Zavaro mert sokszor azon a fordulaton megyek vele es zavarja a fulemet.
Dekompresszorra gondoltam meg de az jobb oldalon van es en a hatso henger baloldalarol hallom
Köszi, erre figyeltem, szerencsére a külvilágba ereszti a naftát, nem az olajba. még jó hogy most lesz az olajban 150 km.
Valami tuti módszer a rozsda kiűzésere a tankból?
De jó neked hogy ilyen szép a belseje, kéne valami tuti módszer amivel ki lehetne pucolni. Nem hiszem hogy tudnék venni ilyen szép tiszta bontott tankot. Vagy majd fogok még egy szűrőt és ráragasztom a csap gyári szűrőjére.
Nem tudom mi legyen ma reggelre megint eresztette a drága nedűt. Tele a tank rozsdával.
Többnyire egy kis koksz miatt mered egy helyben és nem feszít tovább ahogy kopik, ilyenkor kiveszed, megtakarítod és vissza, persze kikophat a ricni is, elgyengülhet a rugó is meg ilyenek.
Ha csak a csap rossz akkor az nem kerül sehová hanem marad a csőben mert a karbiban a tűszelepek zárnak, ha máshová is került benya akkor a tűszelepek is rosszak és valószínűleg jutott az olajba is, nézd meg (szaglászás, szintemelkedés stb.) mert ha igen akkor azzal ne járj hanem cserélj olajat is.
Dekompresszorra gondoltam meg de az jobb oldalon van es en a hatso henger baloldalarol hallom
Valami tuti módszer a rozsda kiűzésere a tankból?
Nem tudom mi legyen ma reggelre megint eresztette a drága nedűt. Tele a tank rozsdával.
Vezlánc vagy a dekompresszór csöröghet inkább a hátsó hengerben ? 3500körül a legjobban
Lehet normálisan emberemberként beszélgetni úgy hogy nem jön senki okoskodni hogy balfasz szerelő mindenki
Amúgy ahogy látom elűzted,nagyon berágott.