körkupolás a mentőernyő amit nem lehet irányítani. amúgy ahogy nézem a legutolsó az szándékos volt, direkt húzhatta full stall-ba gyakorlás gyanánt, csak a betekeredésre nem számított.
Lehet, hogy túl feszes és amikor felmelegszenek az alkatrészek, akkor annyit tágulnak, hogy már ropogósan feszes.
650-en a feszesség 2.5-3.5cm a súlyodtól függően. Nekem a 3cm az ideláis (80kg vagyok). Amúgy nem tudom, hogy hogyan szoktad állítani a láncot, de érdemes a láncot a közepénél mérni és lefelé nyomva megnézni egy ertéket és fölfelé is nyomva nézni egy értéket, majd ezt olyan 1/6-od forulatonként elismételni, hogy a lánc többi részének az állapotát is lásd. És aholy a legrövidebb a lógás, ahhoz állítani.
A motorosok többsége túl szokta feszíteni a láncot és fújni sprayel. A másik nagy része meg az igénytelen fajta, aki még akkor sem cserél láncot, amikor már fogat ugrik.
Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy lehet Te is túlfeszítetted és meleg, kitágult állapotban észrevehető is.
Meleg motornál mikor toltam be a vasat a helyére ropogott valami! Lánc nem szoros. Én ugy hallom mintha az első lánckerék tengely csapágyai lennének szarok... szerintetek lehetséges ez? Járt már valaki igy? Nem örülnék ha szét kéne húzni a blokkot...
Amugy full biztonsagos csak a juzer ne legyen hulye.
Mint az agressziv kismalac......en igy szallok le.
Amugy tok biztonsagos hogy kiszamitottan a legtobb karora kell esni.
http://youtu.be/2xughC9wlNo
Talán akkor amelegen nyákos spray ennyire ragadna?
Ha kitágul akkor tágul ergo melegen nem kéne ropognia.
Ez sima fizika.
Bár én anyagismereten aludtam.
Valami más ropoghat.........esetleg keresztbe nem áll a kerék?
650-en a feszesség 2.5-3.5cm a súlyodtól függően. Nekem a 3cm az ideláis (80kg vagyok). Amúgy nem tudom, hogy hogyan szoktad állítani a láncot, de érdemes a láncot a közepénél mérni és lefelé nyomva megnézni egy ertéket és fölfelé is nyomva nézni egy értéket, majd ezt olyan 1/6-od forulatonként elismételni, hogy a lánc többi részének az állapotát is lásd. És aholy a legrövidebb a lógás, ahhoz állítani.
A motorosok többsége túl szokta feszíteni a láncot és fújni sprayel. A másik nagy része meg az igénytelen fajta, aki még akkor sem cserél láncot, amikor már fogat ugrik.
Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy lehet Te is túlfeszítetted és meleg, kitágult állapotban észrevehető is.
Azért nézz rá hogy nem egyenetlen és mégis a lánc ropog.
Nagyon jó film!
Akkor akinek van ilyen, az mellőzze az efféle előadást
Bár én kétéve járok hegesztett váltókarral.
Erről eszembe is jutott egy klasszikus:
http://youtu.be/Vl_kUOpjImg
Na, ki lessz az első, aki felajánlja...?
Tud valaki sv 1000-hez pályaidom lelőhelyet?
Illetva ha valakinek van egy eladó váltókarja akkor azt ne tartsa magában!
Köszönöm!
Akkor engem ez nem érint sajnos. Nem vagyok a gép határait próbálgató típus.