Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most épp íróasztalt de hétvégén padlopon,majd a briciostore bezárásakor olcsón hiénázott csempe lefektetése meg a csodás német vas eladása a rövidtávú cél.
Raérek, pénzt keresek épp

De irjad mit csinalsz lassan en is meselem hogyan lett turakormanyom
Ez igaz.
Bár lesz melóm csak nem szabad róla beszélni mer levi avval is szívni fogja a vérem.
tél van, unatkoztok.. ahányszor benézek az megy h Levi szívja Zoli vérét... vagy fordítva... :-)
Hayabusad lenne az is gyenge lenne
Neee kicsit bekatizott a macska
Nem lehet mindenkinek 200 loeros 160 Nm es gsxr 1100 asa.
Laposelemes jatekmotor
Igen is meg nem is....a gomba igen kis nyomásnál kapcsol be és annál kisebb nyomás legfeljebb alapjáraton szokott lenni ha már szar a gép, de fordulaton még akkor is van nyomás míg az órával látod, hogy folyamatosan vagy hirtelen miképp változik a nyomás amiből sokkal jobban lehet következtetni a motor állapotára, ha van hőmérő akkor még jobban, nem véletlenül volt régen szinte kötelező műszer amit ma már feleslegesnek tartanak gondolom a mostani gépek színvonala miatt, de azért nem rossz dolgok ezek.
Mikori,már a cicalámpás?
Vékony,a pénztárcája is,megmondta világosan nem?
De csak a sárga/fekete jó.
simán megveszem ja nem
Ennyit nem er meg nem lesz annyival jobb.
Inkabb venni kell egy k5 1000 est.
Az még szinte új. Szili83 szerint az én fékem jobban fog mint az övé, legalábbis keményebb
meg ez
Ja,meg a betét.
Majd akkor kap fém fékcsöveket. Úgy tudom az kicsit segít rajta nem?
még mindig jobb egy gyenge elsőteló mint egy gyenge váz
Majd fog.
De csak finomítani érdemes.
Még nem akarom, majd ha polírozom akkor. Nem fúj ki, de nem akkor akarok két karika után futkosni mikor majd motorozni kéne a frissen polírozott kipuffal
KB. Bár engem ez sem zavar, mert nem használom pályára, utcán az én tempómmal meg bűven elég.
ne túrkájá mán itten a saját zsebedben