a kulcs a minőség. mert nemhogy 30, de sokkal-sokkal olcsóbban is van.
nekem azt mondta a bmw-s szerelő, mert kérdezgettem mik a lehetőségek, hogy ha sokszázezerért megveszem a zsírúj gyári(!) bmw lámpatestet projektorral-xenonnal, mindennel, és nincs fent a mosó, azért is szól a rendőr. állítólag nagyon rá vannak állva.
Nagyon sok autoban van itt utolagos xenon, aki nem sajnalta a penzt es vett rendes burat, rendes projectort az nem vakit. Persze nem is 30ezres szettekrol van szó.
Autós xenonhoz tudtommal nagyobb a "trafó" (az nem is trafó), mint motoroshoz. Tehát érdemes 1db motorost venni, mint 1db dupla autóson osztozkodni. A nagy autós trafót nem tudod hová rejteni, főleg N-es mocin. De csak "szerintem".
Másik téma, hogy az utólagos xenonért az jár, h rendőri ellenőrzéskor a helyszínen ásatnak veled egy hat láb mély gödröt és eléje térdepeltetnek. A továbbit magad is kitalálod :-). Ausztriában még rondábban reagálnak erre az iszonyú szabálysértésre. (Az ember látni szeretne - hallatlan!)
Srácok, venni készülök H4-es, 35w-os, 6000K (kristály-fehér) bi-xenont, de csak szettben van, azaz 2db önálóó egység. Mivel nekem N-esem van és csak 1db-ra van szükségem, így a másikat megosztanám azzal, aki kifizeti a felét. 9000 forint lenne a fele, ha érdekel valakit az ajánlat.
Vagy egy adag gepzsìr. Az biztos hogy nem voltak kitéve az időjárásnak. Sok km-t is futottak bár tény hogy az a pár LE nem viselte meg őket mint a mai motorok 60-70...xx LE teljesítménye
Nem csak azok, anno míg nem találták fel, hogy a lánccsapokat gumigyűrűvel védjék meg a szennyeződésektől addig minden motoron (kivéve a terepgépeket) tokozott volt a lánc és hát az jobb is volt szerintem műszakilag mint a mostani szar gyűrűs láncok, akkor időnként egy kis olajferedő a láncnak és ritkán ment tönkre.
A gyári sem lehet olyan húzós mert neten amerikában 5 dollár itthon meg kérnek érte 4000-et.
De értelmetlen KB 8-as belső átmérőjű benzincső lehet abból is a nyomásálló fajtát venni 500-800-ért méterét autósboltban.
(árak tájékoztató jellegűek rég vettem ilyet)
Én egy métert nem autóznék se a gyáriért se bontottért.
És még a postaköltséget is sajnálnám.
És igen 3 liter olaj elég a cserére.Szűrőt ne feljdsd ki.
HF138-as iflo.
Én ránéznék a légszűrőre is.
Elég gatyák tudnak lenni gyorsan mert porros a levegő,
Abból gyárit érdemes,hiflo van hogy pontatlan és nem olcsóbb annyival.
Sziasztok!
Egy 2008-as SV 650 boldog tulaja lettem.
Szeretnék mindjárt faggatózni is.
Van tippetek honnan lehetne szerezni gumicsövet a tágulási tartály és a vízhűtő közé? Sajnos elrepedt és engedi a vizet. Ideiglenesen beraktam egy nem túl merev benzincsövet, de szeretném gyárira cserélni. Lehet ilyet méterre venni?
Olajcserére 3 liter olajat kell vennem? Ha jól néztem a netes manualba akkor 2,7 liter megy bele?
nekem azt mondta a bmw-s szerelő, mert kérdezgettem mik a lehetőségek, hogy ha sokszázezerért megveszem a zsírúj gyári(!) bmw lámpatestet projektorral-xenonnal, mindennel, és nincs fent a mosó, azért is szól a rendőr. állítólag nagyon rá vannak állva.