elfelezve elment... ki ért... szóval azt írtam még alá, h ezt a "motorváltogatásos" elképzelést szerintem nemcsak nálam de másoknál is, remekül keresztülhúzta a válságnak nevezett tömegpszichózis.
elvileg azért vettem az N-es SV-t, mert olyan "természetes", mint egy MZ, és hogy majd rajta ülve rájövök, merre lépnék tovább. Sanyi rárakott egy egyenes kormányt, előrébb dőlve máris ezerszer jobban tetszett, mint a kempingbicaj kormánnyal. Aztán mentem Sanyi motorjával, és semmi bajom nem volt a csutkakormánnyal (Érd-Zugló-Érd távon legalábbis). Valahogy úgy gondolom, egyszer az életben egy sportmotor kell nekem, aztán majd ha megöregedek (bár már most sem vagyok mai csirke), akkor meg elpöfékelnék egy nagyköbcentis cruiseren.
Én elméleti szinten gyengébbre cserélném a Divit, mert már kezd idegesíteni hogy egy merő gyorshajtás az életem..és a Divi hol van még a gyors motoroktól
Furcsa dolog ez a motorozás, mert folyton változnak az ideálok meg az elképzelések, aztán állandóan azon jár az ember esze hogy mire cserélje le az aktuális motorját
Nem.
Ez hobbi.
A motorosok kb 80%-a a büdös életbe nem motorozza ki a felét sem.
Most komolyan zzr1400,Bking,hayabusa de még egy fene K51000 szerinted ki tudják használni utcán?
Még ezt a csúf béka pici warburgot se tudom normálisan kimotorozni.
De azé csak piszkál egy 13-as speed.Tök normális dolog.
De szerintem inkább a tuono utcára.
Speed gép pályára való nem arra amit átlagember csinál itthon.
más téma... megint elkezdtem a nyígásomat 636 / 750 / esetleg RSV ügyben... :-) márminthogy szeretnék.
aztán megyek egy kört az sv-vel és hamar rájövök, h még ez nincs KIMOTOROZVA :-)))) kérdés, h kell-e kimotorozni ahhoz h az ember másra üljön át ami jobban tetszi, CSAK ÚGY, és kész.
mondjuk jelenleg ez elméleti, most annyi fejlesztés fért bele, h a motorkiállításon kaptam magamtól egy mugen csizmát, meg most talán ez a táska 50EUR belefér.
ja, már alkudozok is a tesómmal, h személyesen hozza (de nincs csomagjegye a repülőre, és az még 1 hónap mire jön), vagy inkább feladja postán (pluszpénz, de vajon mennyi).
Mikor 140-el megyek kerepes utáni egyenesben és már a 2. rendőrautó megy el velem szemben meg sok.
Mindig parázok hogy utánam fordulnak.
nyugodtan pécsizhetsz, szerintem nem olvasnak itt pécsiek, á nem :-)
Megvenni nem fogom,pláne hogy péci és azok elég simlisek.
(én értem h az sql injection védése miatt, de ezt akkor se így oldanám meg)
a régi 636-ról azért tettem le, mert már azok is tízévesek...
nade 750-esből meg amit még meg bírnék fizetni, basszus, az is tizenéves :-))))
na ránézek a hahu-ra mingyá
Áruk emberi,bontanak hozzájuk a büdöscsizmáig bezárólag mindent.
Most láttam a cbr 1000 topikban valami 8 hangszórós ezres sportot...........na az a baromság.
Furcsa dolog ez a motorozás, mert folyton változnak az ideálok meg az elképzelések, aztán állandóan azon jár az ember esze hogy mire cserélje le az aktuális motorját
Ez hobbi.
A motorosok kb 80%-a a büdös életbe nem motorozza ki a felét sem.
Most komolyan zzr1400,Bking,hayabusa de még egy fene K51000 szerinted ki tudják használni utcán?
Még ezt a csúf béka pici warburgot se tudom normálisan kimotorozni.
De azé csak piszkál egy 13-as speed.Tök normális dolog.
De szerintem inkább a tuono utcára.
Speed gép pályára való nem arra amit átlagember csinál itthon.
más téma... megint elkezdtem a nyígásomat 636 / 750 / esetleg RSV ügyben... :-) márminthogy szeretnék.
aztán megyek egy kört az sv-vel és hamar rájövök, h még ez nincs KIMOTOROZVA :-)))) kérdés, h kell-e kimotorozni ahhoz h az ember másra üljön át ami jobban tetszi, CSAK ÚGY, és kész.
mondjuk jelenleg ez elméleti, most annyi fejlesztés fért bele, h a motorkiállításon kaptam magamtól egy mugen csizmát, meg most talán ez a táska 50EUR belefér.