Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mérd meg a pumpa benzinnyomást is, az miatt is lehet, hogy hamarabb fogy el mint szeretnéd.
Osszeraktam, durrogott, minden jelen van. Szetszedtem gondolkoztam mit ronthattam el, osszeraktam ugyanazon az elven (manual) elsore poccroff, tokeletesen jar. Nemtudok rajonni mi lehetett rosszul. Mindegy, tokeletesen uzemel. Mentem is vele, egyrejobban szeretem ezt a v2csodat, lehetne kicsit erosebb fordulaton de nem baj.
Ez jó , na engem ilyen veszély nem fenyegetne az autószerelőmmel, max ha informatikában kér tanácsot
az biztos penge szerelő lehetett
Minden speckó szerszám nélkül meg tudtam csinálni, csak a service manual kellett hozzá. Anno az öreg 323 Mazdában minden leírás nélkül úgy raktam össze a vezérlést hogy szerintem hogy kéne működnie mikor melyik szelepnek nyitni mert nem volt még net meg leírás meg segítség sem és hibátlan lett. Aztán az autószerelő aki baszott segíteni egy hét múlva hívott hogy menjek már át mert szétszedett egy ugyanolyan motort és nem tudja összerakni a vezérlést
Jó kis program, már kezdtem azt hinni hogy csak én fázom még a motoron...
De ami egyszer felmegy az le is jön ám, ezt ne felejtsed el
Nem, autóval ez lesz a program
Motorral?
Horvátország-Tribalj remélem jó időnk lesz
A magyar leírás jobb lesz azt lehet is érteni
Szuper, lassan összeáll mint Katiban a gyerek
...nem lefelé, fölfelé
A kémlelő OK , de a szelepek máskor vannak nyitva! Azt nem tudom már, hogy van-e különböző jel hozzájuk, de látod, hogy mikor van lefelé a bütyök.
Legalabb mindent latni.
Jo a koma.
Ettől nagyobb felbontásban már fel sem tudná rakni a képeket kicsi hozzá a 19" os monitorom asszem ki kell vetítenem a képeket a 32-es tv-re
Egyszer kéne látnom nekem is utána már menne a dolog, s ettől jobban nem akarok úgysem belenyúlni a blokkba.
Hideg motort azt gondoltam, de azért köszi!
Szerszám megvan azt már írtam múltkor is, amúgy most egy kis szaktudás is jött a képbe édesapám. Igaz ő mg gépeket szerel, dízelben van otthon pár évtizede, de legalább tudja mit s hogyan kell mérni a szelepeknél.
Én szétbontom ő megméri, aztán összerakom kb ennyit tervezek.
Ha jelnél lesz a téma akkor a kipuff és a szívó szelepeket egyszerre lehet mérni? S figyelni a megadott értékeket hogy tűrésen belül van e?
Na végre, asszem megvan a kémlelő nyílás:
Igen.Ha odajutok.
Ipswitch depoban dekkol a főszereplő.

Addig is MacBandit képeivel kell beérned.
Dokumentálod? Amúgy jöhet, szívesen megnézek elolvasok minden ilyen cikket.
Hülye service manualt is elolvasnám ha tudnék angolul ...
szuper akkor nem tudom legalább elállítani.

hova mész olyan korán?
én is
Mihály Feri


de Suri is oké Gödöllőn
En rabiztam olyanra aki ett hozza es csinalt mar ilyet.
ez az sv még nagyon tapasztalt motorszerelőket is megvicceli ..

igaz Levi?
az csak félsiker lenne..
az autok 90% a vagy még több hidrotökés,itt nincs it tenni régebbi tipusúak állítócsavarosak.
lapkásról még nem hallottam...
azért a motorkerékpár szervízelés más tészta..

megy ám itt a sötétben tapogatozás ezzel a szelephézag állítással is .

épp csak a szerszámok szaktudás és a tapasztalat hiányzik..

ha már otthon reszeltek van még valami ,csak teljesen hideg motornál szabad végezni a beavatkozást!