Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

N-es vagy hasonló lámpája nincs vkinek kölcsönbe ami jól világit,kinézet tökmindegy,csak hivatalos E mittoménmennyi benne legyen?
Mondjuk fogyasztásban nem biztos, hogy jobb, 180km mondjuk lazán 3 nap még lazábban 4, ez alatt 3 étkezést számolva étkezésenként mondjuk 1500huf akkor a 4 nap alatt 12X1500=18000huf és legalább 2karton ásványvíz és igény szerint 1 tálca sör és így akkor bőven 20 rugó fölött van míg ugye a motor még ha szarul fogyaszt akkor is kijön 6 rugóból és másfél órából.
sztem össze is jött :D
Annyi gyalog is összejött volna.
Csáó
Suzuki SV650s (2004.7. ) újabb fajtához keresek gyári sérülés mentes jobb tükör ,Fekere sárvédő és fejidomot akinek van kérem jelezze:
sipka99@hotmail.com e-mail címre
az elmúlt hónapban 180 km t mentem.. :D nekem nincsenek olyan jó szponzoraim mint neked
Oks, köszi!
Még megvan, de egy kolléga lehet átveszi. Budapest felé jó ha évente egyszer járok. Holnap már tudok biztosat mondani.
Hi!
Megvan még a PR3? Szoktál Bp felé járni?
Majd ha ki mertel mozdulni a faludbol a motoroddal akkor targyalunk
de nég mindig nem 1 KTM!
Miota az s-es motoron lecsereltem a kormanyt mar nem szaguldozok, a kanyar akkor is elvezetes ha 150helyett csak 100al veszem be. Mellesleg sokkal kenyelmesebb.
Csak fékcsövet, kuplung is beért.
Akkor sok tapasztalatod nincs a túrakormányról
Ahogy nézem a képeket elég furcsán eshettél vele, gondolom átfordult. Érdekes hogy a hűtő meg teljesen ép. Az átalakításhoz a csak a fékcsövet és bovdeneket kellett cserélni vagy az gázkezelést?
A te magasságodhoz lehet jó lesz az S. Nekem nagyin kellett görnyednem, túrásítottam. Az más dolog hogy kb 20 km-t élvezhettem, mert hazafelé összetörtem. (Nem a kormány miatt)
Köszi! Holnap fel is hívom.
Miért nem ajánlod az átalakítást? Mivel viszonylag magas vagyok (190cm) eléggé előre kellett döntenem a kormányt, ami kicsit nehezebben irányítható és a csuklóm is elég kicsavart pozícióban van, hiába a lapos lsl kormány. Ezért és a szélterelésért gondoltam az átalakítást.
Ja a bovdenek nem sérültek persze, kipuf viszont igen.
Ha rám.hallgatsz hagyon N-esnek. Amúgy a fejidom egy helyen repedt, a jobb oldali tükörnél kb 10 cm hosszan. Lámpák épek, a fejidom tartókonzol balra görbült, nem is keveset. Villahid és a csutkák meg pont nem voltak fennt. Átalakítottam túrásra.
+36706321829
Kiss Attila neki adtam el, pesti.
Sajnálom, a lényeg hogy neked nincs bajod!
Elérhetőséget tudnál adni privátban akinek eladtad? Szeretném átalakítani a motorom N-ről S-re, emiatt érdekelne a fejidom, a villahíd, a kormány, a bovdenek és a kipufogó. Ezek nagyon sérültek voltak?
Veszem a lapot, nincs gond. Hát remélem, majd valami jó fog belőlük kisülni.
Beszámolok, ha majd lesz valami haladás, bár a komolyabb projektek nem most lesznek. Sajna pokoli drága minden.
Szia. Ne haragudj most vettem észre, hogy írtál korábban is. A motort már eladtam bontásra. Hazdasági totálkár. Váz is sérült sajnos.
Értem köszi a tippeket majd próbálkozom :)
Elmeselem majd ha haza értem. Nem rajtunk es nem a motorokon mulott, pedig feltem hogy a bmw nem birja ki ag utat
cuskater
CUSKATER!
Fel tudnád velem venni a kapcsolatot? Érdekelne pár alkatrész!
E-mail: sportmotor22@gmail.com köszi!
Miért volt kényszer a pihenő?