én nem azt mondtam, hogy én is ilyet keresnék, mert nem ez számít.
de a kereslet határozza meg a kínálatot: tizenéves túramotorok is 40Ekm alatt futnak :-) na persze.
Mi a kocsinkat 141Ekm-mel vettük, és mindjárt még egy százas benne lesz. Ez is eladhatatlan kategória, mert a sok majom azt várja el (és el is hiszi), hogy egy tízéves autónak 60-70Ekm illik lennie, száz fölött már jaj-jaj.
A ritka nem átlagos... voltak nekem is ritka szar éveim amikor alig mentem, meg volt pár ami ritka jó volt, így azért kijön az átlag. A Divi 18 éve van forgalomban, most van benne 135 körül.. nem valami sok az se, de mégse találni az itthoni eladó példányok között ennyit futottat (mobilen van 225 ezer kilométerrel hirdetett is! és állítom jobban néz ki mint sok itthoni 60k-val hirdetett kortársa, miközben fele annyiért hirdetik mint az itthoniakat)
A ritka keveset futott használt motor azért is problémás.. mert most egy keveset futott használt motort szeretnénk venni, vagy egy adott típust..? nagy szerencse kell ahhoz hogy ezek pont fedésbe kerüljenek.
Én valahogy inkább megvenném a vágyott típust, akármennyi kilométerrel mint hogy csak a jó vétel kedvéért megvegyek valamit a konkurens modellek közül, amit valaki alig használt... vagy várjak sokáig a bombavételre a vágyott típusból ahelyett hogy motoroznék addig is.
Érdekes egy dolog ez. Alapból én se hiszek a túl keveset futott motorokban, de mióta nekem is egy ilyen van, azt mondom, ki lehet fogni. (nyilván jókor, jó helyen kell lenni hozzá, mert ritka!)
Bő 2 évesen vettem 2300km-rel. Az előző tulaja első motornak vette meg, annak rendje-módja szerint megijedt tőle és nem is használta. A találkozóra is a haverja hozta ki... Most 5 éves, 13800km van benne, mert a 2,5 év alatt csak ennyire volt pénz/idő/lehetőség. Sose gondoltam volna, hogy van ilyen, főleg nálam, de mégis. Remélem idén ez erősen változni fog, már csak azért is, mert ezzel járok munkába is...
Nem eladhatatlan, csak mint "Dipshit" írta, egy reális hozzáállású vevő és reális hozzáállású eladó is kell,
Belefutottam egy olyan Banditba egyszer ami 36e km-rel volt hirdetve, ráadásul 94-es. Ezzel nem is lett volna baj, csak ne hirdette volna öt éve kb aranyáron, mert a "festése kurva szép meg felnicsík van rajta". Nem akart sokat bukni rajta, ami nagy hiba, mert minden egyes évvel csökken a motor értéke akár tetszik akár nem.
Egy olyan SV-t néztem most amit 3 éve vett a tulaja, és tavaly alig ment vele csak kb 4-500km-t. Született egy gyereke így nyilván a motor helyett a gyereket etette. Az akksit belepattintottuk és pöcröff indult.
Amúgy köszönöm a válaszokat!
Ez nem igaz, csak kurva sokat kell várni mire jön egy reális hozzáállású vevő.
Nem gondolom hogy sokat motoroznék, a fórumokat olvasgatva nem 1-2 ember akár sokkal többet is megy mint én, de 7 év alatt így is összejött 90k kilométer.. aztán mi lenne ha még pénzem is lenne annyi mint kedvem
Nyilván motoroznak ennél sokkal kevesebbet meg többet is.
De azért én reálisnak és abszolút hihetőnek (naked, sport-túra, túraenduro és túra motoroknál) azt a futást tartom ami évi 8-15k kilométerre jön ki.
Mérsékelten hihető az 5k körüli átlag (csak fél éves szezonra számítva heti 200 kilométer, vagy ha jobban tetszik tavasztól őszig havi 2 bő félnapos-napos gurulás)
Az ez alatti éves átlagra kijövő futások meg a mese kategória, ha csak nincs full lepapírozva az egész.. első vagy második tulaj, egyszerre több motort tartva. Esetleg még az évek óta lejárt műszaki, vagy a törés miatti évekig tartó pihentetés indokolhat alacsony futásteljesítményt.
