Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vazz,pont így feszítesz most is,csak anno jobbvágású voltál!
Ezt így konkrétan nem mertem volna leírni,de nyugtázom!
vagy csak elvont
Az hülye.
Én is mentem vele igaz csak az udvarban, hááát könnyen vezethető.....ugyan azt ilyen kis távon nem éreztem, de az biztos, hogy nem egy nagy erőművész, 29KW, igaz a nyomatéka is ennyi, de nem is az ereje miatt vette meg hanem ahogy kinéz.....
Az ízlések és igények változnak....kinek mi a motorszerű? Pl. van akinek a 3 henger is az....
Milyen könyved van ami 190-est ír? Az a gyári amit rád akarnak sózni és amit Tomi írt.
Ápropó mivel nem motorozunk valaki olvsata A Marsi című könyvet?

Ha nem tette meg ajánlom szerezze be legalább E book formában.
Letehetetlen.

Főleg levente fogja élvezni módfelett.
Nálam a motor szintén ott kezdődött hogy simson. de mert azon van kuplung és váltó a többi csak kávédaráló 50ccm-ben
holnap valami kis karika valahova?
Siman..
De akkor nem ment.
Még szép,hogy jobban ment mint az újonnan 2,8 lóerős simó.
Na de meg tudtad e fogni rajta a tankot,combbal?
Csóri SR-em akkor kivétel.
Úgy be volt szarva szerencsétlen kiscsóka aki elvitte hogy majd leesett róla.
Tény hogy alattam vitte a 90-et valósan.
Az nem rossz egy szíjautómatás pöcsköszörűtől.
Pláne hogy inyektoros volt.
2,8l/100.
Normális simóval nincs gond,persze nem tárcsafékes,de a futóműve az nem rossz,és az már motor.
Szerintem az első motor lényege,hogy ne ijessze meg a tanulót.
Azé a boci...........

Mondjuk éjszakai tehénfellökés elég ergya móka parasztfalván.
Gratulálok,jól áll neki!

Van egy barátnőm,neki ilyenje volt csak a vastagabb kerékkel elöl,bitang módon tudott vele közlekedni,hamar kinőtte,vett egy 750-es bocit,azzal elvan.
amennyiben a 650-re való GIVI jó ra akkor nekem van egy eladó . ha érdekel akkor jelentkezz. adatlapomon a e-mail címem.
120/70 az első, 180/55 a hátsó gyári mérete.
Az tényleg erős, ha ez lesz az első kétkerekűje. Azért legalább egy teljes szezon nem ártana valami olcsó/egyszerű gépen, amit nem sajnál "tapasztalatszerzésre". Egy vatta új szép (és nem olcsó) motor esetén kellemetlenül drága lehet a tanulópénz. Nekem felbecsülhetetlenül hasznos volt a két robogós szezonom az SV előtt...
Szerintem jó választás. :)
Nem annyival kényelmesebb egy robogó, mint amennyivel kisebb az élményfaktor.
Na ja............mivel mindenki mondta hogy szimo jó kölcsönkértem egyet.

Huhh az aprilia sr50-esem KB 3-4x jobb volt.
Azon sose volt halálfélelmem hogy nem tudok megállni,nem lökdöstem testel hogy mennyé má,azonnal indult nem csak imára és izzasztó rugdosásra,és sosem esett ki belőle menet közben a kulcs.
Sziasztok,

Tanácstalan vagyok, segítsetek nekem.
Nemrég vettem egy 1000 sv-t (2005 ös évjárat) gumit kell cserélnem rajta.

Hátul 190/50-17 es van rajta és a gyári könyve is ezt irja, viszont a neten gumis oldalakon 180/55-17 est írnak hozzá, wikipédia szintény 180as méretet ír. Mi a helyes? melyik a gyári méret?

Az elsőre a 120/70-17 a megfelelő? ott nem találtam különbségeket.

Köszönöm előre is a válaszotokat.

Üdv:
T.

Ui:
Keresek hátsó doboztartót is hozzá, valakinek esetleg van eladó? :)
én is végigjártam ám a szamárlétrát: szimó, ETZ150 majd 15 év kihagyás után SV1000S, most meg a fotel...lassan ideje szereznem egy szimót amit majd mellém temetnek
Ugy hogy változnak az idők,régen simo volt az első ezek helyét gyakorlatilag átvették a különféle kisköbcentis robogók.
Manapság aki nem nosztalgikus valszeg valami kínai kótvánnyal kezdi nem simoval.
Oszt ennyi.