Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, alszom még rá egyet-kettőt. Ugyanis nem tudom, hogy jobbost honnan szerzek, amikor jórészt párba árulja mindenki.

OFF
Nem érdekel valakit egy RC helikopter? 4 csatornás, 27MHz-es, co-axiális, giroszkópos, kemény rotorlapátokkal, fém forgó alkatrészekkel +a doboz a szettel, ami van hozzá.

Nagyon rég nem használom, biztos hogy állítást igényel. A burkolatával unoka öcsém játszott és annyi lett neki, úgyhogy azaz egy alkatrésze nincs.
Saját kezűleg adtam el a párját évekkel ezelőtt.
Nem kifejezetten szerettem ezen alkatrészt.
Nem tudom megéri e darabonként beszerezni?
Biztos nincs meg a párja valahol? Amúgy tetszik az ár!
Egy balos kallódik valahol.
Pici bibi az hogy hibádzik a pozicionáló pöcke.
Ettől még simán használható.
Olcsó pénzért monnyuk 1500?
Sziasztok!
Van valakinek SV650-re csutkakormánya eladó?
Igen ilyesmi érdekelne :D privátba megbeszélhetnénk a dolgokat. adam222"kukac"freemail.hu dobj egy üzenetet
a zesvémédián ez a kormányváltás is ki van vesézve
egyébként asszem amikor PS-nek csináltuk a vezetékeket átrendeztük simán ugy hogy jó legyen link
Na a villahíd már megvan 8000 volt, már csak meg kell erősíttetni. Találtam egy Nemesvámosi embert aki Pazzaz kormányokkal és befogókkal foglalkozik. Ismeri innen valaki?
szia !
lapozz vissza a 3942-re és nézzed meg a videót Padre bejegyzésénél.
Levenni könnyebbnek tűnt!De,visszatenni is az....már tudom készen van!
A plexit levenni kb 50mp. 6 csavar ki a 4 "gumis anya" kihúz, plexi pedig kiránt. Visszafele ugyan ez, csak 1 percel hosszabb. Azért tudom ilyen pontosan mert 2 órája cseréltem ki az enyémet Több idő volt leírni mint megcsinálni
Üdv mindenkinek!
Kérdésem lenne, hogy tudja-e valaki, hogy a 2003 évjáratú sv650 s-ben a hátsó villában milyen csapágy van.
Előre is köszi
ilo
A kis gumis izeket atfuzod a fejidomon egyenkent tekergetve vagy egy vekony csavarhuzoval segitve nagyon ovatosan... vagy esetleg kend meg valamivel pl szappannal hogy konnyebben atcsusszon a perem. Tegyel bele csavart ha mar egy atment nehogy visszakivankozzon. Utana a muanyag idom visszaepitese a leszereles forditott sorrendjeben...
Na,és hogy sikerült visszatenni a plexit?Én,már baszakodom vele fél órája!
Sikerült kiszedni,de tényleg nem egyszerű visszatenni!Köszi a részletes segítséget,Zoli!
Én személy szerint kitekertem a 6 db csavart, aztán jó erősen kirángattam a plexit.

a műszerfal körüli műanyag takaró elemet leszeded, két oldalt van ilyen háromszög szerű valami, azt vedd le, alatta van 2 csavar eldugva, és a műszerfal mellett a konzolba bele van cuppantva a műanyag, és persze van egy roh..dt patent a műanyag elején ha a plexi már nincs bent nem szívás kivenni csak visszatenni, nőgyógyász ujjak kellenek hozzá...
66cm
Igy kéne kinéznie.
Köszönöm a segítséget srácok!A plexi ügyben még mindig nincs változás,pedig a tükröket is leszedtem!:)
Dunsztom sincs de tacsko szeles.
Szal olyan 75 centis lehet.
Ha tudsz olyan boltot ahol van választék akkor odakocogsz es raprobalod.

En mikor tortem zuztam lucas superbikokat vettem acelt de az gyenge.inkabb alut vegyel.
Dragabb de strapabirobbak
Azt meg tudnád mondani h milyen széles a gyári n-es kormánya?
Köszi a gyors választ :) hát azt hiszem h a másodikat választom! s-es villahídat tudok 8000-ért
Vagy a TPS szarkszik..............nekem is tette de elvoltam vele.............húzni kő veszettül és nincs gond.
Tekerj még rajta, mert az ideális 1300 ford/perc +-50. Szal' aggyál neki bátran :)
Majd mennyél vele és olyan 80 fokosvíz hőmérséklet fölött állj meg és ott állítsd be. Ezekután már jónak kell lennie egy jó ideig az alapjáratodnak. Amúgy erősen benzin minőségtől is függ, de a légszűrő koszossága és a gyertyák állapota is befolyásolja.
Gyári S és N között van különbség, úgy értettem.
Azért próbáljon ki egyet, mert nem két fillér az átalakítás.