Az évi 25k fölötti meg az igazán irigylésre méltó kategória (amennyiben nem munka miatt kell annyit motorozni).
Egy átlagos 10 éves használt utcai motor reálisan kb 50k kilométerről indul, bármit is mutasson az órája.
Típushiba az első henger gyertyapipa beázása esőben.A blokk oldalán van egy kis lyuk az a vízelvezetője az első henger gyertyapipájának.Azt tartsd tisztán és nem lesz gond. Az első futómű teleszkópjaiba szoktak 10w olaj helyett 15w-s olajat tenni,hogy jobb legyen az első futómű. Első gumit /60 helyett /70-esre cseréld ha esedékes a gumicsere.Fordulékonyabb lesz tőle a motor.Fékeket szokták gyengének találni (szerintem nem vész egyébként).Fém fékcső és valami jó betéttel orvosolható ez is.
Olajcsere nem bonyolultabb a többi motorénál.
Helló!
Kilómétert ne is nézz mert úgyis annyit tekernek bele amennyit akarnak. Illetve egyén függő ki mennyit motorozik évente.
állapotot nézz. Fusson egyenesen ne csörögjön zörögjön túlságosan.
V2 lévén van némi természetes zöreje a blokknak. Vigyél nézőbe valami hozzáértő egyént az a biztos.
Sziasztok
Mostanában tervezek egy SV650S vásárlást, és érdekelne, hogy egy 30000km-t futott 2005-ös sv az reális? Mikre kell odafigyelnem? mik a típushibái? Mennyire bonyolult egy olajcsere rajta?
Most tartok 35980.-nál egész pontosan.
A lánc jó,se lógás,se rozsdapor,csak némi oldalsó felületi rozsda az állás miatt,(nem nálam így vettem) feszíteni 1 mm-t feszítettem egész idő alatt pedig próbáltam,a hátsó lánckeréken nem látható kopás,a kicsin van enyhe cápafogasság,az sem nagy.
Monnyuk ZVMX DID 16/47 lánckerekekkel 44000 a motoralkatresz-nél gsxr 750 K9-re.
Ugyanaz a spec. mint amit kinéztem.És ez a gyári szett.Láncostul,lánckerekestül.
Ezt vedd figyelembe mikor sportgépre vágysz.
Nálam főleg a 2005-ös és a 2008 utániak a nagy szerelem.
Sokat törtem is a fejem, mit vegyek, FZ6 S2 és 2005-ös R6 volt még terítéken, mint alternatíva.
Ugyanakkor ha belegondolok, hogy kb. csak a futóművét használnám ki az R6-nak (az SV ereje nekem szinte mindig elég), viszont minden másban csak (jóval) nagyobb költség lenne, kisebb praktikummal, akkor az jut eszembe, jó döntöttem az SV-vel. No, meg nagyon szerethető a V2 karaktere, hangja, a futómű pedig később fejleszthető, cserével, emulátorral.
Pl.: link
Bár a jogi oldalának még nem néztem utána, főleg külföld tekintetében...
de a kereslet határozza meg a kínálatot: tizenéves túramotorok is 40Ekm alatt futnak :-) na persze.
Mi a kocsinkat 141Ekm-mel vettük, és mindjárt még egy százas benne lesz. Ez is eladhatatlan kategória, mert a sok majom azt várja el (és el is hiszi), hogy egy tízéves autónak 60-70Ekm illik lennie, száz fölött már jaj-jaj.
A ritka keveset futott használt motor azért is problémás.. mert most egy keveset futott használt motort szeretnénk venni, vagy egy adott típust..? nagy szerencse kell ahhoz hogy ezek pont fedésbe kerüljenek.
Én valahogy inkább megvenném a vágyott típust, akármennyi kilométerrel mint hogy csak a jó vétel kedvéért megvegyek valamit a konkurens modellek közül, amit valaki alig használt... vagy várjak sokáig a bombavételre a vágyott típusból ahelyett hogy motoroznék addig is.
Bő 2 évesen vettem 2300km-rel. Az előző tulaja első motornak vette meg, annak rendje-módja szerint megijedt tőle és nem is használta. A találkozóra is a haverja hozta ki... Most 5 éves, 13800km van benne, mert a 2,5 év alatt csak ennyire volt pénz/idő/lehetőség. Sose gondoltam volna, hogy van ilyen, főleg nálam, de mégis. Remélem idén ez erősen változni fog, már csak azért is, mert ezzel járok munkába is...
