Sziasztok fórumosok egy 2004-es sv 1000 n motorom van egy balesetben elfáradt .Ehhez keresnék alkatrészeket ha valaki tudna egy jó bontót vagy alkatrészeket megköszönném.Az alkatrész ami kellene hátsó segédváz (aluminium) mert már vettem egy 650 -esét de az vasból van és más a mérete v ha valakinek kell azt eladnám v elcserélném. Továbbá első teló,hátsó lámpa,kipufogó közösítő ami a dobok és a könyökök közt van. Meg keresnék egy első spoilert. Csatolok egy képet hátha van valakinek. Előre is köszönöm sziasztok.
Tudna valaki segíteni, hogy honnan tudnék sv 650 n (2003) vízhűtőt szerezni? Új, bontott minden szóba jöhet. Nem tudom hogy a kínai az jó lehet e? Köszi előre is.
Nekem van itthon 3 scala riderem, de mindnek megdöglött a mikrofonja mivel az ázik a legjobban és ugye fel-levételnél hajlítgatva van, a fejegység mindnél jó csak szakadozottan lehetett a végén beszélni velük, de amíg jók voltak kiváló volt a hangminőség, akivel beszéltem sokszor nem is vette észre, hogy motoron vagyok, mondjuk lehet, hogy csak egy kicsit foglalkozni kéne velük, de igazából mér nem érdekel.
Erről jut eszembe! Bluetooth-os intercom-ot használ valamelyikőtök? Van az ebay-en egy halom, ilyen 25-30k körüli kategóriában nézegettem. Az ilyen 100k körüliekre amiket itthon lehet kapni nem igazán telik. Na meg nem is tudom megérné-e az árkülönbség...
Hi!
Nekem a Suomy-ban nagyon jól elfért, mondjuk az nem volt épp felső kategóriás. Most egy HJC van, abba kicsit nehezebb volt megtalálni a megfelelő pozíciót, de sikerült. Ja, mezei Scala Rider-em van, egy lapos hangszóróval.
AGV-ről nem tudok nyilatkozni, de sokaktól hallom, hogy hangosnak találják...
Sisakot szeretnek nezni a baratnomnek es olyan tipust keresek amiben van hely a beepitheto hangazoronak a ful reszenel. Az AVG felsokategoriasaban van elore kialakitott hely neki, de valami olcsobb kategoriat keresek. Tudtok javasolni valami jo kiveheto beleses zart sisakot amiben ez a funkcio bent van?
Köszi a választ! Úgy mérném igen,ha elindulna a drága. Töltöm az akksit,aztán reménykedem h elindul majd vele. Xenon izzó van benne,nem tudom számít e valamit.
Köszi megegyszer!
pár napja a hőségben mentem az sv 650s-emmel ( 2004-es évjárat )
kb. 30 km-t, és az utolsó 2 km-en elkezdett fulladozni, az alapjárat megfelelő, de ha húzom a gázt akkor nem mindig reagál, néha viszont ha visszaengedem a kuplungot, majd újra gázt adok "megugrik". Tavaly vettem a motort használtan, azóta nem volt gyertya csere és nem tudom mennyit mentek ezzel. Gyertyával lehet a gond? ha igen, akkor melyiket érdemes venni? nagyon nehéz kicserélni? sajnos nem csináltam még ilyet, ha valaki gyakorlott benne és vállalná akkor természetesen kifizetném a szerelés díját. A XI. kerületben vagyok.
Ne úgy mérd, töltést nézz. ;)
5000 rpm-en 13.5-15V között kell lennie (tompított + reflektort bekapcsolni!)
Amúgy lehet rossz az akksid, de nem állhatna meg.
Nekem kihagy 1-1-et. lehet csak a nagy meleg miatt? Nem tudom...
bosnyákokkal vigyázz,a lehuzás előfordul
pl benzinkut-kártyás fizetés "véletlenül" többet húz le,parkolásért pénzt kérnek... de azért általában normálisak,kedvesek.
ut melletti pékboltokba érdemes bemenni,nagyon finomakat ettünk olcsón.
Montenegróba meg ugyis visszamész,mert tele van mesésen szép hellyel.
