Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy Vanyek, már megoldódott. 6mm kazánlemezből lett bele vágva az erősítés, kissé nehéz lett, de remélem tartani fog. A befogót megvettem és ha meg lesz a fék + kuplungcső átépül.
Nem a hang a baj, hanem hogy 3000 és 4000 között leginkább nem megy vele normálisan a motor, ráz az egész.
Itt ír róla: link
Volt akinél 15 000 körül már jelentkezett. Volt akinek 80 000-nél járt az óra és még nem volt baj. Külföldön, főleg V-storm felhasználók tapasztalatai alapján.
Az elso verziom fentrol kozvetlen ment a bal feknyereghez.
De meg az is lehet hogy tevedek.
Rosszul rémlik akkor. A kuplungé 108
Olyan 95-98 centi remlik de reg volt.
felső villahidat hogyan oldod meg?
Én lentről vittem át a másik munkahengerre, az 50cm
Ja, elfelejtettem írni, hogy az N-es kell tehát jót írtál, most csinálom az átalakítást és kéne a fékcső, a hosszabb vajon mennyi?
Ja bocsánat, az az N-esé
Mivel mind masodkebol jott nem tudhatod ki hogy hasznalta.
Olyan mint a banditok fogazasa.
Szotyi gepe nem bug 100e el sem mas meg valtot cserel 40 nel.
2x2m biztos elég lesz a maradékot meg max. feltekered

+ akkor is elég lesz ha csopperkormányt akarsz felrakni
78 a rövid
Ezt nem értem én, hogy mitől jön elő. Amikor vettem a motoromat, próbáltam Pesten 20000km-eset, és az már rendesen csattogott. De van akinek 50e felett van és semmi hangja.
Aki csináltatott ezresre előre két külön szálas fékcsövet és ha emlékszik még azoknak a hosszára az megírhatná.
Nekem ebben 40 körül van és nincs hangja, az előző ezresemben is közel ennyi volt eladáskor és annak sem volt hangja, pedig a mostanit nyúzta az előző tulaja. Persze nyilván van valamennyi hangja, de nem veszem észre.
Igen, sajnos ez gyártási hiba, így könnyebb sokat csinálni.
A lemezzel sem lenne gond, ha a rugók fészkét amikor kipréselik, akkor utána, nem csak a sarkai érnek hozzá az aluhoz, az meg kiverte magát, ettől lötyög a lemez.
Csak azt nem tudom, hogy mitől függ az ,hogy valakinél jelentkezik a hiba 25000km-nél vagy van akinél csak 50000km-nél.
Elvileg gyárilag is ilyen lötyögős, hatalmas holtjátékú, rosszul megmunkált a kosár az ezresen. Egy új Vstorm 1000-est szedtek szét (az is YT), és abban is pont ilyen volt. Nyilván idővel csak nőnek a holtjátékok ahogy kopik.
Ez a szakszerű megoldás, amit Tomika86 csináltatott.
A videómon minden látszik, ez saját videó direkt azt vettem fel,hogy mi a baj.
Végülis a honlapon a werkspart-on elég jól mutatja a megoldását. Egyedül az nem látszik, hogy a rugókat tartó acél lap is le van rögzítve az alu kosárra. Plusz ott van a bronz persely belül és kívül meg kicserélte a rugókat is ha jól tudom. Nagyüzemben nyomatja a férfi, akinél csináltattam. Már több magyarnak is volt nála a kuplungja.
Nem az a problema hogy a lamellak beragodnak a kosarba hanem hogy a csillapito rugok meggyengulnek. Mint egy kettostomegu az autokban
Eléggé átrágtam magam a témán. Az alu kuplungkosárba önkenőbronz persely került, ami pontosan illesztve van az acél fogaskerékkel(amiben a csillapìtó rugók vannak fekve). Van még más átalakítás is, ezen kívül. Csináltam videót is amikor szétszedtem a kosaramat, azon látszik minden. link
És most a tiedet kaptad vissza átalakítva? Mert ha jól tudom a probléma abból adódik hogy egyre nagyobb a hézak a két alkatrész között és ez okozza a kattogó hangot, tehát gondolom nem reszeltek belőle hanem inkább hozzá kéne adni. Tudod hogy miben másabb a javított?
95 körül a gyári, de az is ugyanígy jár szerintem. Vagyis azt írták többen is. Elég gáz ahogy a suzuki megcsinálta, ekkora nyomatékra.
Mennyi lett volna egy új kuplung?
28000kmnél csináltattam. A többi a másik hozzászólásban van. 1500km-ert mentem azóta majdnem. Meg vagyok elégedve vele.