Valaki tudja, hogy honnan tudok beszerezni Sv 1000 es motoromhoz gyári kulcskészletet?
Mert mindig lesarkalom a bal oldali deknin található az a belső kulcs nyílású csavart!
És azért gondolkozom gyári szerszámkészlet vételével mert lehet hogy ez az oka!
Salgótarján és Budapest között ingázom. Hétközben Budapesten, hétvégén Salgótarján... Jó lenne kitakarítani a kis lánckerék környékét, mert az előző tulaj baszott rá.. és kb. fél kiló lánspray maradvány van ott... Jövő héttől már Mocival szeretnék közlekedni, és addigra rendbe akarok mindent tenni rajta.
Rápróbálok még egyszer a kuplungra, szépen áttolatok a rendszeren vagy 2-3 tartálynyi folyadékot, hátha meggyógyul tőle.
A módszer ugyanaz mint a féknél, levegőztető nyit, kuplung be, levegőztető zár, kuplung felenged - tartályt nem hagy kiürülni... :)
Azért buborékol mert még levegős, de a kuplung lelégteleníti magát egy kis idő múlva, de persze ezt is légteleníteni kéne mint a féket és ugyanezért nem emel ki teljesen. A fedelet meg simán le lehet venni csak valószínűleg rágyógyult a csapra és így kicsit óvatosan feszegetni kell, van is hozzá fül. Merre laksz?....nem ismerkedni akarok hanem mert ha közel s nem távol akkor megnézem szívesen.
Belőttem minimum fülé picivel, és a helyzet változatlan.
Amit tapasztaltam csere után.
Bugyog a fékfolyadék a tartályban kuplungolás közben, tudtommal nem kellene neki.
Illetve hátsó motoremelővel megemelve, sebbésségbe téve , kuplung behúzva, forog a hátsó kerék (tudom, kell is neki) de nem is lehet megállitani a kereket a hátső féken kivül semmivel.
Kicsit olyan érzésem van, mint ha behúzva is fogna, illetve középen kihagyna, majd a az utolsó negyedben fogna csak. Nem is értem.
Kicseréltem a folyadékot, de a helyzet nem változott.
Amit tapasztaltam csere után.
Bugyog a fékfolyadék a tartályban kuplungolás közben, tudtommal nem kellene neki.
Illetve hátsó motoremelővel megemelve, sebbésségbe téve , kuplung behúzva, forog a hátsó kerék (tudom, kell is neki) de nem is lehet megállitani a kereket a hátső féken kivül semmivel.
Kicsit olyan érzésem van, mint ha behúzva is fogna, illetve középen kihagyna, majd a az utolsó negyedben fogna csak. Nem is értem.
Ja és csak ugy érdekesség képpen:
Hogy a P****** lehet leszedni a kis lánckerék fedelét az ezreseken?
Kicsavartam a 3 csavarját és szinte meg se moccan,Nézegettem a kuplung munkahenger ugyan nagyon közel van, ne de nehogymár szét kelljen szedni a kuplungot egy fedél levételéhez... :s. Sehol nem láttam máshol csavart a kis lánckerék fedelén... Vagy le kell venni a munkahengert és csak úgy lehet leszedni?
Nana.a kornyek legolcsobb es legjobbjat talaltam meg.1500 centirral egyutt.kiszedett kereknel.
Es puszta kezzel feszitettem fel tomlo nelkuli robogogumit.alufelnire.
13-ast.
Nehez volt picit a vege.
Az a vicc hogy a külsejéről is hasonló cucc jön le néhol.. elvileg műanyag tank, szóval enélkül is működnie kéne. Egyébként olyasmi mint amikor a lakk hámlik a fényezésről
Most egyszer sóderral felöntöttem a tankot, egész nagy darabok le is jöttek a rejtélyes rétegből, aztán kimostam az egészet. Valamennyi maradt.. de most egyelőre az lesz hogy valamikor kipróbálom 1-2 liter benzinnel hogy ereszt e valahol a tank, ha nem, akkor marad így, és kap egy plusz benzinszűrőt.. ami most nem vált le az szerintem már nem is nagyon fog.
Egyébként ez a legkevésbé égető dolog, mert amíg csak itt megyeszinten fogom használni a motort a 11 literes tankkal is ki fogom bírni a dolgot.
NKH szemlére várok, ahol egyszuszra elvileg kijavítják a papírokban a hibákat, meg le is vizsgáztatják.. elvileg ez jövőhét szerda lesz, aztán vihetem a kormányablakba a kijavított adatokat tartalmazó papírt, hogy már úgy írják szépen a nevemre
Az a pár hiányosság ami volt és zavart, valamint az ami engem nem de az NKH-t igen már kijavították a szervizben
Szóval már tűkön ülök én is
Még ilyen apróságokat kell beszereznem hogy pótbelső, gumiszerelő szerszámok.. ja meg meg is kéne tanulni lehetőleg még itthon a gumizást is, soha nem csináltam motoron még ilyet
Akkor Te is azóta vagy így megbillenve, amióta találkoztunk?
