Ez amúgy csak fizikálisan állít rajta, de nem tökéletes megoldás mert giába emeli meg indításkor (ami egyébként tényleg már több mint előtte) mert a hőmérsékletet érzékeli valamiért rosszul az ecu (vagy bármi) és túl hamar engedi vissza alapállapotra.
Hááát tele lett a tököm tavaly mikor állítottam a szétszedéssel, de mivel utóbb sokallottam amit akkor tettem vele így kicsit vissza akartam venni bontás nélkül és lám sikerült.....valaki a gázt telibe húzza (csak a kényelem miatt mert anélkül is lehet) és utána kézzel letolod végállásba a kart és akkor majdnem vízszintes lesz a csavar és akkor hozzá lehet férni vékony rövid csavarhúzóval, én a kis krowa rövid hosszabbítójára tettem bitfejet és azzal tekertem.
Sziasztok!
Egyszer tavasszal már kérdeztem, de most, hogy reggel már hidegek vannak, égetővé vált a dolog: hidegen indításnál valamiért nem teszi rá a "szivatót" (persze injektorosról van szó, nincs szivató), ezért borzasztó nehezen lehet életre kelteni, nagyon alacsony fordulaton ketyeg, amíg el nem éri a 30-egynéhány fokot a hűtővíz. Volt szó arról, hogy egy csavart bizgerálva lehet ezen állítani, de az istenért sem férek hozzá, még úgy sem, ha ledöntöm a tankot: valahogy felülről kellene beletolni a csavarhúzót, arra viszont egyáltalán nincs hely. :(
két dologtól lehet forró a vezeték, vagy túl nagy áram megy rajta, vagy szar, el van oxidálódva. a másodiknak elég kicsi a valószínűsége szóval lehet érdemes lenne méregetni rajta, esetleg próbáld meg megujjazni valaki más(é)t is
Majd holnap kiderül menet közben.....nem tudom mióta van így, véletlenül vettem észre, normálisan nem tapogatózok arrafelé így akár azóta is ilyen lehet mióta nálunk van...
hmm.. nem tudom eddig a 120km alatt jó volt. Próbáltam több infót is beszerezni,többen is ajánlották,hát majd meglátjuk! Hozzáteszem kizárólag csak túrázunk,és semmi peremig döntés!
Megtörtént a gumicsere,fent vannak az új Z6-ok,kerekek vissza,beállít a lánc,kerék egyenesben fut,lánc befúj,indulás finoman gumit koptatni,plusz ropogást hallgatni. Hááála az istennek nincs ropogás! Hogy mi lehetett a baj nem tudom,de a láncfeszesség tuti nem
Itt egy leírás, még nem csináltam meg, de nekem is aktuális.
Egyszer tavasszal már kérdeztem, de most, hogy reggel már hidegek vannak, égetővé vált a dolog: hidegen indításnál valamiért nem teszi rá a "szivatót" (persze injektorosról van szó, nincs szivató), ezért borzasztó nehezen lehet életre kelteni, nagyon alacsony fordulaton ketyeg, amíg el nem éri a 30-egynéhány fokot a hűtővíz. Volt szó arról, hogy egy csavart bizgerálva lehet ezen állítani, de az istenért sem férek hozzá, még úgy sem, ha ledöntöm a tankot: valahogy felülről kellene beletolni a csavarhúzót, arra viszont egyáltalán nincs hely. :(
Olyan kérdéssel fordulnék Hozzátok, hogy a lámpa búra szétszerelhető volna-e, mindenféle tákolás és mókolás nélkül ?
Ossze is dolt bennem egy vilag, suliba azt tanitottak hogy a villamos rendszer egy labor kb aztan tessek
Asszem szotyi full sliccet csinált irtógyorsan a Z6-ból úgy hogy csúszott.
Normál halandó használattal lehet jobb.
Én a PR2-t szeretem legjobban eddig.
Pláne ezresre.