Belefutottam egy olyan Banditba egyszer ami 36e km-rel volt hirdetve, ráadásul 94-es. Ezzel nem is lett volna baj, csak ne hirdette volna öt éve kb aranyáron, mert a "festése kurva szép meg felnicsík van rajta". Nem akart sokat bukni rajta, ami nagy hiba, mert minden egyes évvel csökken a motor értéke akár tetszik akár nem.
Egy olyan SV-t néztem most amit 3 éve vett a tulaja, és tavaly alig ment vele csak kb 4-500km-t. Született egy gyereke így nyilván a motor helyett a gyereket etette. Az akksit belepattintottuk és pöcröff indult.
Amúgy köszönöm a válaszokat!
Nem gondolom hogy sokat motoroznék, a fórumokat olvasgatva nem 1-2 ember akár sokkal többet is megy mint én, de 7 év alatt így is összejött 90k kilométer.. aztán mi lenne ha még pénzem is lenne annyi mint kedvem
Nyilván motoroznak ennél sokkal kevesebbet meg többet is.
De azért én reálisnak és abszolút hihetőnek (naked, sport-túra, túraenduro és túra motoroknál) azt a futást tartom ami évi 8-15k kilométerre jön ki.
Mérsékelten hihető az 5k körüli átlag (csak fél éves szezonra számítva heti 200 kilométer, vagy ha jobban tetszik tavasztól őszig havi 2 bő félnapos-napos gurulás)
Az ez alatti éves átlagra kijövő futások meg a mese kategória, ha csak nincs full lepapírozva az egész.. első vagy második tulaj, egyszerre több motort tartva. Esetleg még az évek óta lejárt műszaki, vagy a törés miatti évekig tartó pihentetés indokolhat alacsony futásteljesítményt.
Az évi 25k fölötti meg az igazán irigylésre méltó kategória (amennyiben nem munka miatt kell annyit motorozni).
Egy átlagos 10 éves használt utcai motor reálisan kb 50k kilométerről indul, bármit is mutasson az órája.
z.
Olajcsere nem bonyolultabb a többi motorénál.
Kilómétert ne is nézz mert úgyis annyit tekernek bele amennyit akarnak. Illetve egyén függő ki mennyit motorozik évente.
állapotot nézz. Fusson egyenesen ne csörögjön zörögjön túlságosan.
V2 lévén van némi természetes zöreje a blokknak. Vigyél nézőbe valami hozzáértő egyént az a biztos.
Mostanában tervezek egy SV650S vásárlást, és érdekelne, hogy egy 30000km-t futott 2005-ös sv az reális? Mikre kell odafigyelnem? mik a típushibái? Mennyire bonyolult egy olajcsere rajta?
750 gixxerre is kihozta szögugyanazt mint nekem.116 szemes.
A lánc jó,se lógás,se rozsdapor,csak némi oldalsó felületi rozsda az állás miatt,(nem nálam így vettem) feszíteni 1 mm-t feszítettem egész idő alatt pedig próbáltam,a hátsó lánckeréken nem látható kopás,a kicsin van enyhe cápafogasság,az sem nagy.
Tarcsiba netszerelek hogy képben legyek.
Ugyanaz a spec. mint amit kinéztem.És ez a gyári szett.Láncostul,lánckerekestül.
Ezt vedd figyelembe mikor sportgépre vágysz.
GXW-t nem találtam sehol 34 alatt.4-5 egy első 12 körül a hátsó.
A motoralkatresz-t néztem.
nincs 955 alatt köbcenti.
Sokat törtem is a fejem, mit vegyek, FZ6 S2 és 2005-ös R6 volt még terítéken, mint alternatíva.
Ugyanakkor ha belegondolok, hogy kb. csak a futóművét használnám ki az R6-nak (az SV ereje nekem szinte mindig elég), viszont minden másban csak (jóval) nagyobb költség lenne, kisebb praktikummal, akkor az jut eszembe, jó döntöttem az SV-vel. No, meg nagyon szerethető a V2 karaktere, hangja, a futómű pedig később fejleszthető, cserével, emulátorral.
Pl.: link
Bár a jogi oldalának még nem néztem utána, főleg külföld tekintetében...