Ahogy Vanyek, már megoldódott. 6mm kazánlemezből lett bele vágva az erősítés, kissé nehéz lett, de remélem tartani fog. A befogót megvettem és ha meg lesz a fék + kuplungcső átépül.
Volt akinél 15 000 körül már jelentkezett. Volt akinek 80 000-nél járt az óra és még nem volt baj. Külföldön, főleg V-storm felhasználók tapasztalatai alapján.
Mivel mind masodkebol jott nem tudhatod ki hogy hasznalta.
Olyan mint a banditok fogazasa.
Szotyi gepe nem bug 100e el sem mas meg valtot cserel 40 nel.
Ezt nem értem én, hogy mitől jön elő. Amikor vettem a motoromat, próbáltam Pesten 20000km-eset, és az már rendesen csattogott. De van akinek 50e felett van és semmi hangja.
Nekem ebben 40 körül van és nincs hangja, az előző ezresemben is közel ennyi volt eladáskor és annak sem volt hangja, pedig a mostanit nyúzta az előző tulaja. Persze nyilván van valamennyi hangja, de nem veszem észre.
Igen, sajnos ez gyártási hiba, így könnyebb sokat csinálni.
A lemezzel sem lenne gond, ha a rugók fészkét amikor kipréselik, akkor utána, nem csak a sarkai érnek hozzá az aluhoz, az meg kiverte magát, ettől lötyög a lemez.
Csak azt nem tudom, hogy mitől függ az ,hogy valakinél jelentkezik a hiba 25000km-nél vagy van akinél csak 50000km-nél.
Elvileg gyárilag is ilyen lötyögős, hatalmas holtjátékú, rosszul megmunkált a kosár az ezresen. Egy új Vstorm 1000-est szedtek szét (az is YT), és abban is pont ilyen volt. Nyilván idővel csak nőnek a holtjátékok ahogy kopik.
Ez a szakszerű megoldás, amit Tomika86 csináltatott.
A videómon minden látszik, ez saját videó direkt azt vettem fel,hogy mi a baj.
Végülis a honlapon a werkspart-on elég jól mutatja a megoldását. Egyedül az nem látszik, hogy a rugókat tartó acél lap is le van rögzítve az alu kosárra. Plusz ott van a bronz persely belül és kívül meg kicserélte a rugókat is ha jól tudom. Nagyüzemben nyomatja a férfi, akinél csináltattam. Már több magyarnak is volt nála a kuplungja.
Eléggé átrágtam magam a témán. Az alu kuplungkosárba önkenőbronz persely került, ami pontosan illesztve van az acél fogaskerékkel(amiben a csillapìtó rugók vannak fekve). Van még más átalakítás is, ezen kívül. Csináltam videót is amikor szétszedtem a kosaramat, azon látszik minden. link
És most a tiedet kaptad vissza átalakítva? Mert ha jól tudom a probléma abból adódik hogy egyre nagyobb a hézak a két alkatrész között és ez okozza a kattogó hangot, tehát gondolom nem reszeltek belőle hanem inkább hozzá kéne adni. Tudod hogy miben másabb a javított?
Itt ír róla: link
De meg az is lehet hogy tevedek.
Olyan mint a banditok fogazasa.
Szotyi gepe nem bug 100e el sem mas meg valtot cserel 40 nel.
+ akkor is elég lesz ha csopperkormányt akarsz felrakni
A lemezzel sem lenne gond, ha a rugók fészkét amikor kipréselik, akkor utána, nem csak a sarkai érnek hozzá az aluhoz, az meg kiverte magát, ettől lötyög a lemez.
Csak azt nem tudom, hogy mitől függ az ,hogy valakinél jelentkezik a hiba 25000km-nél vagy van akinél csak 50000km-nél.
Ez a szakszerű megoldás, amit Tomika86 csináltatott.
Végülis a honlapon a werkspart-on elég jól mutatja a megoldását. Egyedül az nem látszik, hogy a rugókat tartó acél lap is le van rögzítve az alu kosárra. Plusz ott van a bronz persely belül és kívül meg kicserélte a rugókat is ha jól tudom. Nagyüzemben nyomatja a férfi, akinél csináltattam. Már több magyarnak is volt nála a kuplungja.