Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nincs még ilyenem, de gondolkodtam rajta. Aztán vmelyik topikban (nyilván a banditosban ) fölmerült, hogy elvileg kéne a nem gyári csövekre műbizonylat, nyomáspróba meg a tökömtudjami
A perselyezést meg lehet csinálni itthon is. A lemez rögzítése illesztett csapokkal van megoldva sok helyen. Hogy még mi van vele csinálva, azt nem tudom. Amúgy ha valami esetleg nem sikerül otthon, akkor elég nagy galibát tud okozni egy elszabaduló alkatrész.
A hátulján a 3 szegecs helyett M10x1 D fejű csavar lett beragasztva.
Amikor visszakaptam akkor nem szedtem szét. Leírtam miket csinált, az oldalán is le van ìrva, fórumokon is van róla. A 125eft-ból 30eft a posta, meg a vám is benne van.
Hogy vált be a motor? Zörög a kuplungja neki is? Amikor én néztem elég csendesen járt, nem volt hangja
Neked egy meg valaki kettő,de passz ki és lusta vagyok visszaolvasni.
Esetleg van képed vagy videód a jó kosárról és a módosításokról? valahogy még mindíg nem tiszta, hogy mi az a javítás ami 125 ezer... És miért ne tudnám ezt én megcsinálni itthon?
Mármint személyesen, mert a weben én nem rendeltem.
Nekem is jutott?
Jah és aki láncspray-t rendelt az jöhet-mehet érte mert nálam van.
Lóf...t nézik.
Ha gondolod tudok olyan vizsgaallomast ahol kezemben a kesz muszakival setaltam a motorhoz ami ugyanott allt ahova letamasztottam... Kerdezem a manust, feket lemerjuk? Jon a valasz, meg tudtal allni, nem?

Köszönöm! Viszlat!
Műszaki vizsgán hogy állnak ezekhez a noname fékcsövekhez, sehogy?
Nah, hogy ez miért nem jutott eszembe...
Köszi :D
Nagyvas.
Hellomindenki,
régebben beszéltetek fém fékcsövekről, de valami otthon összeszerelhető , méretre szabhatóról is. Az istenért nem találom.
Nem emlékszik valaki honnan lehet rendelni?
Akkor mar inkabb a ragasztas. Lehet beszari vagyok de félnék hogy hegesztesnel megvetemedik
Az aluhegesztéses anyaghozzáadással semmi gond nincs.
Nagy gucmákat rá lehet pakoni, aztán szerszámgépen gyönyörűen megmunkálni.
Láttam én így hengerfejet, átszakadt égésteret, szívó-kipu csatornákat, stb, javítva, és utána ezer évig működött.
Persze hegeszteni tudni kell, ez nem olyan, hogy fogok egy tekercs celluxot aztán gyerünk :-)
Ez a vassal beragasztott illetve aluminiummal behegesztett verzió kb 10x erősebb mint a gyári N-es villahíd. Hártyavékony aluminiumból van az is, mint a gyári S-es villahíd kb
De ha mondjuk szeretne indulni vele az alpok-adrián oda külön külön cső kell a nyergekhez a munkahengertől
Teljesen lenyegtelen hogy hogy oldod meg,csak sporolsz fel meter tyukbelet.meg nem lesz zsufolt fenn a kormanynal.
Se jobb se rosszabb az alul atvezetett.
Bar leelhet 200 nal lapon a mugelloi nagy ivesen finoman fekezve erezhetoen jobban beul az eleje.
volt itthon nekem alu lemezem hozzá, ha szólsz küldtem volna.

Várom a tapasztalatodat majd vele
Nekem sem tetszett, de az igazi megoldásnak meg az ára nem tetszett....oszt a két nem tetszés közül maradt ez.
Sokat olvastam róluk, de hála isten már nem kell gondolkodnom.
Kíváncsi vagyok, nekem itthon van már minden, de valahogy nem tetszik ez a beragaszt + átfúr dolog
Úgy akarom én is, jobb lesz úgy talán.