Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem,a ket leomlo meg a dob kozt is vaegy elol alul egy hatul felig alul.de azog hengerek inkabb es nem mindig kellenek,van hogy kibirjak a szetszedest van hogy kifujnak utana.
attólfügg hány hengeres, mivel ti hengerhiányosok vagytok 2 a Zoliról ne beszéljünk a hengerek számával
és csak 2db kell?
Osamueknal tuti......a tobbiek......ki tudja.
Tűzkarika csak a henger és a leömlő közé kell? Tehát az SV-hez 2db. Vagy kell még máshova is? Esetleg van valami mérete, vagy a bóóótban tudni fogják?
Hol van az 1000esen gyárilag a biztosíték tábla? Van egy az akksi mögött és van egy másik amiben a kis biztik vannak na annak hol a helye?
elírtam 0.7 bar/ 1000 fordulat...
Nekem akkora tapasztalatom nincs ebben mint sokaknak itt. De az utóbbi időben nagyon sokat olvastam ebben a témában és levontam a konklúziót.
A cél a motor tökéletes kenése, ezáltal a motor élettartalmának a növelése...
Az olajnyomás lámpa már csak akkor jelez ha baj van, minden kézikönyv és szakértő szerint azonnal motor leállít és max trailer. Ez nem vicc...
Hogy Ez mitől következik be arra utaló nyomok vannak, amit valaki vagy észrevesz vagy nem...
Valamint a fordulatszámhoz megfelelő olajnyomás/olajátfojás is kell amit nem tudhatsz biztosan mivel nincs olajnyomás mérőd. Az olajnyomás értékéből a fordulatszámból és az olaj hőmérsékletéből ki tudod számítani a kenés megfelelő vagy nem. Ha az érték egyszer csak drasztikusan változik időben tudsz reagálni. Valamint a rengeteg olajjal kapcsolatos vitákat is rendehzetsz saját magad. Hamarabb tudsz következtetni az olaj elhasználódására ez álltal időben tudsz reagálni. Ökölszabályként azt írják 0.7 Bar/ 10000 fordulat tehát 10000-nél 7 Bar.

Akkor teszem én itt fel a kérdést, ki tudja itt biztosan hogy 10000 fordulatnál megvan-e a 7 Bar olajnyomás a motorjában, nem csak 5 vagy 4? A lámpa csak 0-nál jelez!
A nyikorgás amit rögtön hallasz tudatosítja hogy a következő hetet blokk kereséssel töltöd.
Nem kell nyomásmérő.
Amúgy ha felvillan már régen rossz.
én aztán tényleg kütyümániás vagyok, de ez az olajnyomás téma nem mozgat meg...ha kifogy a szivattyú az olajból vagy ledarálódik stb. nincs olajnyomás azt a gomba is jelzi rögtön, nem? ha meg eltömődik valami járat és ezért nem kap olajat valami, mondjuk a főtengely azt a nyomásszenzor sem fogja jelezni, vagy igen?
Igazából még nem néztem utána, majd hétvégén meglesem, hogy mi férne el mert olyan adaptert lehet csináltatni amibe belemegy a gyári gomba is meg ez a jeladó is csak kérdés mekkora a hely?
Tudni kell mekkora a nyomásszenzor menet.
Tudsz nekem mutatni olyan gombához köthetőt? a nyomásmérőt szeretném oda csatlakoztatni, mert szerintem az 1000-en lévő mérőnek kialakított csavar mellé nem fér be...

Ilyet rendeltem ma: http://www.aliexpress.com/item...
Ha jól tömít mindenhol akkor nincs rossz hatással a rendszerre, de lehet a gombához köthetőt is kapni, igaz oda meg a nyomásmérőt lenne jó csatlakoztatni.
Köszi, látom most már. Csak az elején nem vettem észre. Még egy kérdés, ez szerinted passzolni fog a olajszűrővel? Valamint szerinted ez van bármiféle negatív hatással az olajszűrő funkciójára vagy a motor kenésére?
Igen, és onnan tudod meg, hogy megnézed milyen menet van az SV-n és olyat rendelsz bár ahogy nézem talán adnak hozzá egy csomó adaptert és csak jó valamelyik.
Ezt az olajszűrő és a motor közé kell betekerni?

http://www.ebay.co.uk/itm/Oil-...

Ebből honnan tudom melyik való SV-re?
Nagyon nagy!
Simson nincs ?
Igyekszem.
Micsoda kincsek vannak nálad
Amúgy nagyon vicces, pont most kérdezte tőlem a spanom hogy a 180-as hátsó gummabol melyik megy az SV-re 180/55 r17 jól tudom?

Amúgy 1000-en valaki próbálta a 190-est?
Project eladasra felkeszites.
Menni nem fog de egyben lesz.
Csak egy lendkerek oldali anya koll.
Vettem s51 et de nem jo.
Turok tovabb.
Valaki nem erez olthatatlan birtoklasi vagyat?