Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minek nyulsz hozza?
Ha a veztengelyek jelen vannak akkor a fotengely kb 1mmrel arreb, en ezt betudtam a lanc nyulasanak
hmm nem jó hír, gyertyakábel nem sérült esetleg?
Nem raktad el a vezérlést véletlenül? Mert az is produkálhat ilyesmit.
Anita,hogy bírja?.....én már tűkön ülnék az hótziher!
Fogalmam sincs, osszeraktam elindittom, nehezen indult durant az elso henger. Szelepfedel le, jelen minden tokeletesen. Ujraproba, elindult az elso henger is de leallt, gyertyacsere nem megy meg mindig. Ket gyertyat megcsereltem akkor beindult, kicsit olajos volt a leomlo egybol egett is le rola. Osszerakom teljesen, megint nem megy az elso henger. Most letesztelem a trafot
Beépítetted a lapkák alá vagy mi a szösz?
Még a végén a Full-Gas-ba kell mennem
S miért? Szerelés közben történt vele valami? vagy elfáradt?
En epp most allitottam hézagot es ugy nez ki elszallt az elso henger gyujtotrafoja
Meg en se alltam neki......pedig vagyok olyan hulye.
Szinkronra nincs műszerem, azt nem is tudnám/akarnám megcsinálni.
A szelephézag ellenőrzést meg pont azért kérdezem körbe hogy mekkora meló ha túl nagy falat nekem akkor nem állok neki.
De teljesen nem vagyok analfabéta, pl az MZ-t ízekre szedtem, majd összeraktam, tudom az teljesen más de akkor is, senki nem tudta szerintem elsőre hogyan kell csinálni.
nem akarat kérdése....

ha nem jó a hézag,akkor úgyis nagyobb megbontás szükséges...
pont nem az a kategória amit érdemes otthon csinálni,ha nem értesz hozzá.. és amiket irtál az alapján lövésed sincs róla.. Aztán ha benézel valamit még méregetsz hülyeségeket is

20 ért megcsinálják szinkronnal együtt. Vagy van hozzá bármiféle szinkronra alkalmas műszered..? - nem kérdésnek szántam..
Öööö jaja szelepfedelet akartam írni
Kis csavar a linkelt második képen a generátor csavartól kicsit feljebb van igaz?
Gyertyát már cseréltem az első tényleg nagy szívás még ezzel a módszerrel is amit írtál.
Hézagmérő van, nyomatékkulcs van. Lapkát nem cserélnék ennyire nem akarok belenyúlni csak ellenőrizni szeretném.

A kis csavarnál hogy lehet hogy "jelnél" van?
Hengerfejet? Dehogy, Isten őrizz! Szelepfedél mindössze, bal oldalon a generátor deklinél a "nagy" csavart ahol benyúlva lehet forgatni a főtengőt és a kis csavart ahol látni lehet ha "jelen" van ehhez gyertyát kivenni célszerű, az elsőhöz a hűtőt érdemes megfosztani a rögzítő csavaroktól és akkor elhúzható annyira, hogy vízleengedés nélkül hozzáférjen az ember, kell egy százados hézagmérő no meg a legfontosabb, a nyomatékkulcs a szelepfedél és a gyertya visszahúzásához, máshoz nem kell mert ha lapkát is cserélni kéne akkor sajna a vezlánc-veztengely kombót is bontani kell és ahhoz azért nem árt más sem.
köszi, előre láthatólag október 16-án megyek arra legközelebb de akkor koncertre és nem hiszem ott lesz a vas.
Vizet le kell engedni? Hengerfejet levenni, mondjuk a hátsóval kezdenék az talán egyszerűbb. Tank útban lesz? Aztán generátornál leszedni a kupakot, főtengelyt forgatni és nézni a bütyköket meg mérni? De mit nézni és mit mérni? Bocs kicsit sokat kérdezek Ha valaki esetleg csinál legközelebb ilyet pár fotóval megörökíthetné nekem.
Hááát, ezt így nehéz, ha erre jársz megmutatom. Vagy követed a manualt, szerintem menni fog.
Sziasztok,

valaki eltudná nekem magyarázni miként kell csinálni egy szelephézag ellenőrzést? Sosem csináltam még, odáig megvagyok hogy gyertya ki Sajnos németes vagyok szóval az angol könyv nekem semmit nem mond, és még a képek is szarok benne. Illetve a karbi szinkron az miből áll? Köszi előre is a válaszokat, és bocs a hülye kérdésért de hát kétüteműnél nem volt ilyen gond.
No, ma már elhozhattuk volna a motort, de majd megtesszük szombaton.
Ha már fény-árnyék... Lehet, a mögötte menő Xenon azért volt jobb, mert abból az autón kettő fényforrás van, egymástól jó messze, míg az N-es SV-n egy helyről jön a fény középen.
Ha sárgába fordult, akkor kisebb lett a fényerő is. Sárgább fénynél (azonos erővel persze) elvileg jobban látunk, mint hidegebb színhőmársékletnél Az, hogy a mögötted jövő xenonjától jobb lett, részben a több fénytől + a xenon pontszerű fényének a jobb fény-árnyék kontrasztjától lehetett inkább
Sziasztok!
2005-ös SV 650 blokk bontódik, ha esetleg szüksége lenne valakinek valamire!
hazafia@citromail.hu
Sziasztok! Megboldogult SV-m épen maradt alkatrészei eladók:
hasidom hozzá való konzolokkal, csavarokkal
oldaltáska konzol
eredeti plexi
Akit érdekel írjon privátban. Széles utat, Pleti
Nem tudom levi, de akárhányszor jött mögöttem valami xenonos ilyenkor, akkor azonnal láttam az utat
Melyik szinhomersekletet nem nyeli el a vizes aszfalt? kell gyartatni egy sik uveges burat es egy lencset epiteni a lampaba