Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te amúgy jössz holnap?
Most mindenhol annyi, ez thm-ben 8% körüli.
a suzinak is ott a 2,5%-os forint alapú... Akinek olyan a kilátása az bevállalhatja szerintem simán. Euro úgy sem lesz még egy darabig nálunk
Itt szinte mindenki hitelre vett és könnyen adták no meg elég olcsón
Hitelek nemigen.
Legalábbis áruhitel nem.
Évek óta max évi 3-at csinálok.
Lehet...,de amúgy a hitelek beindulása lehet az ok.....
Titta válság és csóróság.

Bár lehet hogy a plázastop miatti pánik volt a ludas.
Minden...
Ne tudd meg mennyi új gépet adtak el mindenhol.....kinéztük a színt az egyik kereskedésben, de átmentünk egy másikba hátha ott jobb lesz az alku, ez kb. 1 óra volt míg megtörtént, no az elsőben a faszi mondta, hogy 3db van a központiban ebből a színből, 1 óra múlva az utolsót sikerült lestoppolni, de a szalonokban tömeg volt....
Mostmárcsak az a kérdés milyen gépek?
Turmix,betonkeverő?
Lett.
El még nem hoztuk mert új NC750X lett a vége belealkudva pár dolog. Megyünk holnap Anitával, de még csak egy géppel mert az övét hétfőn tudja átvenni.
Azé csak lett egy csomó gép.
Nálatok zajlik ám az élet Milyen motort vettetek?

Mész Sukoróra? Elég tré idő van
Mert nem voltunk itt..... .....mert, levizsgáztattam ma a gépet, vettünk Dóri emberének egy gépet és elvitték Anita gépét.
Nagyon nagy itt a csend
Michelin Pilot Power 160/60r17 180000Ft
Metzeler Sportec M5 160/60r17 18000Ft
2012 esek, alig használtak

helyileg Debrecen
postázom is
Sziasztok!
Nálam most jött el a kormány csapágy csere ideje.
Kiszereltem az első első futóművet, mondanom se kell a csapágynak semmi baja.
De ha már meg van akkor az újjal, a görgőssel rakom össze.
Ha valakit még érdekel a képről leolvashatók az adatok.
A két csapágy és a porvédő össz. 9000.Ft-ba kerültek.
Ezt ide beteszem, eléggé jó kis olvasmány:http://injektor.hu/technikai-i...

Az ökölszabály 0.7 bar/ 1000 fordulat. Tényleg jó kérdés, hogy egy bizonyos fordulat fölött elég az állandó 7 bar vagy egyenes arányosságban növekednie kell. Persze kell egy tetőpont értéknek lennie ahol elengedi a felesleges nyomást...

Megnéznék egy grafikont arról hogy alakul a fordulatszám emelkedésével az olajnyomás...

mert pl egy 600-as 15ezret forog egy 400-as 19ezret akkor ide ekkora nyomás kell?
A relief szelepnek ez lenne a feladata.
Ugy tudom.
Ez érdekes... kocsiknál 5Bar körül szabályoz. Soknak tűnik a 7. Haverom lada versenyautója 9800-at forog de ott is 5 Bar van "csak"
Ezekben nincs egy szelep ami mondjuk 6-7bar fole nem engedi az olajnyomast?
Sziasztok,

belevágtam az olajmérő projectbe. SV1000-re esztergáltam egy hosszabbítót amivel simán befért az olajnyomásmérő és az ekeidom is takarja. A mérő is működik már csak az értékek elemzése van hátra.

A szervízkönyv azt írja hogy 60 fokos motornál 3.4-6.3 bar között kell lennie 3000 fordulatszámnál. Ez persze alapjáraton(1500) akkor 1.7 - 3.15 bar. Nekem teljesen melegített motorral (85-90 fok) alapjáraton 1.7 bar ami nagyon jó érték ezek szerint. Az "ökölszabály" szerint 0.7 Bar/ 1000 fordulat (Ez soros motornál) Akkor ezek szerint 10000 fordulaton 7 barnak kéne lennie de ennél jóval nagyobb, mivel az óra kiakad már 7000 fordulatnál. Az óra sajnos csak 7 bar-ig mér.

A kérdésem az, hogy magas fordulatszámnál 10-11 ezer körül mekkora olajnyomás az ideális? Nem volt alkalmam még terhelés alatt kipróbálni, terhelés alatt csökkennie kell az olajnyomásnak vagy növekednie?
Nem bántom!
Még nem hibázott
Nincs apósom de én így fogok