Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez drága gurulás volt Egy darabka madzag sokat menthetett volna.
Sajnos nem ilyen egyszerű ez, de majd lesz valahogy
Nem vitazni,tenyeket kozolni.
Meg mindig tetszik nekem a nuna..........ize nuda!
Nem lett jó a link 3:22 től jön a lényeg.
Így ne járjon senki akinek kamerája van

http://youtu.be/Xh07Oxqmby8
Nem valamelyik gyújtás kábel mellett megy a kábele közvetlen?
Én már jártam így a 650-esemnél egy Speedohealerrel(féktárcsáról vette a sebességjelet), össze vissza mutatta a sebességértéket.
Sajnos nem tudom a tipusat ezzel vettem a motort. De valami olcsobb regi darabrol van szo majd neten rakeresek. 4-4,5ezres fordulatig mutat hatot aztan atugrik nullara,majd ha visdza esik a fordulat ismet jo.
Vanyek, te Kakasdrol vitted a kormanybefogot? Hoztam kettot, az egyiknek hosszu a masikbak rovid a csavarja
Na ilyen gondom sincs.
Nekem sem
Én már így küzdök 34 éve
Mondjuk ilyen gondom soselesz.
Ez azért lehet,mert nagyon közel van az üres és a 6. fokozat feszültsége egymáshoz. Nekem sem volt amúgy tökéletes a jeladó, olajcsere után egy rövid ideig jó volt aztán elkezdett hülyéskedni
Ki tudod mérni egy sima mezei multiméterrel a jeladót. Milyen típusú a kijelződ?
Köszi a választ! Vagy azzal van gond,vagy a fokozatkijelzőm kinlodik... Hiaba tanítom újra 6.ban nullát mutat. Esetleg tipp valakinek h mivel kezdjek?
Most nézem. A revolution itt van tőlünk 3km-re
Köszönöm mindenkinek!
Megnézem az általatok emíltett oldalt is.
Az Angelre tőlem is egy szavazat és a Revolutionmotort is ajánlom, nekem is tőlük volt.
Helló!

Ha újat akarsz, akkor itt nézd meg: link Náluk a legolcsóbb szerintem az összes gumi, R17-el hasonlítottam és van pár ezres különbség. Én a Michelin Pilot Road 3-at ajánlom figyelmedbe, előre és hátra is.
Az inkább drága.
Helló!

1000-esnél jól eldugták, a kuplung deknit leveszed akkor már látni. A kuplungkosár mögött van majdnem, szerintem nem férni hozzá, ha nem veszed le a kuplung kosarat.
Lassan ott tartunk de nem vicces sajnos