Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 2009-es Kawasaki er6n-em volt nem sv de Naked.
Ezeken a gépeken 140-150ig lehet bohóckodni, utána ráfekvős téma van, mindegy milyen márka a szél ugyan úgy húz ha csak nem 40-60km/h-s hátszél van
210-220-nál meg azért már rázott rendesen

De aki nem bírja a szelet és folyamatosan 150 vagy felette közlekedik az ne vegyen nakedot
Szélvédelme a 200-as ikarusznak van.
Nekem N-es 650-esem van és gyári kis légterelő. Kb 140-ig lehet beszélni szélvédelemről, afölött kuporogni érdemes, de 170 körül sehogyse kényelmes... Mondjuk nem szokásom 140-nél többel menni, de néha jólesik kikormolni a vasat.

Ja, 176cm vagyok és 80kg.
Mind átverés. Az összesnek fénymásolt forgalmija van Egyedül az én 2007-esem volt eredeti
Lenne újabb 2 kérdésem a tapasztalt forumozókhoz:

1. Megnéztem kíváncsiságból a hasznaltauto.hu-t és a hirdetésekben találtam olyan 1000-es SV-ket, amiket 2005 után gyártottak. Viszont én azt hittem 2005 után már nem gyártottak SV-t. Akkor hogy is van ez?!?

2. Korábban már kérdeztem - és köszi az 1-2 választ, ami jött - hogy mekkora a különbség a naked és az F verziók szélvédelme között, mind a 650, mind az 1000 esetén, főleg 100 fölött?

Köszönöm!
Igen, ha egyedül lettem volna, akkor én is úgy csinálom. A lényeg (szerintem), hogy a kerék és a bal oldalon lévő jelvevő (amiben benne van a jeladó) ne tudjon külön mozdulni, érdemes összeszorítani őket kézzel amikor veszed ki a tengelyt. Ha nem mozdul külön akkor nem tud törni. Amikor kint a kerék akkor meg már szét tudod őket szedni. Én az jelvevő kábelét is kilazítottam, had mozogjon szabadon.
Köszi hogy ilyen részletesen leírtad, nekem elég hasznos volt.
Tahát, ha egyedl csinálom, akkor elől-hátul emelés és elég, ha az első kerék alá pont akkor a hézagoló elmet (deszka) teszek, ami nem engedi a a kereket se lefelé elmozdulni, se elgurulni a tengely kivételekor?
Naja, már bánom, hogy spóroltam kétezret...
Na mindegy.
Akkor majd kicsit körbenyomom valami tömítővel, mi ajánlott? Gondolom az se baj, ha könnyen el lehet távolítani később.
Sajnos hétfőn már elpostázták...
Paraszt megoldás de kend ki tömítőpasztával és hallgass azokra akik a gyárit ajánlják.
Nem véletlen.
Én se vagyok gépész. Igazad van.
Akkor várok még véleményeket, hogy ez így mennyire szar..
Ha jól rá van húzva rendesen a fedél, akkor se tömít rendesen?
nem vagyok gépész, javítson ki valaki ha hülyeséget írok de amit levágtál azt hívják alakos tömítésnek, szerintem ne várj 18000km-t azzal a cserével.
atyaég...

A szűrőről igazából azt a peremet vágtam ami a vájatba belemegy. Tehát tömít rendesen így is, ha erre gondoltál.
EZEN a képen látszik, hogy van körbe egy perem, ami ugye a helyére igazítja a szűrőt. Na mivel az nem stimmel, így szépen körbe lesíkoltam a peremet róla egy szikével. A méret tehát nem változott.
Legközelebb gyárit veszek inkább. Bár így megvolt 40 perc alatt, az meg nem rossz órabér, mert 2e-t spóroltam vele
De inkább gyárit veszek majd, ha meglesz még a motor addig
nem tudom mennyit kellett levágni a peremből, de inkább rendelnék helyette egy gyári szűrőt, a motor egészsége érdekében

A gumis azért töri el mert általában csak a légkulcsot meg a spájszert ismeri, ami nem túl alkalmas érzékeny szenzorok szerelésére. Nekem egyszer láncspay-vel akarta befújni a féktárcsát váltig állítva hogy az féktisztító, pedig nagy betűkkel rá volt írva hogy chain lube
Sziasztok!
Tegnap beraktam a levegőszűrőt (hiflo vagy hilfo, nem tudom )
Természetesen nem passzolt bele, így körbe le kellett vágjam a peremet a szűrőről (legalábbis 3 olaláról), úgy már jó lett.
Ma kicseréltük a km óra jeladót. Hátulját emelővel megemeltük, elől a két kormánybefogó között lett felkötve, megemelve egy láncos emelővel (autószerelő az após, így vannak nála ilyen cuccok ), aztán a blokk alatt fával lett kitámasztva, kicsit ráengedve a motor. Így stabil volt.
Két dolgot nem értek:
1. ha a jeladó fülei kb fél cm szélesek, akkor a kerékagyban lévő bemarások miért kétszer olyan szélesek?
2. Miért olyan nehéz ezt az egészet törés nélkül szétszedni? Bár csak összefele kellett figyelnem, de szétszedésnél úgy csinálnám, hogy - és ez két emberes megoldás- az egyik ember tekeri ki a tengelyt lassan, a másik meg fogja a kereket, és a jeladót jól rászorítja a vevőegységgel a kerékre, így az nem tud egymástól függetlenül elmozdulni. Amikor kijött a tengely, szépen le lehet tenni (nem jött ki rendesen mert a féknyergeket nem vettük le, de a jelvevőt így is simán le lehetett venni) és elvégezni a cserét. Összefele meg ugyanez fordítva. Csak arra kell figyelni, hogy ha már a jeladó benne van a vevőben és rá van illesztve a kerékre, akkor onnantól már ne tudjanak egymástól függetlenül elmozdulni.
(Tudom, hogy ti tudjátok, csak hátha egyszer valaki rákeres majd és elolvassa )
Igen 41mm a becsúszó szár
20Ert van meg egy pár, de Laliet erdemesebb meg festessel is
Akkor már csk K.lali remek találata jöhet szóba.
azt mondja Zoli hogy nem jó a méret
Király ez is! Köszönöm!
De, ez remek lenne! Köszönöm, holnap rákérdezek!
Üdv.
A 2003 utáni 650-es villaszára is 41-mm,mint a 2003 előttié?A csutka kormány miatt érdekelne.
SZIA !
EZ SZERINTEM ELFOGADHATÓ : http://olx.hu/hirdetes/suzuki-...
Fuxnak a nyakadba
Az ezrese nagyobb.