Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata az s-es verzió túrakormányosra alakításáról?
Már régóta gondolkodom rajta mert olvastam h jóval kényelmesebb, időközben sikeresen összeszedtem egy gerincsérvet így nem kéne tovább erőltetnem az előre dőlős motorozást!
Sziasztok!

Egy kis OFF:

Szedett már szét valaki kenyérpirítót? Ma szét kellett szedni a miénket, de amikor lebontotta az oldalát egy alkatrész már csak úgy kiesett belőle, nem volt a helyén. S most nem tudom hova kellene visszatenni.
Esetleg ha valaki tud segíteni keressen PM-ben.

Köszi!

ON
Szia Ádám,

Ha ilyesmire gondolsz megdumálhatjuk:
http://s12.postimg.org/dga0adw...
http://s12.postimg
.org/p6sj5ie...


Zoli
Mai munkám, csík ragasztás. Ja és a házi emelő is elkészült:

https://plus.google.com/photos...
Ja..........de tűzoltásra jó.
Az még nem, de hogy miért esett le ennyire az alapjárat ha amúgy előtte legalább 1200 körül volt az igen..
Azért egy csilagcsavarhúzóval jobbra eltekerni a váz baloldalán található csavarkát és figyelni meleg motornál hogy felmenjen 1400-ra majd menni vele nem egy szerelős téma.
1400 körülire kéne állítani, de ha már így leesett akkor tényleg meg kéne nézni, hogy mitől?
1000 körül mocorog,ami kevés,de sajnos nem vagyok szakember,ezért nem is nyúlok hozzá.Budapesten kellene találnom valakit,aki átnézné.
én megnézném az oldaltámasz kapcsolóját is.
Mennyi az alapjárat? No meg nem ártana átnézni...
Sziasztok!

Sajnos még nem volt időm elvinni egy szakihoz a motort,ezért megkérdezem itt,hogy mi lehet a baj!
Elindulok,majd váltanék 2.-ba,és hirtelen leáll a motor!Ezt akkor is megcsinálta,amikor 3.-ba akartam váltani!Aztán gondolt egyet,és ment tovább,de persze blokkolt a hátsó kerék,és igencsak "meglepődtem" a mutatvány után!Sajnos mostanában egyre sűrűbben csinál ilyet.Mi lehet a probléma forrása?Előre is köszönöm a segítséget!
Nem megy nekem sem...
nekem így sem...
Amúgy a weboldal nem működik. Vagy csak nekem?

Köszi, most egy ideig nem szeretnék több cuccot venni a motorhoz
...vagy csak itt,csak most,csak neked akcios az elsőemelőm.
és nem kell küzdeni a spaniferrel
Motoremelo.hu
Gomba nincs, de a váz az bejöhet!
Na majd bűvészkedem még vele, ne akkor kelljen amikor a kezemben a jeladó és szerelni kéne
Köszi a tippeket!
Nekem N-es van, nem is mentem még S-essel, csak egy parkolóban. A szél 120-ig jó, 130-ig elviselhető, de nekem az felett már nem kényelmes egyáltalán. Viszont nem is nagyon járok 120 felett (lehet, hogy ennek köszönhetően)
Van bukógomba?
Ha igen akkor ott.
Ha nem a térhálós vázon átfűzöd,ügyelve hogy semmit nem csípsz el rajta,nem fogsz semmit oda ezért is jobb a spanifer mert az szövet.
Erre én is gondoltam. Spanifer helyett van lánc, az tuti erős. Megemelem a hátulját emelővel (stabilabb mint ha keréken állna), aztán a közepét olajemelővel, rögzítem láncokkal, kiveszem az olajemelőt és kész.
DE! A motoron hova rögzítsem a láncokat, spanifert, kötelet vagy bármit? A kormányt nem szívesen tenném ki ekkora terhelésnek (gyári), pedig az lenne a legjobb ha minél szélesebb ponton tudnám rögzíteni, akkor nem billegne.
Nekem semmi,neked lehet sok is.
Szerezz két spanifert.Valami erőset ne gagyi teszkósat.KB 2000 forint lehet.
És kell egy biztos pont.
Erős faág,garázs felső kapufája ha billenős a garázs akkor annak vasalata,esetleg kerti hinta.
Lényeg hogy alátolod és simán tudsz annyit emelni rajta.
Ha van egy racsnis vagy láncos emelőd az jó dolog.
Én ezért vettem egyet már meghálálta a befektetett pénzt.
Srácok, a naked és az S verzió szélvédelmében mennyi különbség van mondjuk 100-140 között? Számottevő vagy nem igazán érezni?