Osszeraktam, durrogott, minden jelen van. Szetszedtem gondolkoztam mit ronthattam el, osszeraktam ugyanazon az elven (manual) elsore poccroff, tokeletesen jar. Nemtudok rajonni mi lehetett rosszul. Mindegy, tokeletesen uzemel. Mentem is vele, egyrejobban szeretem ezt a v2csodat, lehetne kicsit erosebb fordulaton de nem baj.
Minden speckó szerszám nélkül meg tudtam csinálni, csak a service manual kellett hozzá. Anno az öreg 323 Mazdában minden leírás nélkül úgy raktam össze a vezérlést hogy szerintem hogy kéne működnie mikor melyik szelepnek nyitni mert nem volt még net meg leírás meg segítség sem és hibátlan lett. Aztán az autószerelő aki baszott segíteni egy hét múlva hívott hogy menjek már át mert szétszedett egy ugyanolyan motort és nem tudja összerakni a vezérlést
Hideg motort azt gondoltam, de azért köszi!
Szerszám megvan azt már írtam múltkor is, amúgy most egy kis szaktudás is jött a képbe édesapám. Igaz ő mg gépeket szerel, dízelben van otthon pár évtizede, de legalább tudja mit s hogyan kell mérni a szelepeknél.
Én szétbontom ő megméri, aztán összerakom kb ennyit tervezek.
Ha jelnél lesz a téma akkor a kipuff és a szívó szelepeket egyszerre lehet mérni? S figyelni a megadott értékeket hogy tűrésen belül van e?
az csak félsiker lenne..
az autok 90% a vagy még több hidrotökés,itt nincs it tenni régebbi tipusúak állítócsavarosak.
lapkásról még nem hallottam...
azért a motorkerékpár szervízelés más tészta..
megy ám itt a sötétben tapogatozás ezzel a szelephézag állítással is .
épp csak a szerszámok szaktudás és a tapasztalat hiányzik..
ha már otthon reszeltek van még valami ,csak teljesen hideg motornál szabad végezni a beavatkozást!
De ami egyszer felmegy az le is jön ám, ezt ne felejtsed el
Jo a koma.
Szerszám megvan azt már írtam múltkor is, amúgy most egy kis szaktudás is jött a képbe édesapám. Igaz ő mg gépeket szerel, dízelben van otthon pár évtizede, de legalább tudja mit s hogyan kell mérni a szelepeknél.
Én szétbontom ő megméri, aztán összerakom kb ennyit tervezek.
Ha jelnél lesz a téma akkor a kipuff és a szívó szelepeket egyszerre lehet mérni? S figyelni a megadott értékeket hogy tűrésen belül van e?
Ipswitch depoban dekkol a főszereplő.
Addig is MacBandit képeivel kell beérned.
Hülye service manualt is elolvasnám ha tudnék angolul ...
hova mész olyan korán?
Mihály Feri
de Suri is oké Gödöllőn
igaz Levi?
az autok 90% a vagy még több hidrotökés,itt nincs it tenni régebbi tipusúak állítócsavarosak.
lapkásról még nem hallottam...
azért a motorkerékpár szervízelés más tészta..
megy ám itt a sötétben tapogatozás ezzel a szelephézag állítással is .
épp csak a szerszámok szaktudás és a tapasztalat hiányzik..
ha már otthon reszeltek van még valami ,csak teljesen hideg motornál szabad végezni a beavatkozást!