szia
szerintem használni.
nekem 2006 os van, az injektor miatt kellene kicsit állitani valamin a kipuff os szerint, de 71 le melett nincs értelme
én a napokbe fogok felszuratatni egy Yoshit ami 1000 kawán volt.
majd beszámolok.
szia
95 ös, a nagyobb oktánszámutol csörömpölni fognak
minnél magasabb az oktánszám annál tisztább, jobb az égése
van még osztrák hon kutakon 95 prémium, 1000 km enként egyer megitatom vele.
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy 2000es évjáratú SV 650re mivel jár egy sportkipufogó? Szoval a karbisnál mit kell tenni az után, ha már fel van rakva a sportkipu? Koszi a válaszokat
Sziasztok
Ti mit tankoltok a gépbe?
Én egy hete nyomtam tele 100as benyával de nem voltam megelégedve!Szerintetek mi a legideálisabb neki?
Sziasztok
Ma nem gurúl valaki a visegrádi felé?
Parom robogoja mar 2 eve az utcan all a haz elott (lakotelep, IV. ker) egy abus lancos zarral. Mar egyszer mondta az egyik szomszed, hogy nezegettek a szinesek, de megsem csinaltak vele semmit. Oszinten szolva zajmentesen es aram nelkul nehez lenne leszedni...
Igaz ez csak egy robogo es nem olyan vonzo a tolvajoknak, de nem piszkaljak...(a zar negyszereset eri kb a gep ).
Az alkatresz leszereles ellen nem lehet vedekezni, de egy jo zarral en ott mernem hagyni az sv-t is par orara, forgalmasabb helyen...bar eleg gaz cipelni az a zarat, kb 5-6kg.
Igazándiból a jó zárt terület amiről minél kevesebben tudnak ér a legtöbbet.
Utcán bárhogy van lezárva én nem hagynám.
Most gondolj bele lezártad de egy lábtartót,váltókart vagy műszert nem nehéz lekapni és az is elég nagy érvágás.Pont mint a kocsilopásoknál a légzsákok.
hát nemtudom.... én ha lopnék motort (ami nem lesz soha) biztosan egy mikrobuszba vinném el, vagyis nem lábon. Tehát csak a kikötést kellene megoldanom. Láttam nagyon nagy hidegvágókat aminek majdnem 2m-es karja van 5-6E ftért... szóval az én véleményem szerint ha valaki el akar lopni valamit azt meg is teszi, tehettek ti rá 100E ftét kütyüket. sztem ami ér valamit az a fedett garázsotok, ha véletlen pedig nem tud ott aludni akkor láncold saját magad a motorhoz
Eccerűsítek no.E van.Mondhatom hogy szabadulok a lomoktól.
Köridőm csak a hűtő felé futásból van mérve az meg motoros oldalon gáz.Robik fogynak a garázsból.
Ha felnövök cizellálom.
Ejnye... nagyfiú vagy. Szerintem megoldod a dolgot...
De hogy lásd, milyen rendes vagyok, még egy sörért segítek.
- Odagurulsz a korlát mellé és támaszkodsz, akkor nem kell letenni a lábadat.
VAGY ! a talpad első felével állsz le. Tudod... Úgy mint a kicsi gyereknek akinek alig ér le a bicikliről a lába.
Szerintem gyere Kunmadárra motorral ne gyalog és akkor nem fog fájni a sarkad.
Ha meg mocival jössz, akkor meg nem kell leszállni róla és akkor sem kell gyalogolni, ergó: nem fog fájni a sarkad.
Megoldottam a dolgot.
Jössz egy sörrel
Az én gépem is olasz volt még júniusban.
Nem a műszaki lesz sok idő, hanem a VPOP. A regadóval kapcsolatban adnak egy csekket, azzal gyorsan el egy postára, postáról vissza, akkor adnak egy igazolást, igazolással át egy ocsmányirodába, Okmányirodában megnézik a papirokat, ha minden oké, akkor rendszámról, igazolásokról, vizsgákról csekk, azzal megint posta, postáról vissza, elmész egy biztosítóhoz, ott szerződés, vissza az okmányiroda, ott forgalmi nyomtatás és ha minden igaz és minden jól megy akkor vehetsz egy rendszámtábla tartót (ha kell) és mehetsz is. Kell egy egész nap, mire mindennel végeznek. Nem elszomorítás képpen, de ez egy ilyen játék.
