Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha befelé tekered emeli ha kifelé csökkenti.
Ez nem egzakt....próbálgatod oszt majd jó lesz, indításkor olyan 2000-re emelje meg a fordulatot.
Ó, király, köszönöm! :) És merre kell tekerni azt a nyomorult csavart? Illetve hány fordulatot? Negyed?
Ez amúgy csak fizikálisan állít rajta, de nem tökéletes megoldás mert giába emeli meg indításkor (ami egyébként tényleg már több mint előtte) mert a hőmérsékletet érzékeli valamiért rosszul az ecu (vagy bármi) és túl hamar engedi vissza alapállapotra.
Hááát tele lett a tököm tavaly mikor állítottam a szétszedéssel, de mivel utóbb sokallottam amit akkor tettem vele így kicsit vissza akartam venni bontás nélkül és lám sikerült.....valaki a gázt telibe húzza (csak a kényelem miatt mert anélkül is lehet) és utána kézzel letolod végállásba a kart és akkor majdnem vízszintes lesz a csavar és akkor hozzá lehet férni vékony rövid csavarhúzóval, én a kis krowa rövid hosszabbítójára tettem bitfejet és azzal tekertem.
Akkor áruld el hirtelen! :)
Van neki trükk...épp tegnap állítottam a magamét és nem bontottam semmit.
Az oxidra gyanakodnék, de ma egész nap nem volt különbség a 3 között és forró sem....a fene tudja.
Na igen, a 4-es csavar a kis hamis, amihez ezek szerint csak úgy lehet hozzáférni, ha leszedem a tankot és a légszűrőt...
Hidegindítás beállítása

Itt egy leírás, még nem csináltam meg, de nekem is aktuális.
Sziasztok!
Egyszer tavasszal már kérdeztem, de most, hogy reggel már hidegek vannak, égetővé vált a dolog: hidegen indításnál valamiért nem teszi rá a "szivatót" (persze injektorosról van szó, nincs szivató), ezért borzasztó nehezen lehet életre kelteni, nagyon alacsony fordulaton ketyeg, amíg el nem éri a 30-egynéhány fokot a hűtővíz. Volt szó arról, hogy egy csavart bizgerálva lehet ezen állítani, de az istenért sem férek hozzá, még úgy sem, ha ledöntöm a tankot: valahogy felülről kellene beletolni a csavarhúzót, arra viszont egyáltalán nincs hely. :(
Sziasztok !

Olyan kérdéssel fordulnék Hozzátok, hogy a lámpa búra szétszerelhető volna-e, mindenféle tákolás és mókolás nélkül ?
Nemtudom suzukieknal mennyire jok a vezetekek de pl yamahanal a vedett helyen levo vezetekek is 5-6 centire a szigeteles alatt is el van oxidalodva

Ossze is dolt bennem egy vilag, suliba azt tanitottak hogy a villamos rendszer egy labor kb aztan tessek
Nem tud valaki egy BP-i motorosboltot ahol motul 5100-at lehet kapni és vasárnap is nyitva van? :)
két dologtól lehet forró a vezeték, vagy túl nagy áram megy rajta, vagy szar, el van oxidálódva. a másodiknak elég kicsi a valószínűsége szóval lehet érdemes lenne méregetni rajta, esetleg próbáld meg megujjazni valaki más(é)t is
Hívjak futót?
Majd holnap kiderül menet közben.....nem tudom mióta van így, véletlenül vettem észre, normálisan nem tapogatózok arrafelé így akár azóta is ilyen lehet mióta nálunk van...
Igazából nem tapogattam végig bár nem sok van szabadon, de amennyi igen ott a vezeték is az...
Mások tapasztalata szerint a mislenyek tartósabbak és tapadósabbak.

Asszem szotyi full sliccet csinált irtógyorsan a Z6-ból úgy hogy csúszott.
Normál halandó használattal lehet jobb.

Én a PR2-t szeretem legjobban eddig.
hmm.. nem tudom eddig a 120km alatt jó volt. Próbáltam több infót is beszerezni,többen is ajánlották,hát majd meglátjuk! Hozzáteszem kizárólag csak túrázunk,és semmi peremig döntés!
Ez külön megy teljesen (1998-as), valami ritkább verzió asszem. Van amúgy egy (főtengelyes) 2001-esem is, az már a normál 2az1-be rendszerű:
maga a vezeték forró?
Szerencse...............de a Z6 nem egy jó cucc.
Pláne ezresre.
Megtörtént a gumicsere,fent vannak az új Z6-ok,kerekek vissza,beállít a lánc,kerék egyenesben fut,lánc befúj,indulás finoman gumit koptatni,plusz ropogást hallgatni. Hááála az istennek nincs ropogás! Hogy mi lehetett a baj nem tudom,de a láncfeszesség tuti nem
Ez jó cucc! Szép lehet!