A 650-hez képest akárhol foghat mert azon a bowdent oda állítod ahova akarod. A 2/3-nál kéne fogni, ha már mejdnem a végén fog akkor többnyire ki is támaszt, amúgy nem az alsó munkahengerre gondoltam hanem a felső főhengerre, az szokta ezt csinálni.
Ez igaz, de szerencsére bele lehet jó vételekbe szaladni
Az enyémben 23.000 volt 8 évesen, Sanyi értő szemmel megvizsgálta, teljesen hibátlan a mai napig. Azóta kb 9.000-et én tettem bele, szinte csak túrázás során. Idén én is beállok a motorral ingázók táborába, de egy pár túra azért kell, hogy legyen!
Igen, akkor ha rossz, ez a főhenger hibája szokott lenni. Ezzel az a baj, hogy egy kicsit kitámaszt ezért célszerű megcsinálni. Általában folyadékcserével (ha kell többször is) helyrejön, de ha nem akkor csere bagy ha van karmantyú akkor felújítás.
Napi 2x 10 Km-el is összejön 2500-3000 Km.És akkor a máshova is megyek ügyintézni még nincs benne.Szal ha viszonylag közel dolgozik az ember az évi 5000 szerintem ha utál motorozni akkoris összejön.
Ha szeret egy ványadt nyaralás csak kijön 3-4 napra és megvan a 8000.
nálam az fordult meg, hogy egyrészt nem 13 fokig, hanem 3 fokig, vagy ha süt a nap, még az alatt is használom melóba járásra a motort. Térdmelegítő neoprén, aláöltöző, öltönygatya :-( szóval hobbieszközből "jármű" lett.
SV1000 (2005) esem van és a kuplungom csak az utolsó harmadban fog. Ahogy olvasgattam, nem lehet rajta elvileg állítani?! Van erre valamilyen megoldás, hogy mégis? Nem csúszik a kuplungom, ki is emel rendesen, csak zavaró, és leginkább szokatlan, hogy ennyire fent fog. Van valami ötlet, tipp, javaslat, hogy állítsak rajta? Ki akarom cserélni a folyadékot benne, lehet fogy kicsit levegős a rendszer és azért van ez?
Télen vettem a motor,39000 van benne, nem gondolnám, el lenne kopva.
Ez nyilván sokakra áll......,de rájuk pont nem, inkább az ellenkezője.....kp.-ra vett új motor mert a haveroknak is van, de közben rájönnek, hogy nem érdekli őket a motorozás....az meg, hogy sokan jóval kevesebbet motoroznak mint régen az tény, nem csak a pénz fogyott el hanem a kedv is......
Persze. Megvették hitelre, kiszállni nem tudtak belőle, de motorozni se volt pénz, így fizették és állt a garázsban. 2009 óta sokan jóval kevesebbet motoroznak.
Ez így van.....csak hát őket nem érdekli a pénz, az amit kapnának a gépekért nekik aprópénz így nem is foglalkoznak vele viszont jó ránézni a garázsban.
Az a hulye aki haggya kicsuszni az ertekvesztes miatt a penzt a zsebebol.
1-2 ev nulla hasznalat utan be ken latni hogy nem megy,nem tartogatni mig tenyleg nem er semmit.
Jelen pillanatban tudok egy Busát kb. 6000km-el és egy VL1500-at 8000km-el, mindkettő 2004 körüli. Kollégáim a tulajok, ennyit mentek amikor új volt oszt azóta a garázsban porosodnak, ha azt nézem, hogy tavaly alig mentem 2000km-t motorral akkor már nem is annyira lehetetlen a 30K 10 év alatt, az utóbbi időben sok ilyen kevés futású motor került elő a garázsok mélyéről.
Rengeteg suzukist szivattak be a maradvanyertekes hitellel.
Swift kis beugroval otevre majd a vegen a nagyobb osszeg egyben.
A polgar mit tegyen csengessen fel egymillat vagy felajanlottak egy uj suzukit uj hitellel ugyailyen feltetelekkel.
Masba nem szamitottak be mer annyi volt a suzuki mint kutyan bolha.Senkinek se kellett csak bagoert.
Ebben azért maszívan benne van az itthoni "tekergetéskultúra" is. Tehát ha valakinek azt mondod, 100 000km-t futott az autód, ő nem arra a 100 000km-re gondol, ami egy autó gondos, szakszerű karbantartás (mert ugye azt sem árt, tudom, itthon sokaknál nem divat, azt nem fizeti a bank, aki nem inge, ne vegye magára) mellett 100 000km után van, hanem arra, amelyik a külföldről behozott, "fiatal, újszerű" használtautó 100 000km-e, amit óvatos becsléssel 350 000-ről tekertek vissza 30 000-re, mikor megvette a gyanútlan "első magyarországi tulaj" 3 évvel ezelőtt a neppertől "jóáron".
Arról nem is beszélve, időnként micsoda kóklermunkákat végeznek a szerelők is itthon, így annyira nem csodálom a rettegést egy sima kuplungcserétől.