Sok sikert hozzá
hát itt nem görbült semmi, hanem egyenesen elaszakadt a cső az alsó felfogatás tövében. Az egyik teló alsó része is nullás, mindenképpen kell 2 bontott komplett teló.
szerintem használni.
nekem 2006 os van, az injektor miatt kellene kicsit állitani valamin a kipuff os szerint, de 71 le melett nincs értelme
én a napokbe fogok felszuratatni egy Yoshit ami 1000 kawán volt.
majd beszámolok.
95 ös, a nagyobb oktánszámutol csörömpölni fognak
minnél magasabb az oktánszám annál tisztább, jobb az égése
van még osztrák hon kutakon 95 prémium, 1000 km enként egyer megitatom vele.
akinek van eladó ide írjon nekem (válasz erre)!
THX!
jó a 95ös is?
vagy ha van rá lehetőségem és pénzem akkor jobb a 8as?
Egy regebbi motoromba raktam vpower-t, de nem ereztem kulonbseget, csak az araban...
Ti mit tankoltok a gépbe?
Én egy hete nyomtam tele 100as benyával de nem voltam megelégedve!Szerintetek mi a legideálisabb neki?
Sziasztok
Ma nem gurúl valaki a visegrádi felé?
Igaz ez csak egy robogo es nem olyan vonzo a tolvajoknak, de nem piszkaljak...(a zar negyszereset eri kb a gep ).
Az alkatresz leszereles ellen nem lehet vedekezni, de egy jo zarral en ott mernem hagyni az sv-t is par orara, forgalmasabb helyen...bar eleg gaz cipelni az a zarat, kb 5-6kg.
Utcán bárhogy van lezárva én nem hagynám.
Most gondolj bele lezártad de egy lábtartót,váltókart vagy műszert nem nehéz lekapni és az is elég nagy érvágás.Pont mint a kocsilopásoknál a légzsákok.
Ha ott kell hagyni, ki mivel óvja meg a vasat az illetéktelen színesbőrű tolvajk*cs*göktől?
abus detecto
Használ innen valaki féktárcsazárat?Ulakat vs. láncnál mi lehet a jobb?
Mivel manapság az egyedi fújt mocikat is lopják (rendőr ismerős riogatott ezzel), minden infó jól jöhet.
abus lánc+lakat kombó
az árát látva, ha kint hagyom az árcímkét, a tolvaj infarktust kap.Lehet, h így véd?
Köridőm csak a hűtő felé futásból van mérve az meg motoros oldalon gáz.Robik fogynak a garázsból.
Ha felnövök cizellálom.
Neked egyre rövidebb az adatlapod... Nem mintha azt nézegetném ,de feltűnt ,na
De hogy lásd, milyen rendes vagyok, még egy sörért segítek.
- Odagurulsz a korlát mellé és támaszkodsz, akkor nem kell letenni a lábadat.
VAGY ! a talpad első felével állsz le. Tudod... Úgy mint a kicsi gyereknek akinek alig ér le a bicikliről a lába.
Fel fogok dőlni mint a bicikliző kígyó.
Amúgy mindenki digóból hordja a forhandt vasakat?
Ha meg mocival jössz, akkor meg nem kell leszállni róla és akkor sem kell gyalogolni, ergó: nem fog fájni a sarkad.
Megoldottam a dolgot.
Jössz egy sörrel
Nem a műszaki lesz sok idő, hanem a VPOP. A regadóval kapcsolatban adnak egy csekket, azzal gyorsan el egy postára, postáról vissza, akkor adnak egy igazolást, igazolással át egy ocsmányirodába, Okmányirodában megnézik a papirokat, ha minden oké, akkor rendszámról, igazolásokról, vizsgákról csekk, azzal megint posta, postáról vissza, elmész egy biztosítóhoz, ott szerződés, vissza az okmányiroda, ott forgalmi nyomtatás és ha minden igaz és minden jól megy akkor vehetsz egy rendszámtábla tartót (ha kell) és mehetsz is. Kell egy egész nap, mire mindennel végeznek. Nem elszomorítás képpen, de ez egy ilyen játék.
Sok sikert hozzá