Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sok!
45500.- egy lancszettert sok vagy atlagos?
KB 100-120 Km megvan.Semmi gyanus.
Ma is motorral melóban.
Tesztelted valamerre?
Most hétvégén nem fogod ha fázós vagy!
Már 2 hete nem szerelem.
És akkoris csak jó hosszú szivatós netszerelés folyt.
A valódi meló KB 1 vasárnap volt elég lusta tempóban.
Mindenkinek kell egy álom. Neked az hogy Triumphal szeled az országutakat megállás nélkül, ehelyett csak szereled.
Nekem meg a világbéke.
Nekem volt hozzá szerencsém, azóta a fejembe vettem hogy nekem kell egy sportmotor (is).
Örülj neki hogy van egy ilyen motorod!
Én fősuli alatt egy jó bicóról álmodtam...
Üzemanyag szivattyút szedett már szét valaki?
Van mindig lehetőség csak keresni kell.
Persze, kipróbálni más téma. Nekem régi álom pl. egy R6-os kipróbálása, de ezért nem cserélném rá az SV-t... Majdcsak akad majd valami lehetőség tesztmotorozni, bérelni, vagy bármi.
Na hejjj, tegnap meghajtottam. Tudja meg siman a 250folotti tempot
Tangapapucsban lehet jobb lett volna.
én speciel kisebbre cseréltem és teljesen elégedett vagyok a teljesítménnyel, mondjuk az én motoros tudásomhoz egy pony romet is elég lenne viszont felfedeztem, hogy a hátsófék milyen jól használható fékkarral, ha nem csizmában kell taposni és a forog - nem forog állapottól jobban adagolható.
éééértem :)
igen, én is gyakran oda jutok a gondolatmenettel, hogy ezen már sokminden jól meg van csinálva, az én ízlésem szerint alakítva, miért vagyok elégedetlen? Nem elégedetlen, csak kipróbálnél mást is. Aztán lehet h visszasírnám az sv-t :)
sokáig = pár évig volt nálam, évi 1x használva de tényleg semmi bajom nem volt velük, jól álltak a motoron a saját pántjukkal, nem kellett semmi extra rögzítés. viszont a beépített merevítő műanyag 1-2 év alatt magától darabokra esett az csak ott zörgött benne mert be volt varrva.
Amúgy új áron jelenleg 3,8 millás motorokról beszélünk.
Sosem voltak az olcsóbbak közt.
Szerintem nem is lesznek.Ahhoz elég kicsi a gyártó hogy elérjen nagyobb darabszámot és nem is törekszik rá.

De változnak az idők manapság a japo sem olyan olcsó mint ahogy a fejekben befészkelt.
Nincs nekem ilyenekre pénzem, most amíg nem végzem el a fősulit és nem helyezkedem el, addig nem is lesz. Aztán lehet utána sem! De azért bízom ennek az ellenkezőjében. Addig meg marad nekem a félkész kis KTM
Huhh.Picit túrtam netet.Németben a legolcsóbb 2007-2009 köztiek 3800 eur.69e km-el.A közvetlen utána levő már 4950.-.Ez 1,1-1,5.

Ránéztem picit a subitora is ugyanilyen évjártanál.4000 alatt ott sem volt.
Persze a kupec tuti tud túrni 3500-ért is.De ha azt nézzük ki is kell érte menni,papírozni digóban,németben a 3500-as sem jön ki csak a neppernek 6-8 kilóban.
Na igen erre rá kell költeni 200-at+papírok.
De ha kint veszed akkor sincs különbség.
Ígyis-úgyis 1.3-1,5-be fog fájni mire nálad lesz.

Ettől függetlenül tuti alkudni kéne a nepper hasznából,hehommá ő járjon jól a törött digó lommal.
6-7-t De csak azt tekintve, hogy ennyiért már lehet kapni gyári állapotú motorokat. Amugy egyszer kipróbálnám ezeket hogy milyenek.
Én egy kis futóműtuningot tervezek, ha majd lesz kis szórnivaló pénzem, de akkor rendeset. Másban nagyon nincs kifogásom az SV-vel. Így is csak egy rossz mozdulat a gyorshajtás, és 7000 felett a nyakam leszakad, úgy gyorsul (utassal annyira nem, de a halálra rémítésükhöz így is elég).
Ahogy néztem, másban nagyon nincs szégyellnivalója a kisSV-nek sem, feltéve, ha az élvezetes közlekedés a cél, és nem a versenypálya. Sőt, a váltóáttétel/motorkarakterisztika talán még élhetőbb a legális sebességtartományban, mint néhány sportmotoron...
Ha nem törött KB 1,5 körül fut.
Te mennyit adnál érte?
és ez így törötten miért ilyen drága?