Előrelátó vagyok és mivel kész úgy-ahogy a műhely nekiálltam lecsekkolni az egyetlen nem új cuccot.
Ezt mindenképp megtettem volna mivel a szervízkönyv külön rátér.
Amúgy valaki kérdezte az olajnyomást............ugyan nem SV de nekem a szervízkönyv 2,1 bart ír elő 5000 rpm-en 80 celsius fokos olajnál.
Amúgy jó hír.........működött a barkács leszed,szétdobtam a vízpumpát...................rosszhír............az olajpumpa külső-belső rotor közti hézag normál 0,04-0,09 szervíz limit 0,10.
Namost a 0,10-es hézagmérő lazán bemegy közé.
Szóval a bontott valóságban 1200 mérföldes pumpa nem berakható.Kicsit sárgásabb a rotor is így valszeg bukta után elfolyt az olaj és még járt a gép amiből kiszedték.
Ez van ezekkel a bontott cuccokkal.
Így jövő hónapig vakvágány.És jön egy új.
Na akkor ez szünetel. Polírozni akarom, csillogjon mint a valakinek a valamije Marad addig míg visszakerül a szelepfedél. Nagyvas is... szerdán feladom a rendelést és csak hétfőn adják át a csomagot a gls-nek. Kedden meg 17fok fölött is lehet a hőmérséklet
Van kétféle cucc.
Egy normál
PFKL2028643 PUMP ASSEMBLY, OIL/WATER £ 166.39 (€ 189.68)
Eng No 483015 -
És egy PFKL2050484 OIL PUMP SPARES KIT £ 189.89 (€ 216.47)
- Eng No 483014
Ha követem a gyári drillt a spares kit egy olajpumpa és pár fejlesztés miatt kötelezően megveendő faszságot takar.
És ha mégegy relief szelepet kapok hozzá kész leszek.
Jövő héten megpróbálom levelezni hogy pontosan mit takar ez a kitt.
És ledumálni őket a teljes cucc eladásáról költségkímélés céljából.
Mivel az én Eng. számom 388-al kezdődik.
Nekem gyenge az angolom de kivettem hogy szar repül a ventillátorba.
Ezt mindenképp megtettem volna mivel a szervízkönyv külön rátér.
Amúgy valaki kérdezte az olajnyomást............ugyan nem SV de nekem a szervízkönyv 2,1 bart ír elő 5000 rpm-en 80 celsius fokos olajnál.
Amúgy jó hír.........működött a barkács leszed,szétdobtam a vízpumpát...................rosszhír............az olajpumpa külső-belső rotor közti hézag normál 0,04-0,09 szervíz limit 0,10.
Namost a 0,10-es hézagmérő lazán bemegy közé.
Szóval a bontott valóságban 1200 mérföldes pumpa nem berakható.Kicsit sárgásabb a rotor is így valszeg bukta után elfolyt az olaj és még járt a gép amiből kiszedték.
Ez van ezekkel a bontott cuccokkal.
Így jövő hónapig vakvágány.És jön egy új.