Bár ha emlékeim nem csalnak, nem Én voltam aki szóról-szóra felmondta a Triumph komplett szerelési kézikönyvét
Az illagalis.
De van egy fiskars x27 a haznal.
Esetleg ocsi gastrajat ujitom be az nem kombi,szedan.
Nagy a csomagtarto es szeparalt.
De felszerelkezek humanusabb kacsaszalaggal.
én ott tartok, h edzés, proteinturmix, egy kis valami amivel elválasztom a többitől a pocakban, majd unikum, sör, unikum, sör. ezen a ponton elfogyott az unikum, szóval a továbbiakban csak sör. De nem értek többet ebből a pár hsz-ból, mint Te :-)
Valaki tudja, hogy honnan tudok beszerezni Sv 1000 es motoromhoz gyári kulcskészletet?
Mert mindig lesarkalom a bal oldali deknin található az a belső kulcs nyílású csavart!
És azért gondolkozom gyári szerszámkészlet vételével mert lehet hogy ez az oka!
Segítsetek légyszíves!
Rápróbálok még egyszer a kuplungra, szépen áttolatok a rendszeren vagy 2-3 tartálynyi folyadékot, hátha meggyógyul tőle.
A módszer ugyanaz mint a féknél, levegőztető nyit, kuplung be, levegőztető zár, kuplung felenged - tartályt nem hagy kiürülni... :)
Amit tapasztaltam csere után.
Bugyog a fékfolyadék a tartályban kuplungolás közben, tudtommal nem kellene neki.
Illetve hátsó motoremelővel megemelve, sebbésségbe téve , kuplung behúzva, forog a hátsó kerék (tudom, kell is neki) de nem is lehet megállitani a kereket a hátső féken kivül semmivel.
Kicsit olyan érzésem van, mint ha behúzva is fogna, illetve középen kihagyna, majd a az utolsó negyedben fogna csak. Nem is értem.
Kicseréltem a folyadékot, de a helyzet nem változott.
Amit tapasztaltam csere után.
Bugyog a fékfolyadék a tartályban kuplungolás közben, tudtommal nem kellene neki.
Illetve hátsó motoremelővel megemelve, sebbésségbe téve , kuplung behúzva, forog a hátsó kerék (tudom, kell is neki) de nem is lehet megállitani a kereket a hátső féken kivül semmivel.
Kicsit olyan érzésem van, mint ha behúzva is fogna, illetve középen kihagyna, majd a az utolsó negyedben fogna csak. Nem is értem.
Ja és csak ugy érdekesség képpen:
Hogy a P****** lehet leszedni a kis lánckerék fedelét az ezreseken?
Kicsavartam a 3 csavarját és szinte meg se moccan,Nézegettem a kuplung munkahenger ugyan nagyon közel van, ne de nehogymár szét kelljen szedni a kuplungot egy fedél levételéhez... :s. Sehol nem láttam máshol csavart a kis lánckerék fedelén... Vagy le kell venni a munkahengert és csak úgy lehet leszedni?
Es puszta kezzel feszitettem fel tomlo nelkuli robogogumit.alufelnire.
13-ast.
Nehez volt picit a vege.
Az a vicc hogy a külsejéről is hasonló cucc jön le néhol.. elvileg műanyag tank, szóval enélkül is működnie kéne. Egyébként olyasmi mint amikor a lakk hámlik a fényezésről
Most egyszer sóderral felöntöttem a tankot, egész nagy darabok le is jöttek a rejtélyes rétegből, aztán kimostam az egészet. Valamennyi maradt.. de most egyelőre az lesz hogy valamikor kipróbálom 1-2 liter benzinnel hogy ereszt e valahol a tank, ha nem, akkor marad így, és kap egy plusz benzinszűrőt.. ami most nem vált le az szerintem már nem is nagyon fog.
Egyébként ez a legkevésbé égető dolog, mert amíg csak itt megyeszinten fogom használni a motort a 11 literes tankkal is ki fogom bírni a dolgot.
Kiderult mi valt le a tankrol?
Az a pár hiányosság ami volt és zavart, valamint az ami engem nem de az NKH-t igen már kijavították a szervizben
Szóval már tűkön ülök én is
Még ilyen apróságokat kell beszereznem hogy pótbelső, gumiszerelő szerszámok.. ja meg meg is kéne tanulni lehetőleg még itthon a gumizást is, soha nem csináltam motoron még ilyet
Ha elakadsz Zoli segít
Bár ha emlékeim nem csalnak, nem Én voltam aki szóról-szóra felmondta a Triumph komplett szerelési kézikönyvét
Vagyis be nem all neki,ketoran tul karos a hallgatok lelki egyensulyara.
Mas baj nincs.
De van egy fiskars x27 a haznal.
Esetleg ocsi gastrajat ujitom be az nem kombi,szedan.
Nagy a csomagtarto es szeparalt.
De felszerelkezek humanusabb kacsaszalaggal.