Ehhez már ajánlott.
A teljes kipufogót át kellett szabni mert a hülye osztrák belpacos izé más.
Vázszám alapján lett rendelve a rendszer fejétől a farkáig.
Semmi sem stimmelt semmivel.Így szétvágtuk és összeollóztuk van még benne punto dízel flexicső is.
Kép alapján talán H200-asé lett volna a felfogatókhoz stimmelő rendszer.
Az olajzót használó banditosoknál a hátsó lánckerék és a lánc nem nagyon megy tönkre, de a kislánckerék igen, az cserés szokott lenni, volt aki már 5-öt cserélt míg láncot és hátsót még nem. Viszont ha nincs olajzó akkor biza igazad van.
20E km-nél megnézném azt a hátsó lánckereket egy sv 1000-en Az meg milyen szervíz lehet amelyik azt mondja csak 1db fogaskereket kel cserélni? Kb olyan mintha csak a fele olajat cserélném ki egy olajcserén. Olyan meg nincs, h leáll a motor az első 5 percben.
A tankfestés attól függ hol csináltatod.
A kipufogócső olyan gyárilag, azért amit írtál.
A lefulladás TPS szenzor hiba is lehet akár.
Ha jól tudom az első kicsi lánckerék kopik gyorsabban.
Sziasztok, gyors segítséget szeretnék kérni pár villámkérdésre.
Néztem egy használt SV1000-t és az alábbi kérdések merültek fel bennem:
- HOZZÁVETŐLEG mennyiért lehet lefényezni egy benzintankot, nem feltétlen gyári színre, de szép metálra?
- SV1000-nél normális-e az, hogy a bal kipufogónál a lábtartó alatt és a lánc alatt, mintha enyhén "be lenne nyomódva" a kipufogó csöve? Vagy ez azért van, hogy elférjen a lánc és a lábtartó?
- Normális-e az, hogy egy hetek óta nem beindított motor az első 5 percben le-lefullad?
- Normális-e az, hogy 20ezer km-nél az első fogaskereket cserélik (a hátsót és a láncot nem)? (A tulaj nem igazán ért hozzá, neki a szervízben ezt mondták.)
Ehhez már ajánlott.
A teljes kipufogót át kellett szabni mert a hülye osztrák belpacos izé más.
Vázszám alapján lett rendelve a rendszer fejétől a farkáig.
Semmi sem stimmelt semmivel.Így szétvágtuk és összeollóztuk van még benne punto dízel flexicső is.
Kép alapján talán H200-asé lett volna a felfogatókhoz stimmelő rendszer.