Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok, a naked és az S verzió szélvédelmében mennyi különbség van mondjuk 100-140 között? Számottevő vagy nem igazán érezni?
Tudtok esetleg tippet adni az első kerék kiszedésére? Van itthon hátsó emelőm, ami elég stabilan tart, egészen addig amíg a blokk alját olajemelővel meg nem emeltem. Na onnantól eléggé instabil lett az egész. Első emelőm nincs :)
Most arra gondoltam hirtelen, hogy a hátsóval hogy tudnám megemelni csak az elejét? Emelőszemesként használom, de van hozzá olyan tálca is amivel a lengővillát lehet emelni, ha azt használnám, akkor lenne esélyem? Lehet úgy meg elfordulna a kormány.. az se jobb, ha arról borul le Akkor már inkább az első megoldás + egy segítő emberke
Mert a Tiedbe már előtte bele volt erőltetve és hozzá idomult a ház....,de amibe csak gyári volt ott az első beszerelésnél szórakozni kell...
Már megrendeltem a hilfo-t, legalább innentől tudni fogom, hogy jó-e bele.
Tudom,2e nem nagy összeg, de így mondjuk ingyen van a szállítás.
Ha már minőségben nincs különbség...
szia
2000 ft-al kerül többe a gyári. gondolj bele mennyi mindenre költesz feleslegesen ennél nagyobb összeget is.
Sport attackot többet is elhasználtam nagybandin,elöl 12e km-t,hátul 5-6e km-t bírt,jól tapad,érezhető amit csinál,könnyű vele a döntés,kormányzás,én nagyon kedvelem csak az ára elszállt mostanában.
A 2007-2012 közötti első sportattackra most visszahívási akció van a continál,nekem sosem volt bajom vele.
Helló

1000-hez keresek bal oldali lábtartót,ha lehet váltórudazattal együtt.

Aki tud írjon
Én nem tapasztaltam ilyet.
Üdv Urak! Lenne 3 gyors kérdésem:
- Conti Sport Attack-kal konkrét tapasztalatok?
Tudom, hogy alapvetően felejtős, csak nekem normál(!) használatra meglepően jól beválni látszik és ez gyanús..
- Létezik olyan, hogy a DPM Race tükrömet képtelen vagyok normálisan beállítani? Mindent végigmatyiztam már rajta többször is, de sokat nem javult a helyzet..
- Olvastam amott a TL-találkozót ( ), tudtok esetleg hasonlóról hazai SV-s vonalon?
Thx!
1000-est kell venni, ott nincs ilyen gond

Köszi a tippet!
Cso alaku magnes az egyik vegen negy ful.
Szerintem nem.
Nem kene eltorni.
Hogy néz ki ez a cucc? Fémből nem lehet legyártani?
Hello!Én eddig 7db első gumi cserén vagyok túl,plussz már én is vettem ki a kereket teloszervízre és egyszer sem tört el a jeladó.A hozzá nem értést. nem birja.A titok,hogy alá kell támasztani az első keréknek,mikor ki-be teszed a tengelyt.Csá.
Akkor szurkoljatok majd
Tudja fene....talan osszefele.
Valahogy nem tudom elhinni hogy ha osszefele valami fajibul meg az darabokban esik szet
Mikor szokott törni? Szétszedésnél vagy összerakásnál? Azon belül mikor? Mire kell figyelnem majd most, ha rakom be az újat?
Legkozelebbi gumiszerelest te csinald.
Fellogatod es ovatosan megoldod.
Sajnos nem én raktam be az előzőt, és nem is volta ott a mostani kiszerelésénél. A füleket nem hoztam el a szerelőtől, így nem tudtam ragasztani. Most megrendeltem az újat, én fogom kicserélni, remélem sikerrel járok
Aztán a következő szétszedésnél kiderül
Így legalább rendeltem levegőszűrőt is
sziasztok

egy kérésem lenne valakihez aki pesten lakik és megtenne egy olyan szívességet nekem, hogy megnézne egy doboztartó konzolt, hogy passzol-e sv650s-re. előtte egyeztetni kellene időpontot az eladóval. 22-ik kerületben lakik.
Így van, ez hiba....szerelési hiba, én is törtem ki egyszer és megvettem....és kiszereltem párat gond nélkül....
Üdv a Klubban, nekem két év alatt 3 kerékcserénél mindháromszor kitört, mindenki azt mondja itt, hogy csak bénaság, rosszul összreakni nem nagyon lehet, mert gondolom te se nagykalapáccsal tetted be az első kereket. Nekem mindíg sikerült sima pillanatragasztóval visszarakni a füleket, és azóta is azzal megyek, azóta is pontosan mér. Én azt hiszem ez egy tipushiba, nem csak nálad, nálam a gumisodnál probléma ez, hanem több tucat külföldi fórumon írnak erről a hibárol...
Sziasztok! Sv650N villa felső összekötött keresek (amire a kormányt szereljük fel):ha van esetleg valakinek egy felesleges átvenném jó áron :D
Ez egy jó tanács, fogadd meg.