a lezúzott kocsi a kár, hanem ha nincs mivel nyaralni menni az is.

Amúgy a leírt eset hatalmas klasszikus, egy megoldás van rá (főleg motoron), lassítani, ha látod, hogy kijöhet eléd, nem szabad bízni a tábla "erejében". Egész más a fékút 60-ról, mint 90-ről.
Nem okoskodásból írom, tapasztalatból.
szerintem nem.
hát nem lezúzták az autónkat 7 nappal nyaralás előtt? jobb eleje odavan, futómű elment, motortartó elment, stb... a szervizig alig bírtam vele elmenni. És h miért írom ezt ide? Mert ha motoron lettem volna, ki tudja... főútvonalon megyek stop alól jön egy hölgy egy disztingválg volvó s60-nal. Megáll a tábla vonalában, ahogy kell. Én jövök. Előre gurul, h lássa mivan. Még mindig jövök. Erre elindul és szemkontaktus nélkül elém ki. Állok a féken és a kürtön és bele. Elismerte, stb. Amíg a papírokat töltöttük, ugyanez mégegyszer, csak nem volt csatt, hanem a stoptábla alól fék nélkül telibe átmentek egy suzukis papa előtt, csak tütülni volt ideje és riadtan pislogni... 10 centin múlott.

Még jó, h páncéldobozban ültem, nem motttorkerékpáron. (Délelőtt lenyomtam egy százast, nem éppen papás stílusban, a kis sv-n).

ááááá :(
Sziasztok!

Ti milyen benzint tankoltok SV 650S-be.

Én 95-ös szoktam, megéri drágábbat tankolni, 98-ast pl?

üdv

András

Én meg már azon gondolkodom, hogy egy kellene adni, és venni egy ABS-es injektorosat... Csak kevés van ABS-esből. Ez tetszik: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s_abs-9074136
Háát nekem a héten kezdte, hogy kihagy, egy megállás után. Előtte semmi. De szerintem nálam valami dugulás lehet a karbiba, mert gyertyákat kicseréltem. Csak az a fura, hogy miért leállítás előtt. Még visszarakott fojtással is durrog. És hallani is elég szépen. Amúgy lehet 1-1 égéskimaradás karbi miatt? Mert én első körben gyertyára gyanakodtam.
Értem, köszi a részletes infót
30 e km az jó remélem nálam sem lesz gond
Nekem is sportdob van fenn, yoshi, csak valami silányabb, így vettem, a durrogást nekem a kipuff összekötőcsövének kókány illesztése okozta( hosszanti irányba bele volt fűrészelve, ami miatt egy kis lyuk volt a kipuff alján) ezt kicseréltem, aztán megszűnt, érdemes átellenőrizni a rendszert is, hogy hol van még útja a kipuffban a levegőnek, igaz az enyém injektoros. Bár nem tudom, az SV elég kényes erre, nem gondoltam volna... de gyári dobbal elég bénácska volt, a mostanival csajozósabb. :)
Ki fog hagyni hirtelen gázadásnál meg hasonló amit észreveszel rögtön mert ugye a sportszűrőnek a lényege, hogy jóval több levegőt enged át amihez kevés lesz a gyári beállítás és főleg karbisnál ezt elég drága megoldani mert kell másik fúvóka szett és lehetőleg padon kéne állítani mert fülre inkább elbaszás lesz a vége.
Sportdoboztam én is a leghangosabb fajtából, de legfőképp autózom, nem, nem hallani meg a sportdobos motort az autóban ülve még lehúzott ablaknál sem főleg menet közben, de sorban állva is jó ha pár méterrel magam mögött meghallom mivel a dob hátrafelé néz és arra ad ki nagyobb hangot, de felhúzott ablaknál ha megy a klíma akkor a mai járművekben amiknek a szigetelése elég jó szinte semmit nem hallani belőle csak addig amíg épp mellettem van. Nem is értem, hogy terjedt el ez a tévhit hisz majdnem minden motoros ugyanúgy autós is és maga is tapasztalhatja ezt. Ennek inkább faszállító szerepe van saját részre no meg, hogy a járókelők minél többen hallják, hogy jön, no azoknak tényleg jól jöhet ha nem lépnek le a motoros elé.

A motornak meg ugyan tényleg árt bár aki nem hajtja annak elég sokáig tünetmentes lehet, de annak meg minek egy hangos dob?