Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Most valami nagyon drága pihipls izzó van benne és az egy fél szezon alatt fehérről sárgába fordult... Az OSRAM Nightbrakert autóba használom, tényleg nagyon jó és tartós. 2 éve van benne és most kezdem érezni, hogy már nem az iagzi... DE! Nekem a fényerővel van baj, hanem azzal, hogy nem olyan fényhatása vagy hogy is mondjam... Más fény hullámhosszon működik a kettő és pl nedves úton nem tűnik el az aszfalton.

Én azért megfontolom ezt a xenont, akárki is esik nekem vas hólapáttal. Csak be lehet úgy állítani, hogy ne a másik szemébe világítson, hanem az útra. Ha a másik szemébe akarok világítani (pl a zoli32-ébe), akkor majd refizek inkább
Nekem ilyen van: link

Teljesen megvagyok vele elégedve, szuper a fénye jól látni vele. 1 hátránya hogy a vizes út kicsit elnyeli a fényét...
Benned van. A másik 8 autósnak 10-ből meg az is új, mire való a magasságállító, ha egyáltalán működik a kocsiban.
Es itt a pont. Bardinal vettem +os izzot, nem osram de a markaja nem jut eszembe. Nagyon jol lehet vele latni, nem vakit es talan 2000volt a par h7.
Amúgy egy jóminőségű, nagy fényerejű izzó jó állapotú búrával is elég jónak kéne legyen, és azzal ráadásul jogilag is zöld úton is maradsz.
Rengeteg gyari xenonos draga autonak szar az automata allitoja... Nem is kene automata. Van bennem annyi hogy ejszaka megallok ures autoval feltekerem a legmagasabb allasba es beallitom a tompitottat ugy hogy az el a horizont alatt legyen igy ha megpakolon az autot akkor is tudom lefele allitani.
Pont ahogy írod, hogy jobban lehet vele látni, pontosan ugyanazért vakítja sokkal jobban a szembejövőt, ha nem megfelelő a magasságbeállítása. Márpedig az utólag besufnizott xenonokba a legritkább esetben szerelik be a rendszer lelkét adó automata magasságállítót.
Persze, akinek normálisan van beszerelve és nem vakít, azzal semmi bajom, de akik vakítanak vele, azokat én is szeneslapáttal csapkodnám szívem szerint. A saját szemét égesse ki, ne a máséval szórakozzon. Az elvakítás baleseti kockázatáról nem is beszélve.
Nos a dolog úgy áll hogy felhasználsz KB 30-40e-nyi egyszer használatos cuccot,ki kell alakítani egy nyomásmérőt,beépíted ezt a szart,és ha kakukk nekiállsz beszerzel mindent ujra oszt veszel egy újat.
Faszom kockáztat.
Őszintén? Megmérném az olajnyomást, ha tuti akkor hozzá se nyúlnék
Minden lehet,meg az is hogy a hezagmerom szar.
2-3 szazadmilirol beszelunk.
De te kockaztatnal?
Úgy tudom hogy nem csak azt nézik hogy minden szabályosan fel van e szerelve, és minden cucc megvan hozzá ami gyárilag is tartozna (mosó, automata szintező, stb...) hanem az utólagosról műbizonylat is kell.
G Astrahoz érdeklődtem anno, egy jó állapotban lévő bontott szett volt 120e. Ennyiért sok nagy teljesítményű H7-es halogént lehet venni amivel azért lehet látni.
Ha a halogén izzós is rosszul van beállítva az is ugyan úgy vakít. Ha meg villantasz neki még ő van megsértődve rád.
Nem lehet hogy az új pumpának is eleve nagy volt az illesztése ezért hamar elkopott ?
lesz az AMTS-en egy oktagon felállítva, és hólapátos küztelmeket küldenek, 3x5p.
a világítástechnikához még annyit, h kedvencem, amikor a suzukis néni és a fábiás bácsi nincsenek tisztában a világításkapcsolók állásával, ezért távolsági fényt tolnak nappal. Ők végülis nem látják, mert verőfény van :-). Némelyikük éjjel sem veszi észre.
Sok a negatív input ugyhogy lépten-nyomnon csapkodnék mindenkit hólapáttal.
Csak a miheztartás végett.


És mielőtt nekiállnál a héten rendelem az olajpumpát és ha megérkezik szerelem be.

Két változás közti a legjobb móka.

A 2010-11-es es már módosított.
Fasza ez a kutatómunka.
És a világon nincs senki aki tudná miabánat a módosított kitt.
Valakinek mostanaban megartott a jo ido
Nyugodtan vedd magadra.
Az utolagos xenon a többi kozlekedore nezve netto szivas.
Vakit,barmit mondasz.
Es ha engem vakit az bosszant.
Ha teged az nem.
Es az is igaz hogy a sima is vakit csak a merteke egy hangyanyit kisebb.
Ha ez boldogga tesz akkor a simakat csak mosokefevel vagnam pofan.
Azokat is akiknek az ablakmosoja nincs beallitva es engem teritenek be budos teszkos moselokevel.
Latod, Zoli megmondja hogy mindegyik vakit es mindegyiket holapattal kene fejbecsapni...

De az nem zavaro amikor a sima izzos lampa az egbe vilagit es bassza az ember szemét. Bezzeg a xenon akkor is vakito amikor nem.
Nem a moso a penyeg hanem az automata magassag allito.
Es az draga.
A sima is vakit de nem annyira mert a xenon elesebb.
Igy bekeszitek egy fem holapatot.
Nem a xenon vakít. Engem izzószálas H4-essel is vakítottak már úgy, hogy a visszapillantót elállítottam. Egyik xenonos autómnál sem történt olyan, h villogtak volna szemből.
Hát... még nemmondtam rá igent úgyhogy visszább a hólapátokkal!
Amúgy ez kis méretű ballasztos.
De ebayen láttam kimondottan SV650N-hez angliából. Búrás és 25000.
egyébként a foncsoros lámpatesttel sem vakít, ha rendesen be van állítva. Az, hogy vakít, az csak egy illúzió a szemnek korábban szokatlan színhőmérséklet miatt. Énszerintem. Mert meglátod hogy xenon, + olvastad hogy az xenon az vakít, már kész is a comment az agy bugyraiban, miszerint "ez vakít, amit látok". Pedig nem. Szóval engem nem zavar, ha másnak van, és szerintem nem vakít, és igenis jobban lehet vele látni -- de én már f_sok felrakni.