Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Brrrr... ezt a siklóernyőt nem lehet ilyenkor leakasztani magadról egy karabinerrel,hogy csak a másikra kelljen koncentrálni?
Jellemzo hagy az egesz placccon csak ott van karo.
Amugy full biztonsagos csak a juzer ne legyen hulye.
körkupolás a mentőernyő amit nem lehet irányítani. amúgy ahogy nézem a legutolsó az szándékos volt, direkt húzhatta full stall-ba gyakorlás gyanánt, csak a betekeredésre nem számított.
En meg aszittem ez a normal uzletmenet.
Mint az agressziv kismalac......en igy szallok le.

Amugy tok biztonsagos hogy kiszamitottan a legtobb karora kell esni.
Hát banyek , én benn tartottam a levegőt míg leért
nem, van amikor magasabbról, pl. Osamu bácsi unokája (csak hogy ne legyen teljesen off)

http://youtu.be/2xughC9wlNo
A spray vel halkabb most olajozáskor ha tolom nagyobb a hangja.
Ez mondjuk igaz Zoli mármint ha meleg, akkor tág és úgy jó neki.
Talán akkor amelegen nyákos spray ennyire ragadna?
Akkor ropog ha feszes.
Ha kitágul akkor tágul ergo melegen nem kéne ropognia.
Ez sima fizika.
Bár én anyagismereten aludtam.

Valami más ropoghat.........esetleg keresztbe nem áll a kerék?
Lehet, hogy túl feszes és amikor felmelegszenek az alkatrészek, akkor annyit tágulnak, hogy már ropogósan feszes.
650-en a feszesség 2.5-3.5cm a súlyodtól függően. Nekem a 3cm az ideláis (80kg vagyok). Amúgy nem tudom, hogy hogyan szoktad állítani a láncot, de érdemes a láncot a közepénél mérni és lefelé nyomva megnézni egy ertéket és fölfelé is nyomva nézni egy értéket, majd ezt olyan 1/6-od forulatonként elismételni, hogy a lánc többi részének az állapotát is lásd. És aholy a legrövidebb a lógás, ahhoz állítani.
A motorosok többsége túl szokta feszíteni a láncot és fújni sprayel. A másik nagy része meg az igénytelen fajta, aki még akkor sem cserél láncot, amikor már fogat ugrik.
Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy lehet Te is túlfeszítetted és meleg, kitágult állapotban észrevehető is.
Kicsit hidegebb már es megszünt a ropogás...
A láncban párezer kilométer van,és ha ujjal réfeszítek és tekerem a kereket az ujjam szinte semmit nem mozdul.
Nekem is volt ilyen hang, amikor a láncom száraz volt. De valóban, ha a lánc már nem jó, akkor simán lehet ilyen hang.
Sokan,egyenetlenül nyúlt láncnál megfeszítik a gatya részen a jó részen meg feszül és rövid úton kinyírja a kihajtás csapágyát.

Azért nézz rá hogy nem egyenetlen és mégis a lánc ropog.
Meleg motornál mikor toltam be a vasat a helyére ropogott valami! Lánc nem szoros. Én ugy hallom mintha az első lánckerék tengely csapágyai lennének szarok... szerintetek lehetséges ez? Járt már valaki igy? Nem örülnék ha szét kéne húzni a blokkot...

Nagyon jó film!

Akkor akinek van ilyen, az mellőzze az efféle előadást
Attól függ hol tört el simán meg lehet oldani.
Bár én kétéve járok hegesztett váltókarral.
Ha tényleg az általad említett módon konzerválja valaki, akkor inkább tartsa meg :)

Erről eszembe is jutott egy klasszikus:

http://youtu.be/Vl_kUOpjImg
Kíváncsi vagyok ki lesz az aki magában tartja a felesleges váltókart
Na, ki lessz az első, aki felajánlja...?
Sziasztok!

Tud valaki sv 1000-hez pályaidom lelőhelyet?
Illetva ha valakinek van egy eladó váltókarja akkor azt ne tartsa magában!
Ezt ilyen magasról szokták csinálni?.....
Én se hidd el... De ki kell próbálni magad néha... ☺
Helló!
Köszönöm!

Akkor engem ez nem érint sajnos. Nem vagyok a gép határait próbálgató típus.
Hello kakucs nyilt motoros nap. Van kint egy mérnök aki ingyen segít beállitani a futóművet... kb ennyit tudok róla.
szerintem turbulencia miatt becsukódott az ernyő és rosszul kezelte...de ez csak egy kezdő véleménye