Sziasztok! Nekem is SV650-Sem mint párral az elöttem hozzászólónak, csak K2-es. Hasonló gondjaim vannak nekem is. A telelés után feltöltöttem az akksit,h legyen egy szép nyaram. Beteszem,szivató nélkül pöccre indult. Menetem vele egy 20km-t,megálltam egy zebránál,levettem a gázt,behúztam a kuplungot,betettem 1 esbe,aztán leállt... Gondoltam alapjárat probléma,állítok rajta. Másnap elővettem,már el sem akart indulni a picike. Olyan mintha csak 1 henger ment volna. Mondom biztos a benzin,sokat állt... Ellenőriztem a vákuum csöveket is,nem volt becsipodes. Megszivtam a vákuum csövet szépen folyt a benzin. Gondoltam ez nem lehet probléma. (tavaly pucolta ki szerelő a karbit + szinkronizalta) Mondom megnézem a gyertyákat. Kicsavarom,pipába bedug,vázhoz érint,gyújtás ráad,pörgetem,hol ad szikrát,hol nem,hol jó helyen,hol nem(belűl). 150km ha van a gyertyákban... NGK belevaló. Rámértem az akksira,12,1 V... Hát ez a baj. A gyári szervíz könyve 12,5 V-ot ír minimumnak...
Nem tudok másra gyanakodni,csak az akksira,töltésére,feszültség szabályzóra. Tudnátok segíteni,hogy mérjem ki? Persze ha elindul a drága... Akksi az Banner 6 éves. Nagyon motoroznék már,de így... Hol tudnék esetleg venni fesz.szab-t?
Köszönöm előre is Válaszotokat.
Üdv,Soma (28,Sopron)
Üdv, olyan kérdésem volna, hogy valaki rakott e már K2 es naked sv alá középsztendert? http://shop.sw-motech.com/cgi-... Ilyet kaptam a motor mellé, és az volna a kérdésem, hogy a fékpedálnál hogy tudom ezt felfogatni? Kép alapján a fékpedál és a konzolja közé kell tenni, de nem fér be. Hézagolóval kijjebb kell hozni a fékkart és a munkahengert is? Van hozzá útmutató is csak sajnos a németet nem vágom annyira, kép meg nem mutatja.
Tudna valaki segíteni, hogy honnan tudnék sv 650 n (2003) vízhűtőt szerezni? Új, bontott minden szóba jöhet. Nem tudom hogy a kínai az jó lehet e? Köszi előre is.
Nekem a Suomy-ban nagyon jól elfért, mondjuk az nem volt épp felső kategóriás. Most egy HJC van, abba kicsit nehezebb volt megtalálni a megfelelő pozíciót, de sikerült. Ja, mezei Scala Rider-em van, egy lapos hangszóróval.
AGV-ről nem tudok nyilatkozni, de sokaktól hallom, hogy hangosnak találják...
Sisakot szeretnek nezni a baratnomnek es olyan tipust keresek amiben van hely a beepitheto hangazoronak a ful reszenel. Az AVG felsokategoriasaban van elore kialakitott hely neki, de valami olcsobb kategoriat keresek. Tudtok javasolni valami jo kiveheto beleses zart sisakot amiben ez a funkcio bent van?
Köszi megegyszer!
pár napja a hőségben mentem az sv 650s-emmel ( 2004-es évjárat )
kb. 30 km-t, és az utolsó 2 km-en elkezdett fulladozni, az alapjárat megfelelő, de ha húzom a gázt akkor nem mindig reagál, néha viszont ha visszaengedem a kuplungot, majd újra gázt adok "megugrik". Tavaly vettem a motort használtan, azóta nem volt gyertya csere és nem tudom mennyit mentek ezzel. Gyertyával lehet a gond? ha igen, akkor melyiket érdemes venni? nagyon nehéz kicserélni? sajnos nem csináltam még ilyet, ha valaki gyakorlott benne és vállalná akkor természetesen kifizetném a szerelés díját. A XI. kerületben vagyok.
üdv.:
András
5000 rpm-en 13.5-15V között kell lennie (tompított + reflektort bekapcsolni!)
Amúgy lehet rossz az akksid, de nem állhatna meg.
Nekem kihagy 1-1-et. lehet csak a nagy meleg miatt? Nem tudom...
pl benzinkut-kártyás fizetés "véletlenül" többet húz le,parkolásért pénzt kérnek... de azért általában normálisak,kedvesek.
ut melletti pékboltokba érdemes bemenni,nagyon finomakat ettünk olcsón.
Montenegróba meg ugyis visszamész,mert tele van mesésen szép hellyel.
Nem tudok másra gyanakodni,csak az akksira,töltésére,feszültség szabályzóra. Tudnátok segíteni,hogy mérjem ki? Persze ha elindul a drága... Akksi az Banner 6 éves. Nagyon motoroznék már,de így... Hol tudnék esetleg venni fesz.szab-t?
Köszönöm előre is Válaszotokat.
Üdv,Soma (28,Sopron)