Köszi a gurulást, marha jó volt!
Így hogy nem voltam agyonöltözve, el lehetett viselni a meleget, bár most is hulla fáradt vagyok.
Legközelebb tényleg meg lehet ejteni, hogy csak a tót célozzuk be...majd valami 40 fokos melegben.
Amikor autot akartunk venni es mondtuk hogy marad nemetorszagban akkor egybol nem volt elado az auto. Csak kulfoldre akarta eladni a kereskedő aztan mondtak hogy azert mert van rejtett hibája es ha az orszagban marad es bebizonyosodik hogy szart adott el akkor megszopatjak erte
Amit az olasz ugy hirdet hogy exportra, cimben nagybetuvel kiemelve. Az olyan lehet mint a nemet exportos? Azert adja el mert nem akar ra garanciát vallalni?
Jut eszembe...
Ez is K5 1000 hibajelenség(36e km körül van benne). Járó motor, berakod sebességbe, megugrik. Motul olajjal használva. Új kora óta a srácnál, és új kora óta csinálja. Persze gariban nem csináltak neki semmit vele. Kiemelni kiemel rendesen. Sztem nincs beverődve. Kopó lamella a szar?
A váltó?
Nekem is van ilyenem. Valami kopog hidegen, ameddig 40 fokos nem lesz a gép. Csinálta 16e km-es korában, is, meg most 83e-nél is. Az már ott marad benne...
Tényleg,bocs hogy nem jutott eszembe.
bigoneoszi-én is tbányai vagyok.
Ha meglesz az a rohadt jogsi,15.-én lesz vizsga,elmehetünk tekeregni valamerre.
Bár a tarjáni szerpentint állítólag valami vadbarom fellocsolta gázolajjal,pont a motorosok miatt hogy rohadjon le a keze.
Visszatérve a kuplungkosárra...
Lehet ebben a tötyögős dologban valami,akitől vettem,az is ilyen volt,lehet ez nyírja tényleg ki.
Egyelőre úgy vagyok vele hogy hagyom,majd egyik túrán meghallgatjátok.
Más problem jótt elő mindkettőnél, de az általam leszarós illetve ezért biztos nem szedem szét a blokkot amíg szét nem akar esni, 3.-ban mindkettő (az első majdnem új kora óta volt nálam) 3.-ban 3-4000 között búg, de ez csökkent, de legalább nem rosszabbodott, hogy használok adalékot.
5,5-6,5 kozott, nem igazan figyeltem. Lefele esoben mentunk akkor nem volt hajtas. Nagyon kenyelmes volt ezzel a kormannyal, a masikkal tuti nem birtam volna végig. Utolso nap volt szar nagyon. Mostarbol hazafele csak 2x tankolni alltunk meg. Csekket nem tudom hogy kuldik e bosnyakok, 130korul belerongyoltam lakott teruleten
Így hogy nem voltam agyonöltözve, el lehetett viselni a meleget, bár most is hulla fáradt vagyok.
Legközelebb tényleg meg lehet ejteni, hogy csak a tót célozzuk be...majd valami 40 fokos melegben.
Én sírtam és kapálóztam volna.
Zámoly környéke sem rossz
Főleg mióta megcsinálták arrafelé az utat.
Remélem nem a lóvéra hajtanak a vizsgán és csapathatok még a jó időben.
Ez is K5 1000 hibajelenség(36e km körül van benne). Járó motor, berakod sebességbe, megugrik. Motul olajjal használva. Új kora óta a srácnál, és új kora óta csinálja. Persze gariban nem csináltak neki semmit vele. Kiemelni kiemel rendesen. Sztem nincs beverődve. Kopó lamella a szar?
Jó arcok, h kapnák be.
Én a Zámolyi szerpentinen szoktam randalírozni.
Majd meghallgatom én is, volt már nálam pár Sövö...
Nekem is van ilyenem. Valami kopog hidegen, ameddig 40 fokos nem lesz a gép. Csinálta 16e km-es korában, is, meg most 83e-nél is. Az már ott marad benne...
bigoneoszi-én is tbányai vagyok.
Ha meglesz az a rohadt jogsi,15.-én lesz vizsga,elmehetünk tekeregni valamerre.
Bár a tarjáni szerpentint állítólag valami vadbarom fellocsolta gázolajjal,pont a motorosok miatt hogy rohadjon le a keze.
Visszatérve a kuplungkosárra...
Lehet ebben a tötyögős dologban valami,akitől vettem,az is ilyen volt,lehet ez nyírja tényleg ki.
Egyelőre úgy vagyok vele hogy hagyom,majd egyik túrán meghallgatjátok.
Boszorkányság vagy mi...
Ha minden jól alakul,augusztusban majd hozzátok csapódok egy kisebb körre,aztán meghallgatjátok.
Ha jól emlékszem valaki itt tatai,ki az?
Így