Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tridaysre mesz iden?
Stelviora gondoltam.
Erdely egyenlore nem mozgat.
Iden nem akarok nyakcsapagyat cserelni.
Na itt az utolsó állomásnál lesz végetek, benne van a nevében
Több, akkor már az Alpinán is végig kell motorozni kazánszoroban vissza, mondjuk. Vagy ha érdekel a Székely föld akkor Békás-szoros, Gyilkos-tó
Talan jovore.
De lehet iden.
Nincs messze
Ezeralatt van tutibiztos.
Felveszem a bakancslistára
Szerintem inkább a Stelvio. A fogaras messze nem ilyen meredek és nincs ennyi visszafordító. Ne hagyd ki, megéri mindenképp. Júniusban még a befagyott Bilea tavon mászkáltam
még nem jártam ott így nem tudom mit tettek ki.
Köszönöm szépen! Mindent elmondok amit tudok az előéletéről személyesen
nem a transzfogaras van a képen
fuhh, az nagyon sok!
Na Buksi jól bekevertél Sok szép és élvezetes kilométert vele
Sajnálom hogy nem érezted át a poént,lehet gyenge volt
Az enyém 900-ért van fenn. Annak a fele szerintem 450. Általános iskolai matek tanulmányaid alatt is már csak a motorokról álmodoztál?
Zebra

Padreval cserélek tankot és akkor a faridom akár fényezve is lehet fillérbaszásból jeles
akkor nem vettem motort, nekem teljesen mindegy hogy mit hisznek. Mint tudod ~600ezer és 1,5M között lehet venni ezrest.
Mi lesz a faridommal.
Ez így elég összevissza lenne.
Nyilván mindenki elhiszi, hogy vettél egy 2005-ös 1000-est 450E ft-ért Aki ismer tudja, hogy egy ilyenért maximum 130E ft-ot tudtál volna adni. De ha elhisszük a hihetetlent... biztos nagyon jó lehet 450ért
árulnak egy sárga fejidomot
A szín nem stimmel.
Semmi ilyen problémája nincsen Nem makulátlan de semmi komoly problémája nincsen, 10éves... El volt hanyagolva az utobbi időben és most kell neki egy alapos fogkefés takarítás. Kuplungmunkahenger szivárgott, mielőtt megvettem cseréltek olajat, folyadékokat, új fékbetétek és a láncszettben van 8000 ha jól emlékszem. Magyarországi motor új kora óta.
Miért kell blokkot cserélni?