Én is mentem vele igaz csak az udvarban, hááát könnyen vezethető.....ugyan azt ilyen kis távon nem éreztem, de az biztos, hogy nem egy nagy erőművész, 29KW, igaz a nyomatéka is ennyi, de nem is az ereje miatt vette meg hanem ahogy kinéz.....
Csóri SR-em akkor kivétel.
Úgy be volt szarva szerencsétlen kiscsóka aki elvitte hogy majd leesett róla.
Tény hogy alattam vitte a 90-et valósan.
Az nem rossz egy szíjautómatás pöcsköszörűtől.
Pláne hogy inyektoros volt.
2,8l/100.
Normális simóval nincs gond,persze nem tárcsafékes,de a futóműve az nem rossz,és az már motor.
Szerintem az első motor lényege,hogy ne ijessze meg a tanulót.
Az tényleg erős, ha ez lesz az első kétkerekűje. Azért legalább egy teljes szezon nem ártana valami olcsó/egyszerű gépen, amit nem sajnál "tapasztalatszerzésre". Egy vatta új szép (és nem olcsó) motor esetén kellemetlenül drága lehet a tanulópénz. Nekem felbecsülhetetlenül hasznos volt a két robogós szezonom az SV előtt...
Na ja............mivel mindenki mondta hogy szimo jó kölcsönkértem egyet.
Huhh az aprilia sr50-esem KB 3-4x jobb volt.
Azon sose volt halálfélelmem hogy nem tudok megállni,nem lökdöstem testel hogy mennyé má,azonnal indult nem csak imára és izzasztó rugdosásra,és sosem esett ki belőle menet közben a kulcs.
Tanácstalan vagyok, segítsetek nekem.
Nemrég vettem egy 1000 sv-t (2005 ös évjárat) gumit kell cserélnem rajta.
Hátul 190/50-17 es van rajta és a gyári könyve is ezt irja, viszont a neten gumis oldalakon 180/55-17 est írnak hozzá, wikipédia szintény 180as méretet ír. Mi a helyes? melyik a gyári méret?
Az elsőre a 120/70-17 a megfelelő? ott nem találtam különbségeket.
Köszönöm előre is a válaszotokat.
Üdv:
T.
Ui:
Keresek hátsó doboztartót is hozzá, valakinek esetleg van eladó? :)
én is végigjártam ám a szamárlétrát: szimó, ETZ150 majd 15 év kihagyás után SV1000S, most meg a fotel...lassan ideje szereznem egy szimót amit majd mellém temetnek
Ugy hogy változnak az idők,régen simo volt az első ezek helyét gyakorlatilag átvették a különféle kisköbcentis robogók.
Manapság aki nem nosztalgikus valszeg valami kínai kótvánnyal kezdi nem simoval.
Oszt ennyi.
Ha nem tette meg ajánlom szerezze be legalább E book formában.
Letehetetlen.
Főleg levente fogja élvezni módfelett.
http://youtu.be/ADPQDn1ZE5g
De akkor nem ment.
Na de meg tudtad e fogni rajta a tankot,combbal?
Úgy be volt szarva szerencsétlen kiscsóka aki elvitte hogy majd leesett róla.
Tény hogy alattam vitte a 90-et valósan.
Az nem rossz egy szíjautómatás pöcsköszörűtől.
Pláne hogy inyektoros volt.
2,8l/100.
Szerintem az első motor lényege,hogy ne ijessze meg a tanulót.
Mondjuk éjszakai tehénfellökés elég ergya móka parasztfalván.
Van egy barátnőm,neki ilyenje volt csak a vastagabb kerékkel elöl,bitang módon tudott vele közlekedni,hamar kinőtte,vett egy 750-es bocit,azzal elvan.
Nem annyival kényelmesebb egy robogó, mint amennyivel kisebb az élményfaktor.
Huhh az aprilia sr50-esem KB 3-4x jobb volt.
Azon sose volt halálfélelmem hogy nem tudok megállni,nem lökdöstem testel hogy mennyé má,azonnal indult nem csak imára és izzasztó rugdosásra,és sosem esett ki belőle menet közben a kulcs.
Tanácstalan vagyok, segítsetek nekem.
Nemrég vettem egy 1000 sv-t (2005 ös évjárat) gumit kell cserélnem rajta.
Hátul 190/50-17 es van rajta és a gyári könyve is ezt irja, viszont a neten gumis oldalakon 180/55-17 est írnak hozzá, wikipédia szintény 180as méretet ír. Mi a helyes? melyik a gyári méret?
Az elsőre a 120/70-17 a megfelelő? ott nem találtam különbségeket.
Köszönöm előre is a válaszotokat.
Üdv:
T.
Ui:
Keresek hátsó doboztartót is hozzá, valakinek esetleg van eladó? :)
Manapság aki nem nosztalgikus valszeg valami kínai kótvánnyal kezdi nem simoval.
Oszt ennyi.