Ismerek olyan átlagpolgárt, hármat is akik 120-130 ezer kilométer körüli futásnál lecserélték az újonnan vett autójukat (kispolgár mind, tehát nem dől a lóvé, váltogatjuk a verdát kategória) mondván már sok benne a kilométer, lassan kuplungot kell cserélni (talán azt hiszik élettartamra szól a kuplung?)
Hogy tetézzék a bajt, az autócsere csak hitelfelvétellel sikerült nekik (még a válság előtti utolsó 1-2 évben) és az amúgy full jó, alig használt 6-10 éves autóikat szépen beszámítatták az újkori ár harmada körül, a maradékot felvették hitelbe és beleültek egy új fapad közeli alsókategóriás autóba. Érdekes módon 2008 óta egyik sem cserélt autót.. pedig már egy némelyik túl is futotta az előd teljesítményét.
(a hogyan kúrj el teljesen feleslegesen 6-8 milliót 10 év alatt teljesen feleslegesen, olyan ürüggyel hogy a szervizben nem mersz otthagyni két kilót egy nagyobb tmk-ra alapon.)
Attól tartok az országban nem csak ez a 3 ismerősöm volt ilyen előrelátó
Állami cégnél ahol gyakorlaton voltam, céges autóban..asszem fabia, volt volt már kemény 150 ezer kilométer 8 évesen. Ott dolgozó hölgy teljesen ki volt akadva hogy egy ilyen sokat futott szarral kellett lemennie budapestről szombathelyre meg vissza. Ő is ilyen fogalmatlan átlagpolgár volt akinél az autó 100k kilométernél megszűnik autónak létezni... neki aztán magyarázhatod hogy egy 6 éves felsőközép autóban nem sok a 300k, vagy egy kiskocsiban a 200, fel se tudja fogni
Az enyémben 23.000 volt 8 évesen, Sanyi értő szemmel megvizsgálta, teljesen hibátlan a mai napig. Azóta kb 9.000-et én tettem bele, szinte csak túrázás során. Idén én is beállok a motorral ingázók táborába, de egy pár túra azért kell, hogy legyen!
Ha szeret egy ványadt nyaralás csak kijön 3-4 napra és megvan a 8000.
másrészt a túrákra meg kevesebb az idő.
SV1000 (2005) esem van és a kuplungom csak az utolsó harmadban fog. Ahogy olvasgattam, nem lehet rajta elvileg állítani?! Van erre valamilyen megoldás, hogy mégis? Nem csúszik a kuplungom, ki is emel rendesen, csak zavaró, és leginkább szokatlan, hogy ennyire fent fog. Van valami ötlet, tipp, javaslat, hogy állítsak rajta? Ki akarom cserélni a folyadékot benne, lehet fogy kicsit levegős a rendszer és azért van ez?
Télen vettem a motor,39000 van benne, nem gondolnám, el lenne kopva.
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Siman felelesztik a kotvany gmc-t.
https://youtu.be/NLmt_VmPwKE
Engem meg erdekel a penz.
Nem romlik ha bedobod a sarokba
1-2 ev nulla hasznalat utan be ken latni hogy nem megy,nem tartogatni mig tenyleg nem er semmit.
Swift kis beugroval otevre majd a vegen a nagyobb osszeg egyben.
A polgar mit tegyen csengessen fel egymillat vagy felajanlottak egy uj suzukit uj hitellel ugyailyen feltetelekkel.
Masba nem szamitottak be mer annyi volt a suzuki mint kutyan bolha.Senkinek se kellett csak bagoert.
Arról nem is beszélve, időnként micsoda kóklermunkákat végeznek a szerelők is itthon, így annyira nem csodálom a rettegést egy sima kuplungcserétől.
Hogy tetézzék a bajt, az autócsere csak hitelfelvétellel sikerült nekik (még a válság előtti utolsó 1-2 évben) és az amúgy full jó, alig használt 6-10 éves autóikat szépen beszámítatták az újkori ár harmada körül, a maradékot felvették hitelbe és beleültek egy új fapad közeli alsókategóriás autóba. Érdekes módon 2008 óta egyik sem cserélt autót.. pedig már egy némelyik túl is futotta az előd teljesítményét.
(a hogyan kúrj el teljesen feleslegesen 6-8 milliót 10 év alatt teljesen feleslegesen, olyan ürüggyel hogy a szervizben nem mersz otthagyni két kilót egy nagyobb tmk-ra alapon.)
Attól tartok az országban nem csak ez a 3 ismerősöm volt ilyen előrelátó
Állami cégnél ahol gyakorlaton voltam, céges autóban..asszem fabia, volt volt már kemény 150 ezer kilométer 8 évesen. Ott dolgozó hölgy teljesen ki volt akadva hogy egy ilyen sokat futott szarral kellett lemennie budapestről szombathelyre meg vissza. Ő is ilyen fogalmatlan átlagpolgár volt akinél az autó 100k kilométernél megszűnik autónak létezni... neki aztán magyarázhatod hogy egy 6 éves felsőközép autóban nem sok a 300k, vagy egy kiskocsiban a 200, fel se tudja fogni
Tul angol,tul ritka ahhoz hogy egyszeruen tekerheto legyen.
z.