Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hahu szerint cegléden van narancs abs-es.És már régóta 3 milla.
Akkor már inkább a speed.
Azt mondják nagyon hirtelen a gázreakciója.
Abs nelkuli lehet van, kihagytam hogy absest akart mindenkepp.

De hat az a motot... Meg jaratos de mar most latszik hogy egy igazi elmenymotor

Tatabányán van egy a Yamahában, persze már nem 2,4 hanem 3 milla környékén.
Tegnap valószínű megszívtam a pest megyei matricát !
Az egyik kocsira már vettem évest , de tegnap a másikkal volt dolgom Budaörsön, majd jött egy telefon, hogy át kell mennem Érdre .
Ma reggel jutott eszembe , hogy a kurva életbe ezen a kocsin meg nincs matrica !
Néztem a büntit , 14875 Ft. ha az értesítéstől számított 30 napon belül befizetem.
Most hogy ellenőrzik ezeket .
Azt írják ,hogy mobil kocsival ellenőriznek , vagy már kamerával is ?
Sziasztok,
Tudna valaki segíteni?
Meg tudja valaki írni, hogy pontosan a másodlagos fojtószelepnek (STVA) hogyan kell mozognia? Mit csinál amikor az elején tesztel, és utána merre mozog, mennyit, hova áll be alapból?
2006-os sv650-hez kellene.
A manualból a leírás nem volt sajnos tiszta nekem.
Nagyon köszönöm!

Üdvözlettel,
Ákos
Nem is lehet venni, 2volt az orszagban kb 2hete az egyiket haver vette meg, a masik is mar gazdat talalt
Még nem sietnék mt09et venni.
Van bug ahogy látom a japoknál is.
Van rá matricám.
Szlovákiában, Romániában, meg gondolom még jó pár helyen motorral tök ingyenes az összes autópálya. Mondjuk ezt nem is nagyon igénylem, mert utálom motorral az autópályát, mint Vanyek az étcsokit.
Ne bízz.Az egészet fizetőssé akarták tenni cakpakk.Csak a junios pénzbű építettekért nem kérhetnek lét.
En korulotted az osszes utat fizetosse tennem, meg a jardat is
Nincs is baj a 5000-es megyei éves matricával, sokan jártak jól vele.
A baj csak az hogy olyan szakaszok is fizetősek lettek, amiknek nagyon nem kéne annak lenniük. Az összes elkerülő, M2 (vicc). Ez nem közjó, hanem közrossz!
Bízom benne hogy majd megnő bennük az értelem és felülbírálják.
Én jól jártam ezzel.
Motorra is meg kéne vennem.
Ingyenes, de az első lehajtónál gyere le!
Az igazán vicces az M2...főleg ahol 2 sáv van és jönnek szembe.
Aludni kellett volna ezekre a döntésekre még egy párat.
Elvileg kiharcolták az ingyenességet.
De mehetsz az árpád hídon is ha parázol.
Srácok! Hülye kérdés lesz, de kicsit elbizonytalanodtam. Ugye a Megyeri híd díjmentes, de a rá-, illetve a lehajtó is az? Logikusan az lenne, de a fax tudja már ebben az elcseszett rendszerben...
Szia! Szerintem a gyári dob átalakítása a legjobb megoldás. A sport dobok gyakran rövidebbek és, nagyobb az átmérőjük ez miatt csökken a közepes fordulatszám tartományban a nyomaték. Hsz.-eim között találsz képeket az átalakításról, illetve teljesítmény mérésről diagramokat. Gyöngyösön lakom, ha gondolod megdumáljuk és meg is halgathatod.
Tele az apro hasznalt sportdobokkal olcson-dragan.Csak valasztani kell.
Viszont az sv-n vagni kell az osszekotot.
Sziasztok

Van egy 2002-es évjáratú Suzuki SV 650-esem és a gyári dobot túl
halknak találom rajta, ezért szeretném vagy kiszedetni a folytást
a gyári dobból vagy sportdobot csináltatni rá, szerintetek melyik megoldást válasszam?
Csináltatni kisiparit (Handó félét) gondoltam. Viszont ha kiszedetem a
folytást olcsóbban kijövök és ugyanúgy ércel hangja lesz gondolom.
Szerintetek a lengyelek és az angolok ugyanolyan minőségű benzincsap felújítót küldenének?

link
link
Na még egyszer:

Védhetetlen
Csaknorisznak menne.


A gixxer radialissal a legnagyobb gond hogy kibaxott nehez jol legteleniteni.
Es sokan megelegednek a majdnem megfelelovel.
Az meg palyazasnal vagy eros csapatasnal beesik.
ez nem volt vicces