Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata az s-es verzió túrakormányosra alakításáról?
Már régóta gondolkodom rajta mert olvastam h jóval kényelmesebb, időközben sikeresen összeszedtem egy gerincsérvet így nem kéne tovább erőltetnem az előre dőlős motorozást!
Szedett már szét valaki kenyérpirítót? Ma szét kellett szedni a miénket, de amikor lebontotta az oldalát egy alkatrész már csak úgy kiesett belőle, nem volt a helyén. S most nem tudom hova kellene visszatenni.
Esetleg ha valaki tud segíteni keressen PM-ben.
Azért egy csilagcsavarhúzóval jobbra eltekerni a váz baloldalán található csavarkát és figyelni meleg motornál hogy felmenjen 1400-ra majd menni vele nem egy szerelős téma.
Sajnos még nem volt időm elvinni egy szakihoz a motort,ezért megkérdezem itt,hogy mi lehet a baj!
Elindulok,majd váltanék 2.-ba,és hirtelen leáll a motor!Ezt akkor is megcsinálta,amikor 3.-ba akartam váltani!Aztán gondolt egyet,és ment tovább,de persze blokkolt a hátsó kerék,és igencsak "meglepődtem" a mutatvány után!Sajnos mostanában egyre sűrűbben csinál ilyet.Mi lehet a probléma forrása?Előre is köszönöm a segítséget!
Nekem N-es van, nem is mentem még S-essel, csak egy parkolóban. A szél 120-ig jó, 130-ig elviselhető, de nekem az felett már nem kényelmes egyáltalán. Viszont nem is nagyon járok 120 felett (lehet, hogy ennek köszönhetően)
Van bukógomba?
Ha igen akkor ott.
Ha nem a térhálós vázon átfűzöd,ügyelve hogy semmit nem csípsz el rajta,nem fogsz semmit oda ezért is jobb a spanifer mert az szövet.
Erre én is gondoltam. Spanifer helyett van lánc, az tuti erős. Megemelem a hátulját emelővel (stabilabb mint ha keréken állna), aztán a közepét olajemelővel, rögzítem láncokkal, kiveszem az olajemelőt és kész.
DE! A motoron hova rögzítsem a láncokat, spanifert, kötelet vagy bármit? A kormányt nem szívesen tenném ki ekkora terhelésnek (gyári), pedig az lenne a legjobb ha minél szélesebb ponton tudnám rögzíteni, akkor nem billegne.
Szerezz két spanifert.Valami erőset ne gagyi teszkósat.KB 2000 forint lehet.
És kell egy biztos pont.
Erős faág,garázs felső kapufája ha billenős a garázs akkor annak vasalata,esetleg kerti hinta.
Lényeg hogy alátolod és simán tudsz annyit emelni rajta.
Ha van egy racsnis vagy láncos emelőd az jó dolog.
Én ezért vettem egyet már meghálálta a befektetett pénzt.
Van valakinek tapasztalata az s-es verzió túrakormányosra alakításáról?
Már régóta gondolkodom rajta mert olvastam h jóval kényelmesebb, időközben sikeresen összeszedtem egy gerincsérvet így nem kéne tovább erőltetnem az előre dőlős motorozást!